Entertainment alle pijlers

Maroon5

02-03-2011 14:05 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand afgelopen maandag nog maar Maroon5 geweest. Ik vond het echt supercool en funky!
Nammma, ook jij kent Maroon5 als je regelmatig radio luistert. Op radio 2 komen ze bijvoorbeeld ook voorbij, dat luisteren mijn ouders (53) graag.

Google maar op 'This Love.' Gaat er vast een belletje rinkelen.

Overigens ging het ook zo met Skunk Anansie en Jamiroquai op mijn werk. Ik liet Hedonism en Virtual Insanity horen en het was gelijk: 'oooh, DIE!'
quote:Murdoch schreef op 02 maart 2011 @ 15:08:

Supercool en funky? Hippe vogel! En dat voor een veertiger Anyway: ik vind inderdaad Jamiroquai (?) ook te gek. Die naam is alleen zo lastig spellen...
Maroon5 pfff....

Ik ga in juli naar Blondie, dat is pas gaaf .
Je spelt het goed!
Had bij de vvk mn kaartje gelijk gekocht en had ineens geen zin meer...

Marktplaats werkte niet (lapzwansen zitten erop ) dus toch zelf gegaan.

Ga normaal gesproken vroeg in de middag, maar omdat ik geen zin had kwam ik om 5uur aan.

Hoe fijn, nog geen 50man voor de deuren!

Lekker chill een uur in de kou gewacht en toen rustig naar binnen gehuppeld en mn kont tegen het hek bij het podium geplant. Rechts van het midden, want ik hoef niet steeds in iemands neusgaten te kijken

En ik was zoooooo blij dat ik toch gegaan was!

Show en performance was zoveel beter dan in 2007 in de Brabanthallen!

Had het idee dat Adam een konijn op speed was, zo stuiterde ie over het podium, heerlijk!

Ze hadden er allemaal wel zin in geloof ik en dat werkt altijd mee aan de sfeer.

Adam was goed bij stem en tja, ik geef toe, ik vind het ook een lekkertje.

En arrogant.. ach. Je moet jezelf wel leuk vinden als je jezelf voor duizenden mensen op een podium zet.

Vind ze al jaren goed, ook al lijken de nummers op elkaar, maar ben idd ook de enige in mijn omgeving, dus ja, ik ging alleen.

Net als dat ik dat altijd bij de Stereophonics doe trouwens.

Heb ook weer heerlijk kunnen fotograferen, dus mijn avond was compleet.
Vind het wel een afknapper dat alle overige concerten van Maroon5 op het allerlaatst zijn afgelast... ivm zijn onverwachte deelname als jurylid aan de Amerikaanse Idols of X-Factor... dat is toch niet okay naar je fans... past ook niet bij het imago van de band. Hij zal wel flink cashen.
Stereophonics, daar zou ik nou nog wel een keer heen willen. Lijkt me leuk!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 02 maart 2011 @ 20:50:

Stereophonics, daar zou ik nou nog wel een keer heen willen. Lijkt me leuk!

Zeker een aanrader!!! Had gehoopt dat ze er nu weer zouden zijn, aangezien ze meestal rond deze tijd in de HMH staan, maar helaas... Zie nog geen Nederland op de planning.

En mocht je niemand hebben die mee wil: ik ben er sowieso!
I'll keep it in mind.
quote:Sorcha_ schreef op 02 maart 2011 @ 17:04:

Maroon5 pfff....

Ik ga in juli naar Blondie, dat is pas gaaf .Amen, daar ben ik dan weer jaloers op. Maar ik ga naar PJ Harvey, dat is ook wat.
Het was niet eens mijn idee om te gaan .

Mijn vader en stiefmoeder willen al jaren naar Blondie en hebben nu van een nood een deugd gemaakt. Ze vinden mijn verjaardag het perfecte excuus om met zijn drieen te gaan .

Ik ben al de hele week naar Blondie aan het luisteren. Volgens mij is zij echt te gek live. Ze is dan al 66!!
Als ze maar 20% zo cool is als vroeger komt dat wel goed Sorcha, wat een lekker wijf!

Blondie - I'm on E

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven