Entertainment alle pijlers

McDonalds haalt standbeeld Michael Jackson weg

03-04-2019 22:23 11 berichten
Wie langs Eindhoven reed en wilde weten hoe Michael Jackson er ook alweer uitzag voordat hij zijn gezicht verloor, kon bij Best van de snelweg af en daar bij de lokale McDonalds een 10 meter hoog standbeeld van Michael Jackson bewonderen.

Dit gaat helaas niet meer. McDonalds zou het vervelend vinden wanneer hun gasten zich ‘onprettig’ voelen en daarom is het beeld weggehaald. Uit onderzoek is gebleken dat ook happymeals en BigMac menu’s kunnen zorgen voor een onprettig gevoel bij gasten, maar hier heeft McDonalds vooralsnog niets aan veranderd.

https://www.nu.nl/binnenland/5821626/mc ... -best.html
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Vond dat standbeeld daar altijd wel geinig.
...
Ik snapte dT hele standbeeld daar sowieso al niet dus ik zal er geen seconde slaap door verliezen.
Ach als je het even los bekijkt van de hele media discussie past hij sowieso niet echt meer bij de doelgroep toch.

Ik ben sowieso nooit fan geweest van zijn muziek. :$
YellowLemon schreef:
03-04-2019 22:47
Ach als je het even los bekijkt van de hele media discussie past hij sowieso niet echt meer bij de doelgroep toch.
:hihi:

Ik vind het prima dat dat standbeeld weg is.
Eindelijk. Pure landschapsvervuiling. Misplaatste afgoderij.
Wat deed dat ding daar überhaupt? :blond:
Ik ken persoonlijk meer mensen met een trauma voor clowns dan mensen die tegen MJ zijn. Maar goed, als je er 4 mensen in het land blij mee maakt dan heb je je vroomheidspuntjes weer binnen.
Ik zag een gelijkenis met Estelle, ik weet dat het Michael is, maar toch. Vond het toch wel een eyecatcher. Gelukkig heeft die Mac nog meer leuke items. :yes:
En dan ook die afgrijselijke standbeeld van Hazes weg.
Dat standbeeld was van de franchisenemer, en dat oordeel van McDonalds Nederland. Blijkbaar kan elke verongelijkte groep daar aankloppen en McNL zal zich haasten om de omzet veilig te stellen. Een paar maanden terug werd het franchisenemers verboden om zwarte pieten in het filiaal te onthalen, nu is het MJ en er zal vast nog wel een groep zijn die aanstoot neemt aan het Marilyn Monroe beeld met opwaaiende rok wat binnen staat.
Je vraagt je af welke grenzen zij zélf hebben.
Ik vind het in ieder geval absurd. Dat beeld is niet van MCNL, dus ook niks over te zeggen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven