Entertainment alle pijlers

Meerdijk; onze eigen GTST-metropool

07-07-2020 10:49 1704 berichten
(Melodie: 'Oh oh Den Haag')

Ik zou best nog wel een keertje, net als vroeger, naar Arnie willen kijken.
Of naar die zuurpruim van een Harmsen die toch stiekem best wel schattig was.
De reden dat we kijken is zodat we daarna samen kunnen zeiken.
Want alleen als we kunnen zeiken zijn we echt volledig in ons sas.

Oh oh Meerdijk
lijpe stad, met al je weirdo's.
Rik zonder nek, Nina met wallen tot haar kin.
Oh oh Meerdijk
toch zijn we blij met al die klojo's.
Want als we zeiken, hebben wij het naar ons zin.

Kleine kanttekening

Neem je GTST heel serieus?
Dat mag, maar dan kom je in dit topic wellicht ietwat bedrogen uit :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Calamitycat schreef:
01-10-2025 21:47
Nee niet Dennis, die meneer links naast Dennis.

En wie is Suzanne Balk ook alweer? Sorry...
Die links van Dennis, voor Valentijn.

Als ik goed nadenk dan lijkt hij wel op een jingen uit de beginjaren. Had een bril. Zwart haar. Ik kom niet op zijn naam.
Sabeltandcavia schreef:
01-10-2025 21:50
Neeeee, Peter was de zoon van Helen Helmink.

Shit, ze is de echte zus van Anthonie Kamerling. Liesbeth Kamerling. Dat was de link.

Sorry, ik zat fout
bartjes wijzigde dit bericht op 01-10-2025 22:02
29.13% gewijzigd
Daantje is de zus van Milan. En zij zijn kinderen van Robert en Mira.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
01-10-2025 21:49
Even een paar posts teruglezen :)
Gevonden :$ Da's uit een tijd dat ik nog geen GTST kon kijken omdat we hier geen kabel tv hadden.
Maar wel heel fijn zo'n geheugensteuntje :)
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Ik denk dat die man naast Dennis, Mickey is.
Ook van het allereerste begin.
bartjes schreef:
01-10-2025 21:50
Die links van Dennis, voor Valentijn.

Als ik goed nadenk dan lijkt hij wel op een jingen uit de beginjaren. Had een bril. Zwart haar. Ik kom niet op zijn naam.

De zoon van Jef: Remco

En Daantje en Stefano hebben nog een relatie gehad volgens mij.
Juffie4 schreef:
01-10-2025 22:02
De zoon van Jef: Remco

En Daantje en Stefano hebben nog een relatie gehad volgens mij.
Remco zou ook best kunnen.
Ik kijk ook vanaf het eerste uur en herken er veel. Maar voor Remco Terhorst moest ik toch effe graven, die herkende ik niet zo.

Maar wat een prachtige aflevering zeg. Met een verdiend eerbetoon aan Laura, en hoe mooi dat Arnie nog eenmalig terugkeerde en dat Reinout zich aan zijn belofte heeft gehouden, echt chapeau.
Benieuwd naar de ontwikkelingen komende tijd, uitvaart Laura zal ook wel met mooie terugblikken zijn denk ik.

Maarre, mag het voortaan altijd een dubbele aflevering zijn ? En de vrijdagavond weer terug graag?
Ik heb zeker 20 jaar niet meer gekeken maar deze aflevering net bekeken op Videoland. Ik vrees dat ik weer voor de bijl ga en morgen verder ga kijken.

Vond het een prachtige aflevering.
Mooie aflevering, zeker met oude bekenden en alle foto’s. Guusje :heart: Ik heb het na de beginjaren alleen maar sporadisch gezien dus waarschijnlijk hele stomme vraag, maar wie was die krullenbol die een beetje op Arnie leek? Was in het bos en hij de lunch en de foto. Hij kwam me bekend voor maar geen idee wie het was.
vivapimpelmees schreef:
01-10-2025 22:32
Ik heb zeker 20 jaar niet meer gekeken maar deze aflevering net bekeken op Videoland. Ik vrees dat ik weer voor de bijl ga en morgen verder ga kijken.

