Entertainment alle pijlers

Married at First sight 2023 Videoland

04-01-2023 12:42 1512 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes. Het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Wie kijkt er nog meer ?
Pelle schreef:
04-01-2023 19:11

Bij Martijn en Nicole al de vlam in de pan..Hij zei tegen haar in het voorstukje: stel je niet aan. Nou dat lijkt me wel een moodkiller.
Haha ja, maar wel terecht als ze zich ook daadwerkelijk aanstelt.
Ik ben benieuwd naar de volgende afl! Heb niet de indruk dat er echt een vonk is of gaat komen bij die 2.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepernootje schreef:
04-01-2023 19:36
Ja
Tja komt wel fout over. Maar sommige vinden op stap gaan ook nog leuk in hun vijftiger jaren. Tja, waarom niet ? Ieder z'n ding. In dat opzicht passen Nicole en Martijn wel bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
biekoe schreef:
04-01-2023 19:44

Maarten en Richelle, ik hoop dat ze hun opgebouwde leven voldoende los durven laten. Allebei een leuke baan, koophuis en sociaal leven op een heel andere plaats in Nederland.
Die Richelle heeft met haar 30 jaar wel een heel dik huis. En die hertjes, zo leuk !
Alle reacties Link kopieren Quote
Valt wel mee toch? Leuk huis maar niet een droomhuis ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
muts87 schreef:
04-01-2023 19:58
Die Richelle heeft met haar 30 jaar wel een heel dik huis. En die hertjes, zo leuk !
Ja geweldig! Dat gaat ze toch nooit achterlaten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepernootje schreef:
04-01-2023 19:59
Valt wel mee toch? Leuk huis maar niet een droomhuis ofzo.
Nou ik vind het best heel wat voor een alleenstaand iemand van 30.
Alle reacties Link kopieren Quote
T is absoluut een leuk huis maar t springt er voor mij niet uit in de zin van wauw wat super. Maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepernootje schreef:
04-01-2023 20:04
T is absoluut een leuk huis maar t springt er voor mij niet uit in de zin van wauw wat super. Maar goed ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Voor mij ook niet, maar ze is 30. Dan is het toch een tophuis met een prachtige “achtertuin”?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben ook maar gezwicht en de drie afleveringen achter elkaar gekeken. Heel erg benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgen ruzie Nicole en Martijn...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben halfverwege aflevering 2. Echt een mooi huis inderdaad van Richelle. Ik kende ook iemand met zo’n functie, dan kan je wel echt dik verdienen om zo’n huis te kopen.
Die moeder die woont in dezelfde straat.. Lijkt me niet alles.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat was bij Maarten toch van die moeder?
Alle reacties Link kopieren Quote
Martijn gaat zijn haartjes goed doen en die vriendin heeft het over kleertjes en schoentjes brrr
Alle reacties Link kopieren Quote
Sneu dat die moeder van Francois ondertiteld wordt, 't valt mij best mee en kom totaal niet uit hun regio.

Martijn, lijkt mij geen leuke man.
Alleen maar partypoepen op Ibiezz.
Niks voor mij in ieder geval maar goed ieder z'n ding
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
04-01-2023 19:11
Aflevering 3 gezien. Ik ben benieuwd of het bij de mannen zo positief blijft, maar in ieder geval een goede start. Maarten en Richelle vind ik wel bij elkaar passen, maar hij wil de Achterhoek niet verlaten en zij denk ik haar huis/plek ook niet. Hele leuke meid lijkt ze me.

Bij Martijn en Nicole al de vlam in de pan..Hij zei tegen haar in het voorstukje: stel je niet aan. Nou dat lijkt me wel een moodkiller.
TWENTE!!!!
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
Nicole en Marijn, ik ben bang dat het na een eerste sparkeling toch soort vriendschap gaat worden. Lekker stappen dollen maar blijvende liefde, ik zie het niet zo bij ze.

De mannen vind ik enig, afstand zal een dingetje worden maar als ze dat echt kunnen overbruggen zie ik daar wel iets in.

Richelle en (? Naam even kwijt) hier zie ik problemen ontstaan wie naar wie verhuisd. Zij wil haar plek bij de bambi’s vast niet opgeven. Unieke plek ook. En hij een huis in straat van zijn ouders? Ik denk dat beide op plek willen blijven waar ze wonen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pepernootje schreef:
04-01-2023 20:56
Dat was bij Maarten toch van die moeder?
Ja klopt. Lijkt me erg benauwend
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
04-01-2023 19:11
Aflevering 3 gezien. Ik ben benieuwd of het bij de mannen zo positief blijft, maar in ieder geval een goede start. Maarten en Richelle vind ik wel bij elkaar passen, maar hij wil de Achterhoek niet verlaten en zij denk ik haar huis/plek ook niet. Hele leuke meid lijkt ze me.

Bij Martijn en Nicole al de vlam in de pan..Hij zei tegen haar in het voorstukje: stel je niet aan. Nou dat lijkt me wel een moodkiller.
Bedoel je niet dat hij zei nou moet je niet zeuren ?
Dat was een grapje. Zij zei nou moet ik wel op mijn tenen staan vervolgens zegt hij ja je wilde een lange man nu moet je niet zeuren . En daar lachten ze beide om.
Alle reacties Link kopieren Quote
Robinson schreef:
04-01-2023 21:26
Ja klopt. Lijkt me erg benauwend

Is op zich niks mis mee, maar toen hij boven was ging zij zijn koffier checken en dichtdoen. Kan nog steeds onschuldig zijn maar we gaan het zien
Alle reacties Link kopieren Quote
Moohalloo schreef:
04-01-2023 21:09
Martijn, lijkt mij geen leuke man.
Alleen maar partypoepen op Ibiezz.
Niks voor mij in ieder geval maar goed ieder z'n ding
Nee, ook niet mijn type. Maar ik ben dan ook vrij saai bedacht ik me toen ik deze serie keek. Ben geen party hardy, drink niet, heb geen onwijs grote vriendengroep of zo. Dus als ik aan een dergelijke serie mee zou doen zou men mij echt saai vinden.
Gelukkig dat ik een partner heb. :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Moohalloo schreef:
04-01-2023 21:09
Sneu dat die moeder van Francois ondertiteld wordt, 't valt mij best mee en kom totaal niet uit hun regio.

Martijn, lijkt mij geen leuke man.
Alleen maar partypoepen op Ibiezz.
Niks voor mij in ieder geval maar goed ieder z'n ding
Nee zo’n kerel die net een beetje te hip en populair wil doen .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
04-01-2023 21:56
Bedoel je niet dat hij zei nou moet je niet zeuren ?
Dat was een grapje. Zij zei nou moet ik wel op mijn tenen staan vervolgens zegt hij ja je wilde een lange man nu moet je niet zeuren . En daar lachten ze beide om.
Nee, dat bedoel ik niet. In het voorstukje voor de 4e aflevering zie je ze ruzie maken. Hij vraagt of ze zich erover heen zet of er nog langer in blijft hangen en op het laatst zegt hij: stel je niet aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
04-01-2023 21:11
TWENTE!!!!
Rustig. Sorry hoor, Twente.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pelle schreef:
04-01-2023 22:26
Nee, dat bedoel ik niet. In het voorstukje voor de 4e aflevering zie je ze ruzie maken. Hij vraagt of ze zich erover heen zet of er nog langer in blijft hangen en op het laatst zegt hij: stel je niet aan.
Oh ben benieuwd dan zou hij een van de Bossche bolletjes gedaan hebben 🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
Aflevering 4 heb ik net gezien. Dus elke dag een nieuwe aflevering. Ik dacht eerst 1 keer per week of zo, maar dit is leuker.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven