Entertainment alle pijlers

Marco Borsato *Roddeltopic*

25-11-2021 15:36 3056 berichten
Alle reacties Link kopieren
….vind het heel erg waar hij van beschuldigd wordt. Achter de schermen van The Voice zou hij aan kansidates hebben gezeten zegt men. Vind het zo’n hardwerkende, goede zanger. Hij heeft ook kinderen……

* Bericht van de Moderators, dit is een roddeltopic, de hierin besproken beschuldigingen hebben tot op heden geen aanklacht of veroordeling opgeleverd. Er worden flinke uitspraken gedaan over het misbruik van minderjarigen en hier willen wij graag ook jullie voorzichtigheid in vragen.*
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2021 21:14
Reden: Bericht van Moderator toegevoegd en titel aangepast
44.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren

Heftig hoor pffff. Als het niet waar is dan is dit wel heel erg.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Het zal je vader maar zijn...

Als het waar is natuurlijk. Maar de geruchten gaan al zo lang en het lijkt (helaas) steeds meer vorm te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Als het allemaal ècht niet waar zou zijn, dan zou Marco wel naar de kortgedingrechter gaan wegens smaad.
Dat is in het verleden regelmatig gebeurt en media die onware, smadelijke zaken naar buiten brachten, hebben duizenden euro's schadevergoeding moeten betalen.


Ook is het allemaal iets te toevallig dat MB al zijn activiteiten heeft afgezegd, lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
29-11-2021 11:40
Het zal je vader maar zijn...

Als het waar is natuurlijk. Maar de geruchten gaan al zo lang en het lijkt (helaas) steeds meer vorm te krijgen.
Ik snap het niet met dit soort mannen (en ook: als het waar is). Het is niet alleen dat je je gezin pijn doet, maar ook dat je je carrière om zeep helpt. Is het dat allemaal waard?
Alle reacties Link kopieren
En het is natuurlijk ook heel erg raar dat MB helemaal niet reageert in de media.
Als dit soort zaken over je gezegd worden, dan gebruik je al je platforms in de media om daar heel hard tegenin te gaan. Mits het niet gebeurt is natuurlijk.


Maar er heerst een oorverdovende stilte.

Leontine zit opeens in een kliniek en die kinderen zijn ook opeens gestopt met het posten van allemaal van die pseudo-diepzinnige quotes op Insta over hun vader.

De enige die je nog hoort is zijn moeder, die wanhopig allerlei ontkenningen loopt te roepen in de media.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
29-11-2021 11:46
Als het allemaal ècht niet waar zou zijn, dan zou Marco wel naar de kortgedingrechter gaan wegens smaad.
Dat is in het verleden regelmatig gebeurt en media die onware, smadelijke zaken naar buiten brachten, hebben duizenden euro's schadevergoeding moeten betalen.


Ook is het allemaal iets te toevallig dat MB al zijn activiteiten heeft afgezegd, lijkt mij.

Dat vind ik inderdaad wel verdacht dat hij hier niet keihard een advocaat op zet. Hij moet toch iets doen?! Op het moment dat niets doen bij zoiets het beste is, sta je er niet goed voor.

Ik hoop vooral dat het niet waar is, dan zijn er ook geen slachtoffertjes.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
jo12345 schreef:
29-11-2021 11:46


Ook is het allemaal iets te toevallig dat MB al zijn activiteiten heeft afgezegd, lijkt mij.
Zou ik ook doen als ik hem was, of het nou waar is of niet. De dames hier zijn echt de enigen niet die het oordeel al geveld hebben, en de kans dat men klaar staat met rotte tomaten (of erger) is levensgroot aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
Wat een raar bericht weer op mediacourant. Als er nog aangifte moet worden gedaan, en zo klinkt het, dan moet het allemaal nog onderzocht worden. Dat betekent dan dus helemaal niet dat er "binnenkort" een rechtszaak komt, want het OM moet dan eerst vinden dat er genoeg bewijs is. En dan laat zo'n rechtszaak vervolgens ook nog wel een tijdje op zich wachten.
Het kan natuurlijk wel dat de aangiften al lang geleden zijn gedaan en het onderzoek is afgerond. Dat het OM op het punt staat een vervolgingsbeslissing te nemen, bijvoorbeeld. En het kan ook allemaal roddel en achterklap zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet wat die Yvonne zo lang aan het doen is. Iets waar ze al maanden aan werkt...
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
29-11-2021 12:21
Ik snap niet wat die Yvonne zo lang aan het doen is. Iets waar ze al maanden aan werkt...
Zorgen dat ze het verhaal in kannen en kruiken heeft, met bewijs en van betrouwbare bronnen? Ze kan niet zomaar wat gaan roepen natuurlijk.
Het is idd al maanden 'bezig'.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
29-11-2021 12:21
Ik snap niet wat die Yvonne zo lang aan het doen is. Iets waar ze al maanden aan werkt...
Dat heeft ze vorige week gemeld volgens mij. Zij schijnt inmiddels contact te hebben met slachtoffers. Die schijnen nogal huiverig voor alle publiciteit. Ook in verband met eventuele aangifte.
Yvonne wil die slachtoffers niet de publiciteit in duwen tegen hun zin.
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
29-11-2021 12:31
Dat heeft ze vorige week gemeld volgens mij. Zij schijnt inmiddels contact te hebben met slachtoffers. Die schijnen nogal huiverig voor alle publiciteit. Ook in verband met eventuele aangifte.
Yvonne wil die slachtoffers niet de publiciteit in duwen tegen hun zin.
Maar waarom spreken ze er dan over als ze geen aangifte willen doen?
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
29-11-2021 12:24
Zorgen dat ze het verhaal in kannen en kruiken heeft, met bewijs en van betrouwbare bronnen? Ze kan niet zomaar wat gaan roepen natuurlijk.
Het is idd al maanden 'bezig'.
Juist!
Wauw!
Misschien is voice kids toen daarom per direct gestopt met Borsato. Er is aldoor gezegd dat een burn out de reden was
Alle reacties Link kopieren
aardbeienslof schreef:
29-11-2021 14:45
Misschien is voice kids toen daarom per direct gestopt met Borsato. Er is aldoor gezegd dat een burn out de reden was

