Entertainment alle pijlers

Married at First Sight

01-03-2016 17:07 2871 berichten
Ik kan mij van vorig jaar ook een programma herinneren van stellen die ook met elkaar gingen trouwen voor het altaar. Het programma werd niet zo goed bekeken. En de 2 stellen die bij elkaar kwamen door wetenschappelijk onderzoek, zijn uiteindelijk gescheiden.

Ik ben benieuwd in hoeverre dit programma nog vernieuwend is.

Ik ga wel kijken. Wie ook?

Hieronder meer uitleg:

Het nieuwe RTL 4-datingprogramma Married at First Sight is niet weggelegd voor types met bindingsangst. De singles passen wetenschappelijk gezien perfect bij elkaar, maar moeten wel meteen met elkaar trouwen als ze elkaar willen ontmoeten.

Voor iedere vrijgezel die wel eens wat anders wil proberen dan gewoon een afspraakje, is er nu Married at First Sight. Een groep single mannen en vrouwen heeft zich aangemeld voor dit nieuwe datingprogramma van RTL, gepresenteerd door Peter van der Vorst. Ze worden door wetenschappers aan elkaar gekoppeld. Niet op gevoel, maar op basis van grondig onderzoek.

Fysieke en mentale kenmerken

Een bioloog, een psycholoog en een seksuoloog lichten de kandidaten door op fysieke en mentale kenmerken. Op basis daarvan wordt een profiel gemaakt, waarbij de ideale partner wordt gezocht. Tot nu toe allemaal leuk en aardig, maar er zit een addertje onder het gras: de kandidaten krijgen op de testdagen te horen dat het gaat om een wettelijk huwelijk, waarbij ze hun partner pas voor het altaar ontmoeten.

Onderzoeken

Zodra de kandidaten van de eerste schrik zijn bekomen, onderzoeken de wetenschappers de vrijgezellen. Kunnen ze koppels vormen van degenen die bereid zijn mee te doen? Want als ze 'ja' zeggen, weten ze dat ze over een paar weken trouwen met een partner die ze nog nooit ontmoet hebben, maar die volgens de wetenschap wel de prins(es) op het witte paard is.
Oh nee, dat is een oude pagina
Alle reacties Link kopieren
Oorbellen vergeten?
Zo om te zien een leuk stel.

Ook wel gunstig dat ze bij elkaar in de buurt wonen.
Wat zien ze er leuk uit samen!
Gaat ze nu al op de rem?
Binnen het uur al een heel serieus gesprek.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 21 maart 2017 @ 21:30:

Gaat ze nu al op de rem?Misschien heeft hij wel een vraag daarover gesteld.
Dat groningse stel kuste wel gelijk!
quote:MissMystique schreef op 21 maart 2017 @ 21:36:

Vind dat het leukste passende stel tot nu toe.

De rest zie ik uiteindelijk niet goed komen.
Doet die ene homoman jullie ook zo an Rob de Geus van de smaakpolitie denken?
quote:sugarmiss schreef op 21 maart 2017 @ 22:37:

Doet die ene homoman jullie ook zo an Rob de Geus van de smaakpolitie denken?Ja dat schreef ik vanavond ook al.
quote:MissMystique schreef op 21 maart 2017 @ 21:36:

En daarna, bij een momentje samen, zei zij dringend tegen hem dat ze ook naar haar eigen huis moet kunnen gaan als ze dat wil.

Dat viel mij dan weer meteen op.

Terwijl die man drie bedrijven heeft en eigenlijk geen tijd voor een relatie, dus veel afspreken zit er sowieso niet in.

Ik had niet het idee dat zij hem écht leuk vond eigenlijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 21 maart 2017 @ 22:47:

[...]

En daarna, bij een momentje samen, zei zij dringend tegen hem dat ze ook naar haar eigen huis moet kunnen gaan als ze dat wil.

Dat viel mij dan weer meteen op.

Terwijl die man drie bedrijven heeft en eigenlijk geen tijd voor een relatie, dus veel afspreken zit er sowieso niet in.

Ik had niet het idee dat zij hem écht leuk vond eigenlijk.Ik had ook het idee dat Renate Johan helemaal niet zo leuk vond...
Johan is eigenlijk Barry Atsma met bril in Klem ????
Everything you see I owe to spaghetti!
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze nu pas de bibbers krijgt, zo van het gaat wel ineens heel snel, ff op de hohouwer
Kan hoor.

Ik vond het gewoon opvallend.

Dat ze dat aanhaalde terwijl ze even alleen waren. Maar kan best dat ze ineens bij haar positieven kwam.
Ik had ook de indruk dat ze hem niet leuk vindt.
quote:pearle schreef op 21 maart 2017 @ 23:01:

[...]

Ik had ook het idee dat Renate Johan helemaal niet zo leuk vond...Ik vond mijn vriend op het eerste gezicht (21 jaar geleden) ook helemaal niet zo leuk. Is helemaal goed gekomen
Weer een aflevering gemist kennelijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Winterkleding en bikini inpakken voor de huwelijksreis
geneet van 't laeve
quote:Flashy schreef op 22 maart 2017 @ 06:15:

Ik had ook de indruk dat ze hem niet leuk vindt.nee volgens mij gaat dit hem niet worden..... Ze krabbelde gelijk wel heel erg terug
Nee Groningse stel vind ik toch niet zo.

Ik ben jaloers op Anthony's wenkbrauwen, krijg ik niet zo netjes gedaan

Nieuwe stel is wel heel erg jong. Op de 24e al klagen dat 'het maar niet lukt' vind ik tikje overdreven.

Chantal en Nicolai zijn liefig
quote:hamaika schreef op 22 maart 2017 @ 09:55:

[...]

nee volgens mij gaat dit hem niet worden..... Ze krabbelde gelijk wel heel erg terug

Dat dus.

Dat gevoel had ik ook meteen.

Ze praatte heel snel toen ze het zei, alsof ze dát vast even duidelijk wilde hebben.

Daarbij vond ik haar 'leuke man' niet oprecht klinken.

Heel anders dan dat eerste koppel, die nu op huwelijksreis zijn. Die waren echt meteen onder de indruk van elkaar.
Ik hoop dat het eerste stel een blijvertje is.

Verder vind ik de nieuwe match ook een beetje apart.

Zou een militair echt bij haar passen?
quote:Sabeltandcavia schreef op 21 maart 2017 @ 20:39:

Vinden jullie Anthony ook op een Thunderbird lijken?

[afbeelding]Nou, ik vind het meer op John Travolta in OJ (zie series) lijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven