Entertainment alle pijlers

Maroon5

02-03-2011 14:05 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand afgelopen maandag nog maar Maroon5 geweest. Ik vond het echt supercool en funky!
Ik vind Maroon5 de ergste band ooit geloof ik. Vooral van die zanger die denkt dat 'ie geil is krijg ik kotsneigingen.

Maar dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling in dit topic, dus ik ben blij dat je het naar zin hebt gehad!
Nee wel vrijdag naar Skunk Anansie, ook in de HMH. Dat was echt fantastisch. Ik werd weggeblazen!

Leuk dat Maroon5 bij je in de smaak viel, niets is zo jammer als een concert tegen valt.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 02 maart 2011 @ 14:09:

Nee wel vrijdag naar Skunk Anansie, ook in de HMH. Dat was echt fantastisch. Ik werd weggeblazen!

oh, daar zou ik eigenlijk ook heengaan, maar door geldgebrek toch niet geweest uiteindelijk. Daar moet ik, vrees ik, heel veel spijt van hebben he
Ja, echt heel veel spijt. Skin zong (op wat glijers in het begin van enthousiasme na) loepzuiver en steengoed. Wat een dijk van een stem heeft ze. Alle klassiekers kwamen voorbij. Geweldig. En ze gaven een acoustische toegift, mooie tegenpool voor al het eerdere geweld.

Alleen het publiek hè, dat was net als de band ook 14 jaar ouder geworden.
Ahh niet geweest, maar Skunks Anansie..chips! Moet me echt weer wat gaan verdiepen in welke bands spelen. Zag ook al hier in de stad hangen dat ik maandag K's choice mis..

Vind Maroon5 best een leuke band trouwens.
Je mag geen topics openen over andere forummers
Skunk Anansie was de éérste band die ik ooit zag, in het voorprogramma van Lenny Kravitz Ik was veertien en @Georgette ik voel me nu ook wel een beetje oud ha ha
Oeh Lenny Kravitz, zijn concert vond ik toch ook heel erg gaaf.

Ik heb Skunk Anansie op Lowlands 1997 ook al eens gezien, toen was Stoosh hèt album van ze. Heeft diepe indruk op me gemaakt toen. (Ik was zestien.) Daarom wilde ik ze graag nog een keer zien, dit was de perfecte gelegenheid.

In april ga ik ook nog naar Jamiroquai. Zin in!

(En mijn vriend gaar naar K's Choice, maar dat is niet helemaal mijn ding.)
Eefje, we zijn denk ik net zo oud, ik word over ruim een week dertig.
Ik word écht oud denk ik (net 58), want ik weet echt niet wat Maroon zingt...

Usher vind ik wel leuk...
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 02 maart 2011 @ 14:13:

Ja, echt heel veel spijt. Skin zong (op wat glijers in het begin van enthousiasme na) loepzuiver en steengoed. Wat een dijk van een stem heeft ze. Alle klassiekers kwamen voorbij. Geweldig. En ze gaven een acoustische toegift, mooie tegenpool voor al het eerdere geweld.

Alleen het publiek hè, dat was net als de band ook 14 jaar ouder geworden.

*HUIL*

Ik baal er toch wel van. Maar ik zou alles bij elkaar meer dan 60 euro kwijt zijn en dat kon ik nu nét even niet missen. Toch balen, ik was ook helemaal gek van Stoosh in mijn puberteit...oh man ik heb 'Everyday Hurts' helemaal grijsgedraaid. ( die hebben ze niet gespeeld he..nee he?)

ik ga wel lekker fout naar de Guano Apes, ook jeugdsentiment voor mij
Hee hallo! T ging over Maroon5

Over die zanger: wel eens geloof ik, maar hij kan wel goed zingen. Dat dan weer wel.
quote:Nammma schreef op 02 maart 2011 @ 14:31:

Ik word écht oud denk ik (net 58), want ik weet echt niet wat Maroon zingt...

Usher vind ik wel leuk...whahaha!!! Usher is ouder dan de zanger van Maroon5
Nee joh, hij heeft een piepstem
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 02 maart 2011 @ 14:09:

Leuk dat Maroon5 bij je in de smaak viel, niets is zo jammer als een concert tegen valt.Mijn zus had het erover dat ze daar ook wel heen wilde, maar 2 concerten achter elkaar is iets teveel van het goede.
quote:DeKenau schreef op 02 maart 2011 @ 14:51:

Nee joh, hij heeft een piepstem Hij komt wel hoog ja heb Usher nog nooit live gezien, maar Adam zong echt goed. En inderdaad: het is wel een band waar je van moet houden.
*kijkt om zich heen en dacht dat ze geroepen werd..*
tssssk.......de arrogantie
Dacht ook meteen aan onze Maroon5 .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Supercool en funky? Hippe vogel!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 02 maart 2011 @ 14:22:

Eefje, we zijn denk ik net zo oud, ik word over ruim een week dertig. Jamiroquai!!! Jaloers! Veel plezier! Klopt, ik ben ook net dertig, ha ha. Gister weer een avondje pinkpopoptredens op Youtube gekeken en besloten dat ik weer vaker naar concerten wil, al is het reizen ook nogal een kostenpost als je uit het hoge Noorden moet komen.
Ik was dan weer helemaal gek van Paranoid and Sunburnt

Alleen dacht in het begin dat Skin een man was
Ach ik ook, haha. Het is toch ook net een man, op het eerste oog? Geen borsten, kaal hoofd...

Everyday hurts hebben ze wel gedaan. Sorry.
Jamiroquai vind ik trouwens meer bij supercool en funky passen dan Maroon5. Dat is voor mij meer een popband.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven