Entertainment alle pijlers

Married at First sight 2023 Videoland

04-01-2023 12:42 1512 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes. Het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Wie kijkt er nog meer ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga ook zo kijken
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
04-01-2023 20:58
Martijn gaat zijn haartjes goed doen en die vriendin heeft het over kleertjes en schoentjes brrr

En die vriendin vindt Martijn iets te leuk/vindt het zelf iets te leuk om zelf op tv te komen, volgens mij. Kunnen we die ook weer afstrepen op het bingo-lijstje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben zo benieuwd waar die ruzie over gaat straks... En daarna lekker pr8ns charming kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
04-01-2023 22:01
Nee, ook niet mijn type. Maar ik ben dan ook vrij saai bedacht ik me toen ik deze serie keek. Ben geen party hardy, drink niet, heb geen onwijs grote vriendengroep of zo. Dus als ik aan een dergelijke serie mee zou doen zou men mij echt saai vinden.
Gelukkig dat ik een partner heb. :D
Haha hier exact zo 😂

En ik vermoed ook dat er op Ibiza vast meer is gebeurt tussen hem en een van haar "dinnetjes" 🤮
Alle reacties Link kopieren Quote
Martijn en Nicole,
Ik zou als ik Nicole was het toch echt wel a relaxt vinden dat ie met mijn vriendinnen op stap is geweest en wie weet wat nog meer.
Sta je daar van niets wetend in je trouwjurk
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat daar de ruzies door komen
Alle reacties Link kopieren Quote
Moohalloo schreef:
05-01-2023 07:31
Haha hier exact zo 😂

En ik vermoed ook dat er op Ibiza vast meer is gebeurt tussen hem en een van haar "dinnetjes" 🤮
Ik vind het allemaal iets te toevallig en te goed op elkaar afgestemd geloof er weinig van dat het praatje niet rond gegaan is in de gezamenlijke vriendenclub Want ze hadden ook nog gezamenlijk gekampeerd toch die club . Maar hoe toevallig was een van de twee er ook niet bij .
Dat je ook de energie hebt om op je vijftigste lekker uit je panty te gaan op party-eiland Ibiza .
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zijn ook geen kennissen waarmee je een keer op vakantie bent gegaan. Nee het zijn DE vrienden die je op je bruiloft vraagt....

Dan is t best raar dat je allebei die mensen zie als de vrienden van je leven (want behalve familie zaten er volgens mij weinig andere vrienden)..

Maar dat zij elkaar dan niet kennen. Nooit over gehad, niet van naam kennen etc...

Heel raar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe zat dat nou met die kinderen van Martijn, jongste heeft een andere moeder?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, jongste was van een vriendinnetje zei hij volgens mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dus niet echt uit een relatie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepernootje schreef:
05-01-2023 07:50
Het zijn ook geen kennissen waarmee je een keer op vakantie bent gegaan. Nee het zijn DE vrienden die je op je bruiloft vraagt....

Dan is t best raar dat je allebei die mensen zie als de vrienden van je leven (want behalve familie zaten er volgens mij weinig andere vrienden)..

Maar dat zij elkaar dan niet kennen. Nooit over gehad, niet van naam kennen etc...

Heel raar.
Toen Nicole de zaal in kwam zei Martijn ook direct iets als dat er natuurlijk een overlap in vriendengroep was. Weet niet meer wat zijn exacte woorden waren, maar het klonk in ieder geval alsof hij niet verrast was.
Ik geloof ook echt niet dat het er niet over is gegaan. Één van de vriendinnen trok in aflevering twee ook een pokerface, vond het vrij duidelijk dat ze niet de waarheid vertelden.

En ik vind het zelf wel een beetje sneu, als je richting de 50 nog steeds bezig bent met feesten op Ibiza, met "de meiden", Bossche bolletjes etc.
Alle reacties Link kopieren Quote
choca schreef:
05-01-2023 08:32
Ja, jongste was van een vriendinnetje zei hij volgens mij.
Hij zei volgens mij dat de oudste bij hun moeder wonen. En de jongste bij zijn tweede vriendinnetje. Komt op mij over alsof jongste bij voormalige stiefmoeder is blijven wonen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vroeg me vooral ook af waarom de kinderen niet gewoon de helft van de tijd bij hem zijn. Er moet wel een heel gegronde reden voor zijn, wil ik dit niet een afknapper vinden bij een man/vader.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje85 schreef:
05-01-2023 09:31
Ik vroeg me vooral ook af waarom de kinderen niet gewoon de helft van de tijd bij hem zijn. Er moet wel een heel gegronde reden voor zijn, wil ik dit niet een afknapper vinden bij een man/vader.
Het zijn al wat oudere kinderen hè. Oudste is sowieso 18 want die tekent document als getuige en die jongen lijkt me ook een jaar of 16. Alleen die jongste is misschien jonger dan 15. Kinderen hebben op een gegeven moment een eigen leven en hebben dan geen zin meer om op en neer te pendelen. Zo heel gek is dat toch niet? Hoeft toch geen afknapper te zijn .
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje85 schreef:
05-01-2023 09:31
Ik vroeg me vooral ook af waarom de kinderen niet gewoon de helft van de tijd bij hem zijn. Er moet wel een heel gegronde reden voor zijn, wil ik dit niet een afknapper vinden bij een man/vader.
Ja superraar
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
05-01-2023 09:35
Het zijn al wat oudere kinderen hè. Oudste is sowieso 18 want die tekent document als getuige en die jongen lijkt me ook een jaar of 16. Alleen die jongste is misschien jonger dan 15. Kinderen hebben op een gegeven moment een eigen leven en hebben dan geen zin meer om op en neer te pendelen. Zo heel gek is dat toch niet? Hoeft toch geen afknapper te zijn .
Jongste meisje is 11, volgens internet. Voor zover al geldt wat jij zegt, lijkt me dat niet gelden voor een kind van 11. En als alle kinderen dan van dezelfde moeder waren en allemaal zouden verkiezen daar (en bij elkaar) te (ver)blijven, dan zou ik het nog begrijpen. Maar dat ze dat allemaal doen in verschillende situaties, dat roept bij mij wel vragen op. Het lijkt er dan meer op dat het gewoon zo is, dat de kinderen niet bij hem verblijven, dan dat het is omdat die kinderen een eigen leven hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook. Vind die Martijn een heel naar mannetje. Iets te vol van zichzelf. Ik zou er met een boog omheen lopen.

Ga nu aflevering 4 bekijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg ook geen positieve vibes bij Martijn. Hij kijkt steeds net iets te vaak in de camera op kleine momenten. Is zich volgens mij erg bewust van hoe hij zichzelf wil neerzetten (let maar eens op hoe vaak hij woorden zegt als "ouwehoeren" en "lullen" en ze dan snel vervangt voor 'nettere' woorden :-D ) Houdt volgens mij ook net iets teveel van een drankje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar hoevaak zijn de kinderen dan bij hun vader of is dat niet gezegd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij zei iig dat ze daar wonen (bij hun moeder dus).
Alle reacties Link kopieren Quote
O ok, vaag hoor zou voor mij ook afknapper zijn bij zo'n meisje van 11.
Alle reacties Link kopieren Quote
Martijn zou ik met een grote boog omheen lopen, brrrrr
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien maar Martijn is wel echt een egotripper zeg, loopt de hele tijd naar complimentjes te vissen. Over z'n minipizza, of hij grappig is, over hoe hij er uit ziet in z'n pak.
En dan die roodharige vriendin die er kwijlend omheen hangt.

Ik geloof er ook niks van dat hij nooit met een van de Bossche Bolletjes is geweest...
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb nu vier afleveringen gezien en ik vind zowel Nicole als Martijn gewoon niet aardig. Wat zijn die elkaar aan het aftroeven steeds. Verbaast me niks dat daar de bom barst. En dan als bijna vijftigers dat geneuzel over geile hakken en zonder onderbroek. Djeez, grow up.

Die mannen vind ik leuk, daar zie ik wel wat in! En dat derde stel dat getrouwd is lijkt me ook wel passen. Niet echt vuurwerk maar misschien juist daarom wel basis voor iets moois en steady's. Het vierde stel kan ik nog niet echt plaatsen; vraag me af of die gaan matchen.
We're just two lost souls

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven