Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië 2019

20-08-2019 19:38 219 berichten
Maandag 26 augustus net 5 19.30

Wie kijkt mee?

( met daarvoor om 18.30 een nieuwe My kitchen rules!)
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 19:56
36.91% gewijzigd
Ik denk trouwens echt dat Larissa gaat winnen. Wat kan die koken zeg. Telkens denk ik: dat gaat toch nooit smaken, maar het lukt telkens weer.
Alle reacties Link kopieren
Marco Pierre White was mijn absolute favoriete gast chef kok bij dit programma. Echt jammer dat hij niet meer komt door een opmerking van Matt. Nu hoop ik dat hij volgende keer wél weer wil meedoen, omdat deze jury vertrekt.

Wie is jullie favoriete gast chef kok?

Ik ben hoe dan ook wel benieuwd of het net zo leuk blijft...
Case-je schreef:
12-12-2019 09:47
Marco Pierre White was mijn absolute favoriete gast chef kok bij dit programma. Echt jammer dat hij niet meer komt door een opmerking van Matt. Nu hoop ik dat hij volgende keer wél weer wil meedoen, omdat deze jury vertrekt.

Wie is jullie favoriete gast chef kok?

Ik ben hoe dan ook wel benieuwd of het net zo leuk blijft...

:whut:
Alle reacties Link kopieren
Dat wil ik ook wel weten. En George...dat is mn favoriete jurylid 😕 . Wat ik wel fijn vind is dat dat t voor de kerst is afgelopen...Kan me niet voorstellen dat nu ze weer gaan stoppen met uitzenden voor de kerstvakantie en in t volgende jaar met de finale komen. Vond ik zo’n afknapper vorig jaar, dan ben je er helemaal uit. Kan ik weer fris verder met Heel Holland Bakt en Wie is de Mol :cheer: Mijn favo is nog steeds Larissa, Tessa kan ook briljant koken maar minder goed tegen druk. De jury en kandidaten waren bij t afscheid van Anuschka inderdaad best wel lief, misschien was ze t ‘moedertje’ in huis.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
In 2016, Preston gave an interview to the Kyle and Jackie O radio program. At the time, Marco Pierre White Junior was making headlines for allegedly cheating on his fiance in the UK's Celebrity Big Brother house – and spending around $500,000 of his father's money on drugs and sex workers.

"I think it is that terrible thing when you have kids that go off the rails, how do you deal with it?" Preston said.

"Anyone who has tattoos on their face they normally behave badly, don't they? They have kind of crossed through a barrier at that point."

Pierre White reportedly responded: "The things he said about my son in the British press were disgraceful. No one should ever say that about someone else's children."

Then Pierre White Junior weighed in by tweeting a photo of Preston with penis drawn onto his head.

In a series of now-deleted posts, he fumed: "Matt Preston from master chef has never met me what a c--t if I ever cross paths with the fat f--k I'll slap him up in front of his family ... your a dumb f--k messing with the Pierre white family ... what an ass hole can't wait to watch your career go down the drain [sic]."

The next day, Pierre White Junior apologised for his outburst on – you guessed it – the Kyle and Jackie O show: "I shouldn't have said what I said; I was angry at the time, that's why I deleted [the comments]."

Afterwards, he tweeted a thank you to his hosts – while plugging his new range of sex toys.

https://www.smh.com.au/entertainment/tv ... xvnku.html

Niveautje hoor ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ja, die Junior is niet zo'n schatje.

Maar zijn vader is een geweldige kok en ik vond hem altijd heel leuk én aardig tegen de kandidaten en hij probeerde hen echt zoveel mogelijk te leren.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-12-2019 12:26
:whut:
Dat de jury vertrekt...? Ja, de drie heren stoppen ermee.

De Australische tv-zender Channel 10 heeft de nieuwe juryleden van MasterChef Australia bekendgemaakt. Dat zijn: Jock Zonfrillo, Melissa Leong en oud-winnaar Andy Allen. Ze volgen het immens populaire trio Gary Mehigan, George Calombaris en Matt Preston op, die aan het eind van seizoen 11 zijn ‘gestopt’.

Het ‘stoppen’ van Gary, George en Matt was omringd met allerlei ophef en het leek dan ook vrij lastig voor Channel 10 om nieuwe juryleden te vinden die in de voetsporen konden treden van het trio. Al snel doken geruchten op dat bekende gezichten uit MasterChef Australia: Maggie Beer, Curtis Stone en Poh Ling Yeow de nieuwe jury zouden vormen. Toch kiest de Australische zender voor een vrij onbekende jury.

De juryleden
Toen Gary, George en Matt in 2009 aan hun avontuur als jury van MasterChef Australia begonnen, wist de gemiddelde Australiër ook nog niet wie het waren. Maar na elf seizoenen van het programma is het zo dat als je over MasterChef Australia praat, dat je het dan ook gelijk over de drie heren hebt.

De in Schotland geboren Jock Zonfrillo is chef en eigenaar van restaurant Orana en Bistro Blackwood in Adelaide. Daarnaast is hij bekend van de televisieshows: Nomad Chef, Restaurant Revolution en Chef Exchange. Hij heeft zich als doel gesteld om inheemse Australische ingrediënten in zijn koken naar voren te brengen.

In een eerste reactie op de bekendmaking laat hij weten: “Terwijl MasterChef Australia enkele van de nieuwe generatie chefs ontdekt, brengt het programma ook de allerbeste ingrediënten van Australië samen en de inspirerende mensen die ze kweken, produceren en oogsten.”

MasterChef AU nieuwe jury

Oud-winnaar
Andy Allen won in 2012 het vierde seizoen van MasterChef Australia en was destijds de jongste winnaar ooit. Na zijn winst is Allen nog verschillende keren voorbijgekomen in de MasterChef-keuken en is een echte favoriet van de fans.

Allen over zijn nieuwe rol als jurylid: “Ik heb in de MasterChef-keuken gestaan en ik weet dat het erg stressvol is en mensen opgaan in die stress. Ik heb het gevoel dat ik succesvol was in de show omdat ik het niet te serieus nam. Ik wilde altijd mijn best doen, maar dat was een persoonlijke uitdaging voor mij. Dus ik wil mensen zover krijgen dat ze hun beste eten koken, en daarvoor moet je ontspannen zijn.”

Redelijk onbekende
Misschien wel de vreemde eend in de bijt is Melissa Leong. Ze schrijft al jaren over reizen en voedsel, maakt radio, is tv-presentatrice en is redacteur voor kookboeken. Leong was zelf ook verrast toen Channel 10 haar benaderde: “Het kwam als een grote verrassing en is zonder twijfel de kans van mijn leven. Daarbij is het fijn om diversiteit aan de jury toe te voegen. Ik ben er trots op een Australische vrouw van kleur te zijn in deze positie en op dit moment in de wereld. Daarmee hoop ik een andere stem en perspectief in te brengen, die nog niet eerder zijn gehoord.”

MasterChef Australia: Back To Win
Voor het twaalfde seizoen van de kookcompetitie komende de beste deelnemers van de vorige seizoenen terug om met elkaar de strijd aan te gaan. Het is nog niet duidelijk wie van de oud-deelnemers voor ‘MasterChef Australia: Back To Win’ terugkeren. Wel weten we dat komend seizoen Gordon Ramsay, Heston Blumenthal en Curtis Stone de nieuwe jury gaan vergezellen.
Alle reacties Link kopieren
Dat gerecht van Tim was een plaatje om te zien.
Heel mooi

Nicole er uit.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
12-12-2019 18:22
Ja, die Junior is niet zo'n schatje.

Maar zijn vader is een geweldige kok en ik vond hem altijd heel leuk én aardig tegen de kandidaten en hij probeerde hen echt zoveel mogelijk te leren.
De meningen over MPW zijn altijd nogal verdeeld hier ;-D Ik vind het een vreselijk irritante vent. Zal vast een enorm goede chef zijn, maar dat Yoda-achtige gedoe van hem trok ik erg slecht.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
12-12-2019 22:34
De meningen over MPW zijn altijd nogal verdeeld hier ;-D Ik vind het een vreselijk irritante vent. Zal vast een enorm goede chef zijn, maar dat Yoda-achtige gedoe van hem trok ik erg slecht.
Heel begrijpelijk dat de meningen over hem verdeeld zijn, want een man met uitgesproken meningen en gedrag.
Geldt bijvoorbeeld ook voor Gordon Ramsay. Die vind ik dan weer verschrikkelijk :)
Deze masterchef is echt weer helemaal top! Geniet zo van alles en baal echt dat dit de laatste is met Gary, Matt en George
Misschien dat ik daarom deze keer met zoveel plezier kijk. Kijk het al vanaf het eerste seizoen dus ga het missen. Denk niet dat andere juryleden aan hen kunnen tippen.

