Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Bij een reclame voor fietsen is het weer duidelijk: papa leert de kinderen fietsen én plakt de banden. Als papa het echt niet meer kan, is daar de fietsenmaker, terwijl mama goed is voor het kinderzitje en een knuffel. Heerlijk toch, zo'n duidelijk afgebakende wereld.
Later is nu
Dreamer schreef:
17-03-2019 13:18
Bij een reclame voor fietsen is het weer duidelijk: papa leert de kinderen fietsen én plakt de banden. Als papa het echt niet meer kan, is daar de fietsenmaker, terwijl mama goed is voor het kinderzitje en een knuffel. Heerlijk toch, zo'n duidelijk afgebakende wereld.
Mijn man heeft onze zoon wel leren fietsen maar banden plakken daar deed hij niet aan. Ik denk dat de meeste mensen toch zelf geen banden meer gaan plakken. Ik heb nog nooit van mijn leven een band geplakt en zou niet weten hoe ik dat moet doen. Gelukkig zit de fietsenmaker om de hoek.
Wij plakken ook geen banden, maar mijn zus bijvoorbeeld wel. Het gaat me meer om het beeld, dat neergezet wordt. Die verdeling, waar de reclamewereld toch vanaf zou gaan stappen, maar dat niet echt lijkt te kunnen doen.
Later is nu
Dreamer schreef:
17-03-2019 13:34
Wij plakken ook geen banden, maar mijn zus bijvoorbeeld wel. Het gaat me meer om het beeld, dat neergezet wordt. Die verdeling, waar de reclamewereld toch vanaf zou gaan stappen, maar dat niet echt lijkt te kunnen doen.
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat ze niet van dat beeld afstappen omdat het in veel gezinnen nu eenmaal zo gebeurd. Ze willen het realistisch houden denk ik.
Blondie456 schreef:
17-03-2019 13:43
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat ze niet van dat beeld afstappen omdat het in veel gezinnen nu eenmaal zo gebeurd. Ze willen het realistisch houden denk ik.

Nou, ik denk dat dat beeld helemaal niet zo realistisch meer is, als de reclame ons maar blijft willen laten geloven, eerlijk gezegd. Het wordt tijd dat ook de reclame met z'n tijd meegaat.
Later is nu
Tenenkrommend, gisteren de eerste keer een reclame gezien (volgens mij was het KPN ofzo) die gaat over 'Baby' . Baby die de hele wereld ontdekt inclusief die stomme geluidjes erbij.

Zum kotsen zo triest die reclame.
Koopmans pannenkoekenmix. De reclame zelf is niet irritant maar het valt me op dat kinderen in reclames zogenaamd altijd uiterst beroerd spellen.
Volkoore schrijft dit kind bv. :facepalm:
Zet hem op he ? Mag die vreselijke Rene Froger weg met zijn Eye Love reclame ?
Slecht praten vind ik ook irritant. Nooit begrepen waarom Petje Pitamientje nog steeds zo opgehemeld wordt.
Dreamer schreef:
17-03-2019 13:34
Ik kan ook geen band plakken.
Theoretisch gezien zou ik het best kunnen leren en mijn vriend probeert me ook steeds zo ver te krijgen.
Maar zo lang hij mij blijft vragen om zijn knopen aan te naaien of zijn broek te fixen, mag hij mijn band blijven plakken :proud:

Ik stoor me dan ook niet zo aan zulke reclame's. Tenzij ze echt gaan doen alsof de ander het echt niet kan. Zoals bijvoorbeeld een man die altijd maar de was verpest of een vrouw die probeert iets te maken maar het wordt alleen maar slechter. En dan komt de partner als reddende engel.
Die reclame van Grohe. Met die neuriënde vrouw onder de douche.

Brrrr... de manier waarop ze dat doet, het muziekje erbij.

Roept hetzelfde gevoel bij me op als de kruitvat stem.

Ik wil dan alleen nog maar een baksteen gooien naar mijn tv.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Die van Hornbach... misschien begrijp ik het gewoon niet, maar het ruiken aan een bezwete onderbroek doet je aan lente denken??? @(
Die reclames van Hornbach heb ik nooit begrepen. Stomme vage reclames.
Dreamer schreef:
13-02-2019 12:53
Blokker heeft een folder (en website) met partijhandel. Alles is geadverteerd in en naast zeecontainers. Op de één of andere manier geeft me dat toch een vreemde smaak, na die overboord geslagen containers laatst. Bovendien ziet het er raar uit, zo'n 'zeecontainer' die 'vol' is met 20 tandenborstels :sarcastic:

Ik heb er steeds zo'n "van de vrachtwagen gevallen" gevoel bij.
De laatste reclame van Hornbach met stip op 1!
Reclame van de Nuon.
Ik,kom je halen en dan reizen wij naar mijn gezin.
Zal de dochter vanuit Zweden moeder bellen, halen en terug reizen ?
D gezichten en de stemmen doen mij zo denken aan de Kerstreclame van Coop?
hemke schreef:
19-03-2019 07:41
Reclame van de Nuon.
Ik,kom je halen en dan reizen wij naar mijn gezin.
Zal de dochter vanuit Zweden moeder bellen, halen en terug reizen ?
D gezichten en de stemmen doen mij zo denken aan de Kerstreclame van Coop?
En bestaat dat al? Een oplaadpunt die je auto oplaadt in de tijd die nodig is om een maaltijd in een wegrestaurant te eten?
Seats and sofa, niet om aan te horen
Die van Hormbach vind ik onsmakelijk. Staat die griet daar aan dat zakje te snuiven en vervolgens half klaar te komen boven een vieze onderbroek met zweet.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
wild-flower2 schreef:
18-03-2019 09:47
Zet hem op he ? Mag die vreselijke Rene Froger weg met zijn Eye Love reclame ?
Dit is werkelijk de vreselijkste reclame die ik ooit heb gezien.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Die van de Nuon snap ik niet goed (en duurt lang en komt vaak langs, duur geintje!)

Rene Froger in Eyelove: yuk. Vorige waren al maar deze is ook niks.

De reizende baby van KLM (denk dat Hamaika die ook bedoelt, of heeft de KPN een nieuwe reclame a-la-Marietje ?)

Ik kijk dus bij voorkeur naar Videoland om reclames te vermijden, of ik ga tijdens de reclame iets anders doen.
marjorette schreef:
19-03-2019 19:26
Seats and sofa, niet om aan te horen

Ja! Deze is echt vreselijk!
Dan nog liever 10 keer achter elkaar Rene Froger.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Seats and Sofa nog niet gezien, en dat kan beter zo blijven begrijp ik ;)

Zie net weer de reclame voor de vegetarische kroket van Mora, alle proevers roemen heeeeel toevallig het heerlijke draadjesvlees wat er in zou zitten.
Babs1966 schreef:
18-03-2019 13:06
Die van Hornbach... misschien begrijp ik het gewoon niet, maar het ruiken aan een bezwete onderbroek doet je aan lente denken??? @(
Voorjaar = tijd voor klussen in en om huis?
Ik vind 'm hilarisch! :biggrin:
Die van de tomaatjes in het museum. De museumbezoeker eet ze op en laat alleen het steeltje achter, ze heeft blijkbaar het etiket ook opgegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven