Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 13 juli 2011 om 21:05
Verbaasd me dat mike er nog steeds in zit, hij is altijd zo'n kip zonder kop. Maar hij is vaak gered van eliminatie door het winnen van de team opdrachten dankzij Sharone.
Hoop dat Mike of Whitney nu eens naar huis gaan. Whitney hangt mijn strot uit, vooral dat rot stemmetje.
Lee mag ook weg, vind ik zo'n arrogante lul.
Ja Sharone is wel beetje te idd, maar ik vind dat wel leuk.
Met mij is het ook goed hoor Roos, ik heb vakantie, ( 8 weekjes ) en krijg morgen het eerste boek binnen van een trilogie over Alexander de grote, dus ik ga lekker lezen morgen.
Hoop dat Mike of Whitney nu eens naar huis gaan. Whitney hangt mijn strot uit, vooral dat rot stemmetje.
Lee mag ook weg, vind ik zo'n arrogante lul.
Ja Sharone is wel beetje te idd, maar ik vind dat wel leuk.
Met mij is het ook goed hoor Roos, ik heb vakantie, ( 8 weekjes ) en krijg morgen het eerste boek binnen van een trilogie over Alexander de grote, dus ik ga lekker lezen morgen.