Wow dat zou zo maar kunnen. Dan is het wel raar dat zijn werkgever geen aanklacht tegen hem heeft ingediend. Of die wist het ook niet?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Alles en iedereen gaat nu los op internet. Behalve de normale media.
Ik vind het maar raar allemaal en wacht de normale media af voor ik oordeel.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
29-11-2021 17:08
Alles en iedereen gaat nu los op internet. Behalve de normale media.
Ik vind het maar raar allemaal en wacht de normale media af voor ik oordeel.
Dit.
Ellerlilalinne schreef:
29-11-2021 17:04
Wow dat zou zo maar kunnen. Dan is het wel raar dat zijn werkgever geen aanklacht tegen hem heeft ingediend. Of die wist het ook niet?
Die moeder heeft geen aangifte gedaan. Waarom..om haar kind te beschermen staat er. Of omdat er een schikking is getroffen?

Waarom doet John vd heuvel er niets mee?

Wel heel toevallig allemaal…
Flashy schreef:
29-11-2021 17:08
Alles en iedereen gaat nu los op internet. Behalve de normale media.
Ik vind het maar raar allemaal en wacht de normale media af voor ik oordeel.
Ik doe het ook alleen met feiten. Teksten zoals deze (uit het Mediacourant-linkje) vind ik echt te droevig voor woorden wat betreft suggestieve hijgerigheid:

"hij heeft blijkbaar – dat hoorde ik van mensen – meisjes aangeraakt van hele jonge leeftijd"
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
29-11-2021 17:08
Alles en iedereen gaat nu los op internet. Behalve de normale media.
Ik vind het maar raar allemaal en wacht de normale media af voor ik oordeel.
Je snapt wel waarom 'de normale media' er nog niks over zegt he?
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
29-11-2021 19:34
Je snapt wel waarom 'de normale media' er nog niks over zegt he?
Uieraard.
Ik ga er vanuit dat het vanzelf gebeurd mochten er aangiftes volgen of ander onderbouwd bewijs zijn.
Alle reacties Link kopieren
aardbeienslof schreef:
29-11-2021 17:53
Die moeder heeft geen aangifte gedaan. Waarom..om haar kind te beschermen staat er. Of omdat er een schikking is getroffen?

Waarom doet John vd heuvel er niets mee?

Wel heel toevallig allemaal…

Dat las ik idd ook ergens.

Als dit waar is vind ik het geen goed verhaal dat zo een zenderbaas die The Voice Kids uitzendt / Marco's opdrachtgever zelf geen onderzoek is gestart. Je bent verantwoordelijk voor de mensen die je inhuurt, zeker als ze met kinderen werken.
Deze verhalen zingen al zo lang rond, dan doe je daar onderzoek naar. Als dit allemaal waar is, zullen ze wel met een persverklaring moeten komen.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
25-11-2021 22:46
Ik weet nog dat mijn moeder een aantal jaren terug altijd the Voice kids keek en dat zo leuk vond. Maar ze zei toen ook: "Alleen die Borsato, ik weet niet wat ik daar van moet denken. Die deugt volgens mij niet"
Ik heb een paar jaar niet meer naar 'the Voice' (de gewone, niet de kids) gekeken omdat ik het slijmerige gedrag van MB niet meer aan kon zien of horen. Het kwijl droop nog net niet in zijn schoenen. Snapte ook niet dat iedereen maar deed alsof dat normaal was.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
29-11-2021 17:08
Alles en iedereen gaat nu los op internet. Behalve de normale media.
Ik vind het maar raar allemaal en wacht de normale media af voor ik oordeel.
Dat van de reguliere media snap ik wel.
Dit zijn zware beschuldigingen, daar moet je heel voorzichtig mee zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven