Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 13 juli 2011 om 21:48
Nou Kalli dan heb je mijn heerlijke aardbei met geitenkaas salade nooit geproeft. Dat is een klein stukje hemel. Nog lekkerer dan Sharone's borstkas.
Haha humor die Vinnie en Trev, stel sukkels. Daar zitten zuipen, alles afkraken wat russel zegt, best geinig.
Jammer van Mike net trouwens maar wel terecht. Al had ik liever Lee en Whitney tegelijk zien vertrekken.
Haha humor die Vinnie en Trev, stel sukkels. Daar zitten zuipen, alles afkraken wat russel zegt, best geinig.
Jammer van Mike net trouwens maar wel terecht. Al had ik liever Lee en Whitney tegelijk zien vertrekken.
woensdag 13 juli 2011 om 22:08
quote:Kalliope schreef op 13 juli 2011 @ 21:54:
Wat gaat er allemaal in dan rogue? Het klinkt vies, maar misschien ga ik het dan eens proberen.
Het klinkt idd als een vieze combi maar het is heerlijk. Er zit spinazie in, aarbei, geitenkaas, citroensap, en nog meer dingen die ik nu even vergeet, zal morgen even het recept op zoeken.
Had ik zelf bedacht, vond het wel origineel van mezelf maar blijkbaar kennen meer mensen het.
Slecht diner zeg. Vinni had niet zoveel moeten zuipen, hoop dat hij niet naar huis gaat, vind hem wel de leukste van de mannen.
Sabrina vind ik niet irritant meer.
Wat gaat er allemaal in dan rogue? Het klinkt vies, maar misschien ga ik het dan eens proberen.
Het klinkt idd als een vieze combi maar het is heerlijk. Er zit spinazie in, aarbei, geitenkaas, citroensap, en nog meer dingen die ik nu even vergeet, zal morgen even het recept op zoeken.
Had ik zelf bedacht, vond het wel origineel van mezelf maar blijkbaar kennen meer mensen het.
Slecht diner zeg. Vinni had niet zoveel moeten zuipen, hoop dat hij niet naar huis gaat, vind hem wel de leukste van de mannen.
Sabrina vind ik niet irritant meer.