Married at first sight 2019
dinsdag 2 april 2019 om 20:43
7 april start een nieuw seizoen Married at first sight.
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
Na drie eerdere seizoenen die niet allemaal even succesvol verliepen, gaat nu een vernieuwd team van experts het experiment opnieuw aan.
Wie kijkt er mee?
De matches:
Peter & Paul
Nick & Maxime
Pascal & Mirjam
Ronald & Monique
Joost & Milly
Het spoilertopic: entertainment/spoilertopic-married-at-f ... ges/440933
anoniem_364102 wijzigde dit bericht op 16-04-2019 09:12
34.67% gewijzigd
zondag 12 mei 2019 om 23:56
Klopt. Maar nu hoeft Ronald in elk geval niet te denken/hopen "goh t gaat best wel goed", als Monique vanwege het programmaformat politiek correct gedraagt, maar 0,0 voelt.SuperflySister schreef: ↑12-05-2019 23:50Ja, dan moet je niet meedoen, je weet dat een essentieel onderdeel is dat je dan op reis moet en moet gaan samenwonen met iemand die je misschien wel he-le-maal niks vindt. Als je liever alleen thuis zit dan met een stomme kerel in een hotel (wat een hele legitieme gedachte is), dan weet je dus dat zo'n programma niks voor jou is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 13 mei 2019 om 08:40
In een van de eerdere seizoenen had je die militair die volledig afjnapte op zijn Cola drinkende te dikke bruid.SuperflySister schreef: ↑12-05-2019 23:30
Mannen lijken wat makkelijker hierin, geven het veel meer een kans en maken er niet gelijk een drama van als ze het niet direct 100% vinden
Zij bleef het nog proberen en was super aanhankelijk op het genante af. Terwijl hij haar steeds bleef afwijzen.
maandag 13 mei 2019 om 11:12
Oh ja, dat was ik helemaal vergeten! Dat was zo'n enorme zak inderdaad.
maandag 13 mei 2019 om 11:14
Oeh Pascal en Mirjam beide huismussen. Dat zie ik wel klikken. Ik vind ze beide leuk en serieus overkomen. Dat zie ik op het eerste blik wel klikken denk ik ook op een dieper niveau.
Nick en Maxime vind ik alleen fysiek klikken. Dat gaat niet de diepte in denk ik. Ik heb zo het vermoeden dat dat wel eens kon gaan ontploffen met samenwonen. Ergernissen komen er dan bij.
Nick en Maxime vind ik alleen fysiek klikken. Dat gaat niet de diepte in denk ik. Ik heb zo het vermoeden dat dat wel eens kon gaan ontploffen met samenwonen. Ergernissen komen er dan bij.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
maandag 13 mei 2019 om 11:15
Volgens mij heeft een aap in de dierentuin die 2 foto’s uit een bak gepakt en zeiden de ‘exprts’ ZO een nieuw koppel.
maandag 13 mei 2019 om 11:18
Ik heb het idee dat ze er ieder jaar 1 stel bij doen waarvan ze bijna zeker weten dat het niks wordt. Omdat dat leuke tv geeft. Dit jaar zijn dat Monique en Ronald. Je kan toch meteen zien dat dat hem niet gaat worden.
Ik zie bij Pascal ook wel een man passen.
Dat broekpak van Monique vond ik heel gaaf! Jammer dat ze die niet gekozen heeft.
Ik zie bij Pascal ook wel een man passen.
Dat broekpak van Monique vond ik heel gaaf! Jammer dat ze die niet gekozen heeft.
maandag 13 mei 2019 om 12:20
Vond ik ook superleuk en het stond haar erg goed!watdachtjehiervan schreef: ↑13-05-2019 11:18Dat broekpak van Monique vond ik heel gaaf! Jammer dat ze die niet gekozen heeft.
maandag 13 mei 2019 om 12:23
Klopt.
Maar zij zat ook wel veel te zeuren hoor. Vond hem eerst ook een lul, maar heb laatst die afleveringen nog via Videoland zitten kijken en zij zat toch veel te zeuren en meteen ‘tijd voor zichzelf nodig hebben’ en ‘even een momentje’, ‘even ademhalen’. Als je iemand niet kent en je bent zelf heel anders, dan snap ik dat het niet aantrekkelijk over kan komen.
maandag 13 mei 2019 om 12:27
maandag 13 mei 2019 om 12:30
Ja, dat vond ik ook jammer. Viel me wel gelijk op hoeveel mooier de bruidskleding in deze winkel was vergeleken met Mary Borsato. Dat is toch wel vergane glorie hoor, met ouderwetse bruidsjurken en een gedateerde winkel.watdachtjehiervan schreef: ↑13-05-2019 11:18
maandag 13 mei 2019 om 12:36
Ik zal niet spoileren, maar ik heb de aflevering van volgende week al gezien op Videoland.
Wat mij opviel bij Monique in het begin vh programma is dat zij ook een vertekend beeld van zichzelf heeft. Ze voelt zich sexy en is zich ook sexier gaan kleden na haar scheiding, dit zeggende met een fleece trui aan?!
In de aflevering van volgende week zie je heel duidelijk dat zij zich woman of the world voelt, maar heeft ze niet door dat ze ook erg negatief kan zijn. Ze vindt zichzelf echt heel wat en dan heb ik het nog niet over de kleding die ze in deze afl draagt. Zo lang haar instelling of zelfbeeld niet realistischer wordt, zal het nog niet makkelijk worden een geschikte man te vinden.
Wat mij opviel bij Monique in het begin vh programma is dat zij ook een vertekend beeld van zichzelf heeft. Ze voelt zich sexy en is zich ook sexier gaan kleden na haar scheiding, dit zeggende met een fleece trui aan?!
In de aflevering van volgende week zie je heel duidelijk dat zij zich woman of the world voelt, maar heeft ze niet door dat ze ook erg negatief kan zijn. Ze vindt zichzelf echt heel wat en dan heb ik het nog niet over de kleding die ze in deze afl draagt. Zo lang haar instelling of zelfbeeld niet realistischer wordt, zal het nog niet makkelijk worden een geschikte man te vinden.
maandag 13 mei 2019 om 12:41
Ik denk niet dat ze gaat veranderen.loisnvt schreef: ↑13-05-2019 12:36Ik zal niet spoileren, maar ik heb de aflevering van volgende week al gezien op Videoland.
Ze is naar mijn mening zo'n type die altijd denkt dat het aan de ander ligt en nooit aan haar.
maandag 13 mei 2019 om 12:42
Een goed voorbeeld van het 'een kans geven' zijn Jamie en Doug uit de Amerikaanse versie (ik geloof zo'n 3 jaar geleden). Zij vond hem op het eerste gezicht helemaal niets, ze huilde zelfs in een hoekje na de ceremonie, ze gingen op huwelijksreis, hij mocht zelfs haar hand niet vasthouden. Maar hij had enorm veel geduld en bleef zichzelf en je zag haar langzaamaan voor hem vallen.
Nu is ze zielsgelukkig, ze schreeuwt het van de daken op instagram en ze hebben een dochter !
Nu is ze zielsgelukkig, ze schreeuwt het van de daken op instagram en ze hebben een dochter !
maandag 13 mei 2019 om 12:45
Beggars can’t be choosers!vlokkenopjebrood schreef: ↑12-05-2019 21:48Die Milie lijkt me echt geen leuk mens. Mega opgefokt en neurotisch.... bij aansnijden bruidstaart al meteen een soort sneer met geirriteerde ondertoon.
En waarom zet ze elke keer van die geschrokken "Deer in the headlight" ogen op?
Monique vind ik net als de meesten hier ook echt niet echt sympathiek. Ze doet de hele tijd zo gemaakt. "Ik wil het voelen...vanuit het topje van mn kruin tot het puntje van mn tenen". Pfffff....en de hele tijd die montere happy de peppy houding en zogenaamd "Open en eerlijk" zijn. Ik vind haar best wel bot.
Die man (even zijn naam kwijt) loopt trouwens echt alsof hij al 78 is ipv 60.
Maxime en haar schatje komen een beetje simpel over. Niks mis mee, maar vooral haar vind ik erg leeg en hersenloos overkomen. Maar als ze het samen goed kunnen vinden helemaal prima.
Peter en Paul vind ik fantastisch. Ik heb bijna zin om ze uit te nodigen voor een etentje![]()
Zij wilde gekoppeld worden en zei het alle kansen te geven, maar vervolgens roeptoeteren dat ze het al niet zag zitten op het moment dat ze door de deur stapte. Zeikwijf!
maandag 13 mei 2019 om 12:46
Ik vind daar ook geen fluit aan. Onhandig, morsend, kruimelend en dan sta je een uur later je beddengoed uit te kloppen en/of te wassen. Ik eet wel aan tafel!vlokkenopjebrood schreef: ↑12-05-2019 21:50Die ontbijt op bed scene van Monique en Ronald maakte mij ook weer duidelijk waarom ontbijt op bed zo onhandig is. Wat vinden mensen daar toch leuk aan?
![]()
maandag 13 mei 2019 om 12:52
De kinderen zijn al wel volwassen, dus ze leven wel gewoon 1 op 1 zonder kinderen, dus ik denk dat dat best te accepteren is.SuperflySister schreef: ↑12-05-2019 23:45Ja, dat zeg ik, ik viel je juist bij, dat het geen match leek omdat Peter zich kapot schrok van die kinderen en kleinkinderen. Maar ik denk dat dat iets waar je overheen kunt komen als de man maar leuk genoeg is. Dus ik schrijf het nog niet af.