Vond het een prachtige aflevering.
Zo begon ik na een flinke tussepauze ook.
Je zit er zo weer in, en dan is het weer verslavend.
Regelmatig gedacht dat ik weer ging afhaken, maar ja, goede tijden slechte tijden he? Verhaallijnen gaan ook weer voorbij.
Tahini schreef:
01-10-2025 22:37
Mooie aflevering, zeker met oude bekenden en alle foto’s. Guusje :heart: Ik heb het na de beginjaren alleen maar sporadisch gezien dus waarschijnlijk hele stomme vraag, maar wie was die krullenbol die een beetje op Arnie leek? Was in het bos en hij de lunch en de foto. Hij kwam me bekend voor maar geen idee wie het was.
Sil? Zoon van Laura en Robert, gespeeld door Soy Kroon.
Ik vind hier dingen van.
Xantileppe schreef:
01-10-2025 21:48
Wij vonden het de slechtste aflevering ooit. We hebben er zelfs om gelachen....zo slecht. ;-D. Maar we zijn in de minderheid geloof ik.
Sterker nog: ik heb de afgelopen week echt niemand gelezen die dat vond. Ik ben dan ook wel benieuwd wat je zo lachwekkend slecht vond?
Ik heb ook al jaren niet gekeken en de aflevering van gisteren gezien. Ik vond hem ook prachtig. Trip door memory lane.

Ik had echt een crush op Antonie Kamerling :heart:.
apppie schreef:
02-10-2025 05:07
Sterker nog: ik heb de afgelopen week echt niemand gelezen die dat vond. Ik ben dan ook wel benieuwd wat je zo lachwekkend slecht vond?
Echt alles, behalve de foto's.
Ik vond het een prachtige aflevering. Alleen het acteren van Shanti vind ik erg slecht. Jammer dat ze in verhouding zo veel aan bod kwam. Ik herkende Remco, Tessel en Suzanne niet. Die zijn van voor mijn tijd.
Er is nog 1 ander persoon die ik niet herken. Op de groepsfoto tussen Shanti en Julian. Ik heb hem in de aflevering verder volgens mij ook niet voorbij zien komen. Sabeltandcavia, wil je nog 1 keer helpen?
O jee, ben ik nu ineens de kenner? :-? Je zou bijna denken dat ik geen leven heb. O, wacht ... :roll:

Ik moet je helaas teleurstellen, want ik heb geen idee wie die man is. Knap trouwens dat jullie Mickey herkend hebben, want ik zie het nog steeds niet. Ik zou bijna de aflevering van gisteren terugkijken en het beeld stil zetten om die karakters nog eens goed te bekijken, want eigenlijk kan ik het niet uitstaan dat ik het niet weet.
Ik vind hier dingen van.
Bonte_specht schreef:
02-10-2025 09:07
Er is nog 1 ander persoon die ik niet herken. Op de groepsfoto tussen Shanti en Julian. Ik heb hem in de aflevering verder volgens mij ook niet voorbij zien komen. Sabeltandcavia, wil je nog 1 keer helpen?
Ik ben niet Sabeltandcavia, maar volgens mij is het de verpleger uit het ziekenhuis, waar Demi mee date.
Ik kan ook niet wennen aan de nieuwe Shanti.

En Mickey heb ik ook gemist, waar ergens zat ie in de uitzending dan?
Niet op de groepsfoto toch?
mamaonbekend schreef:
02-10-2025 11:44

Mickey was er niet volgens mij, dat was Remco die er was, de zoon van Jef. Mickey kwam wel voorbij op de foto's.
mamaonbekend schreef:
02-10-2025 11:44

Mickey was er niet volgens mij, dat was Remco die er was, de zoon van Jef. Mickey kwam wel voorbij op de foto's.
Sabeltandcavia schreef:
01-10-2025 22:46
Sil? Zoon van Laura en Robert, gespeeld door Soy Kroon.
Dank je! Blijkt Dennis te zijn die ik bedoelde :-) - zo lang had ik dus niet gekeken.
Volgens mij heb je gelijk barstjes. Ik heb hem nog niet vaak genoeg gezien om hem zonder zijn uniform te herkennen blijkbaar.
En toen ik zei dat ik iedereen had herkend behalve die 4, doelde ik alleen op de levende personages haha.
Bonte_specht schreef:
02-10-2025 15:44
Volgens mij heb je gelijk barstjes. Ik heb hem nog niet vaak genoeg gezien om hem zonder zijn uniform te herkennen blijkbaar.
En toen ik zei dat ik iedereen had herkend behalve die 4, doelde ik alleen op de levende personages haha.
Ik vond de groepsfoto ook een beetje bijzonder.
Aan een kant een logische, omdat het een foto in het moment was, met iedereen die daar aanwezig was.
Maar dan miste ik Jessica. Terwijl haar man er wel op staat.
En ik vind het ook flauw dat Marwan er niet op staat, (logisch, want is ziek thuis) maar eigenlijk hoort hij er wel op. Een stomme timing.
Zelfs Marcel staat er op.

Het lijkt nu wel of ik het allemaal heel serieus neem 😂
Maar ik vind dit wel een serieuze mijlpaal.
Bijzonder eigenlijk dat Reinout naar nederland is gekomen voor het afscheid van Jette. Hij is een grote man in Amerika maar doet dit toch maar mooi voor haar. Dat siert hem!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven