Meest irritante reclame - DEEL 2

zondag 17 maart 2019 om 13:18

zondag 17 maart 2019 om 13:26
Mijn man heeft onze zoon wel leren fietsen maar banden plakken daar deed hij niet aan. Ik denk dat de meeste mensen toch zelf geen banden meer gaan plakken. Ik heb nog nooit van mijn leven een band geplakt en zou niet weten hoe ik dat moet doen. Gelukkig zit de fietsenmaker om de hoek.Dreamer schreef: ↑17-03-2019 13:18Bij een reclame voor fietsen is het weer duidelijk: papa leert de kinderen fietsen én plakt de banden. Als papa het echt niet meer kan, is daar de fietsenmaker, terwijl mama goed is voor het kinderzitje en een knuffel. Heerlijk toch, zo'n duidelijk afgebakende wereld.

zondag 17 maart 2019 om 13:43
Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat ze niet van dat beeld afstappen omdat het in veel gezinnen nu eenmaal zo gebeurd. Ze willen het realistisch houden denk ik.
zondag 17 maart 2019 om 13:49
Blondie456 schreef: ↑17-03-2019 13:43Ik snap wat je bedoelt maar ik denk dat ze niet van dat beeld afstappen omdat het in veel gezinnen nu eenmaal zo gebeurd. Ze willen het realistisch houden denk ik.
Nou, ik denk dat dat beeld helemaal niet zo realistisch meer is, als de reclame ons maar blijft willen laten geloven, eerlijk gezegd. Het wordt tijd dat ook de reclame met z'n tijd meegaat.
Later is nu

maandag 18 maart 2019 om 11:29
Ik kan ook geen band plakken.
Theoretisch gezien zou ik het best kunnen leren en mijn vriend probeert me ook steeds zo ver te krijgen.
Maar zo lang hij mij blijft vragen om zijn knopen aan te naaien of zijn broek te fixen, mag hij mijn band blijven plakken

Ik stoor me dan ook niet zo aan zulke reclame's. Tenzij ze echt gaan doen alsof de ander het echt niet kan. Zoals bijvoorbeeld een man die altijd maar de was verpest of een vrouw die probeert iets te maken maar het wordt alleen maar slechter. En dan komt de partner als reddende engel.
maandag 18 maart 2019 om 11:48
Die reclame van Grohe. Met die neuriënde vrouw onder de douche.
Brrrr... de manier waarop ze dat doet, het muziekje erbij.
Roept hetzelfde gevoel bij me op als de kruitvat stem.
Ik wil dan alleen nog maar een baksteen gooien naar mijn tv.
Brrrr... de manier waarop ze dat doet, het muziekje erbij.
Roept hetzelfde gevoel bij me op als de kruitvat stem.
Ik wil dan alleen nog maar een baksteen gooien naar mijn tv.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.

maandag 18 maart 2019 om 23:25
Dreamer schreef: ↑13-02-2019 12:53Blokker heeft een folder (en website) met partijhandel. Alles is geadverteerd in en naast zeecontainers. Op de één of andere manier geeft me dat toch een vreemde smaak, na die overboord geslagen containers laatst. Bovendien ziet het er raar uit, zo'n 'zeecontainer' die 'vol' is met 20 tandenborstels![]()
Ik heb er steeds zo'n "van de vrachtwagen gevallen" gevoel bij.

dinsdag 19 maart 2019 om 08:41
En bestaat dat al? Een oplaadpunt die je auto oplaadt in de tijd die nodig is om een maaltijd in een wegrestaurant te eten?
woensdag 20 maart 2019 om 20:53
donderdag 21 maart 2019 om 18:11
Dit is werkelijk de vreselijkste reclame die ik ooit heb gezien.wild-flower2 schreef: ↑18-03-2019 09:47Zet hem op he ? Mag die vreselijke Rene Froger weg met zijn Eye Love reclame ?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
donderdag 21 maart 2019 om 18:24
Die van de Nuon snap ik niet goed (en duurt lang en komt vaak langs, duur geintje!)
Rene Froger in Eyelove: yuk. Vorige waren al maar deze is ook niks.
De reizende baby van KLM (denk dat Hamaika die ook bedoelt, of heeft de KPN een nieuwe reclame a-la-Marietje ?)
Ik kijk dus bij voorkeur naar Videoland om reclames te vermijden, of ik ga tijdens de reclame iets anders doen.
Rene Froger in Eyelove: yuk. Vorige waren al maar deze is ook niks.
De reizende baby van KLM (denk dat Hamaika die ook bedoelt, of heeft de KPN een nieuwe reclame a-la-Marietje ?)
Ik kijk dus bij voorkeur naar Videoland om reclames te vermijden, of ik ga tijdens de reclame iets anders doen.
donderdag 21 maart 2019 om 18:48
Ja! Deze is echt vreselijk!
Dan nog liever 10 keer achter elkaar Rene Froger.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Zelfspot aan.