Lekker sentimenteel momentje hier, boehoe :"-(
Alle reacties Link kopieren
Case-je schreef:
13-12-2019 09:45
Heel begrijpelijk dat de meningen over hem verdeeld zijn, want een man met uitgesproken meningen en gedrag.
Geldt bijvoorbeeld ook voor Gordon Ramsay. Die vind ik dan weer verschrikkelijk :)
Haha die vind ik juist weer heel leuk ;-D
Tjezus, wat vals
Qiyara schreef:
13-12-2019 10:20
Deze masterchef is echt weer helemaal top! Geniet zo van alles en baal echt dat dit de laatste is met Gary, Matt en George
Misschien dat ik daarom deze keer met zoveel plezier kijk. Kijk het al vanaf het eerste seizoen dus ga het missen. Denk niet dat andere juryleden aan hen kunnen tippen.

Lekker sentimenteel momentje hier, boehoe :"-(
NEEEEEEE! Echt? stoppen ze er alle drie mee?
Och wist je dat niet, ja helaas.. Kijk daarom ook echt alles. En als het die avond niet lukt kijk ik het terug. Wil dit keer geen seconde missen daardoor.

Was al bekend voor het seizoen starte.
Ik vind dit juist een heel leuke jury dus balen dat ze er mee ophouden. Gary lijkt me de liefste en Matt, ja dat is een echte bourgondier en dat mag ik wel ;-D
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
13-12-2019 10:26
Haha die vind ik juist weer heel leuk ;-D
Hahaha!
Deze jury maakt het juist leuk, vind ik. Ik heb ook weleens andere versies van Masterchef gezien en daar kon ik niet aan wennen omdat de jury me niets deed. Alleen de Amerikaanse versie vond ik wel leuk, met Gordon Ramsey.

Het zou kunnen dat ik afhaak dus, als er een nieuwe jury komt.
rosings schreef:
13-12-2019 10:30
NEEEEEEE! Echt? stoppen ze er alle drie mee?
ja, waarschijnlijk wel, ze willen meer geld.

Ik ben inmiddels afgehaakt, het boeit me niet meer zo als voorgaande jaren. Ben er een beetje op uitgekeken denk ik.
gizzmo-returns schreef:
13-12-2019 16:23
ja, waarschijnlijk wel, ze willen meer geld.
Dat is helemaal niet waar, dat is zo'n fabel die dan de wereld in geslingerd wordt, hier de echte reden: https://www.superguide.nl/nieuws/gary-o ... stralia-tv
Alle reacties Link kopieren
Het zal nooit meer hetzelfde worden 😟. Maar...heb de nieuwen gegoogled en die Jock is best easy on the eye, hebben we volgens mij eerder gezien in een eerder seizoen, dus zal het wel een kans geven volgend jaar.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd naar een andere jury. Ik kijk niet om hen, maar om hoe de deelnemers te werk gaan en te zien wat voor geweldige gerechten er gemaakt worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een paar seizoenen eigenlijk afgehaakt, beetje met een half oog gevolgd. Dit is de eerste die ik helemaal niet meer heb gekeken. Denk ook niet dat ik met een nieuwe jury ga kijken, hoewel ik Andy wel heel leuk vind.
Tjezus, wat vals
Shiiit ik ging googlen wie de nieuwe jury is en weet nu ook gelijk wie de winnaar is van deze masterchef! Stond gewoon in het artikel die ik las over de nieuwe jury. echt stom.

Dus pas op met wat je leest.
Qiyara schreef:
13-12-2019 16:37
Dat is helemaal niet waar, dat is zo'n fabel die dan de wereld in geslingerd wordt, hier de echte reden: https://www.superguide.nl/nieuws/gary-o ... stralia-tv
Dus wel waar, die andere projecten zijn enorme melkkoeien naast MC ( en dankzij)
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
13-12-2019 19:18
Shiiit ik ging googlen wie de nieuwe jury is en weet nu ook gelijk wie de winnaar is van deze masterchef! Stond gewoon in het artikel die ik las over de nieuwe jury. echt stom.

Dus pas op met wat je leest.
Dat had ik ook een paar weken geleden :facepalm:
"I love not Man the less, but Nature more..."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven