Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
De reclame van "Easyslim". Een (gewoon prima uitziende) vrouw in een schort(?) loopt tussen voetballers die haar geen blik waardig keuren en die een nieuwe sponsor hebben; Easyslim. Vervolgens is het 3 maanden later en is de vrouw blijkbaar veel slanker en kijken de mannen ineens wel naar haar. Los dat ik het een ontzettend vrouwonvriendelijke en rollenpatroonbevestigende reclame vind, is de tweede dame volgens mij een andere dan de eerste......
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Ik vind de Plus reclame ergerlijk, niet alleen vanwege het sentiment over de dode moeder. Dochter (dat denk ik toch) gaat met een vol krat met boodschappen de keuken in, waarom helpt haar man haar niet met sjouwen? Vervolgens gaat ze in haar eentje koken, hoezo helpen haar vader, haar man en haar kinderen niet? Dan komt haar broertje of zusje met partner aan en die gaan gezellig met vader en man ergens zitten. Waarom helpen zij niet? Waarom moet die dochter alles in haar eentje doen?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
tbl1966 schreef:
31-12-2018 15:06
Ik vind de Plus reclame ergerlijk, niet alleen vanwege het sentiment over de dode moeder. Dochter (dat denk ik toch) gaat met een vol krat met boodschappen de keuken in, waarom helpt haar man haar niet met sjouwen? Vervolgens gaat ze in haar eentje koken, hoezo helpen haar vader, haar man en haar kinderen niet? Dan komt haar broertje of zusje met partner aan en die gaan gezellig met vader en man ergens zitten. Waarom helpen zij niet? Waarom moet die dochter alles in haar eentje doen?
Je hebt gelijk. Maar ondanks dat vind ik het een verdrietig filmpje. Mijn vader is 2 jaar geleden vlak voor kerst overleden. Hij kookte graag bij zulke gelegenheden (met hulp van familieleden ;-)

Wat ik graag wil weten is hoe dat gouden kettinkje in de schortzak terecht is gekomen. Heeft moeder dat er voor haar overlijden in gestopt? Of vader als verrassing voor zijn dochter?
amarna schreef:
31-12-2018 15:38
Je hebt gelijk. Maar ondanks dat vind ik het een verdrietig filmpje. Mijn vader is 2 jaar geleden vlak voor kerst overleden. Hij kookte graag bij zulke gelegenheden (met hulp van familieleden ;-)

Wat ik graag wil weten is hoe dat gouden kettinkje in de schortzak terecht is gekomen. Heeft moeder dat er voor haar overlijden in gestopt? Of vader als verrassing voor zijn dochter?
Ik kan er niets mee, mijn moeder is aankomende januari 4 jaar geleden overleden, maar ze was geen lieve moeder. Dus ik mis haar niet, wat ik wel mis is het beeld wat (in de media) neergezet wordt van hoe een moeder moet zijn. En daarom erger ik me ook aan deze reclame. Niet iedere moeder is geschikt als moeder en heeft een goede band met haar kinderen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
De reclame om je huis te beveiligen, en dan vooral hoe hij 'lichTje' uitspreekt: deur op slot, lichTje aan etc. En dat blijven herhalen.
Ik zet hem altijd op mute als deze komt.
tbl1966 schreef:
31-12-2018 15:58
Ik kan er niets mee, mijn moeder is aankomende januari 4 jaar geleden overleden, maar ze was geen lieve moeder. Dus ik mis haar niet, wat ik wel mis is het beeld wat (in de media) neergezet wordt van hoe een moeder moet zijn. En daarom erger ik me ook aan deze reclame. Niet iedere moeder is geschikt als moeder en heeft een goede band met haar kinderen.
Wat naar voor je . Ik hoop dat je andere dierbaren in je leven hebt :hug:
Fishie44 schreef:
31-12-2018 17:14
De reclame om je huis te beveiligen, en dan vooral hoe hij 'lichTje' uitspreekt: deur op slot, lichTje aan etc. En dat blijven herhalen.
De reclame,waarbij je een telefoonsignaal krijgt als er iemand aan belt en je ziet wie het is.
Ik zie dat je door mijn raam kijkt en ik zie je graag weer vertrekken.
Zegt de toekomstige inbreker ook nog, “ ja meneer “.
Kolder is het
amarna schreef:
31-12-2018 17:34
Wat naar voor je . Ik hoop dat je andere dierbaren in je leven hebt :hug:
Dank je, gelukkig heb ik een hele lieve man en geweldige kinderen.
Fishie44 schreef:
31-12-2018 17:14
En waarom moet dat lichtje aan als je weg gaat? Niet goed voor het milieu.
hemke schreef:
31-12-2018 18:05
De reclame,waarbij je een telefoonsignaal krijgt als er iemand aan belt en je ziet wie het is.
Ik zie dat je door mijn raam kijkt en ik zie je graag weer vertrekken.
Zegt de toekomstige inbreker ook nog, “ ja meneer “.
Kolder is het
Nog erger, volgens mij zegt ie niet 'ja meneer' maar 'ja ok.'
Mugske schreef:
31-12-2018 18:50
Ik doe dat wel hoor zowel boven als beneden.
Mugske schreef:
31-12-2018 18:50
Het is inderdaad niet goed voor het milieu maar zo lijkt het alsof er iemand thuis is. ;)
De reclame van OB, waarin ze uitleggen dat de tampon in 3d uitzet en doen alsof dat héél speciaal is (O)

die man die in de bergen ergens zijn toekomst zit te bedenken, En dan de bank belt, of gebeld wordt door de bank, ik weet het niet eens precies. Waar doet hij het van? Nou ja ik weet niet wat dat reclamewerk oplevert voor hem, maar het zal me wordt wezen ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
11-01-2019 13:58
die man die in de bergen ergens zijn toekomst zit te bedenken, En dan de bank belt, of gebeld wordt door de bank, ik weet het niet eens precies. Waar doet hij het van? Nou ja ik weet niet wat dat reclamewerk oplevert voor hem, maar het zal me wordt wezen ook
Nou, inderdaad, alsof ze beste vrienden zijn, de mevrouw van de bank en hij.
“Waar zít je?!?” Vraagt ze dan O_o
Dat wijf met die zeikstem van 'je zei altijd ja' van Center Parcs ofzo is ook weer elke dag op tv......
En volgens mij doet dezelfde zeikstem ook de Coop.....
tbl1966 schreef:
31-12-2018 15:06
volgens mij hielp die stiefmoeder toch mee of zijn er twee versies van die plus reclame geweest
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
JeMappelle schreef:
11-01-2019 11:56
De reclame van OB, waarin ze uitleggen dat de tampon in 3d uitzet en doen alsof dat héél speciaal is (O)
ik gebruik geen tampons maar men draagt ze toch niet 3 dagen ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
11-01-2019 15:11
ik gebruik geen tampons maar men draagt ze toch niet 3 dagen ?
3D staat in deze voor drie dimensionaal. 3 Dagen zou wel heel erg zijn.
Snjókorn falla, á allt og alla
Jin en Do, neefjes van Cor en Don of zo?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hadden jullie al de reclame behandeld waarin ze verkondigen dat het fijn zou zijn als we plánten konden eten? :nut:
Niet alles van de plant natuurlijk, de záádjes.
Heb ik iets gemist? Ik eet wel meer van plánten. Dagelijks.
nlies schreef:
11-01-2019 13:58
Volgens mij is er niets eens bereik, zo hoog op de berg.
Ik zat ook op een berg, maar dan net een gebroken enkel en zonder mobiel bereik.
Maar het is inderdaad rare reclame
parbleumondieu schreef:
11-01-2019 19:47
Hadden jullie al de reclame behandeld waarin ze verkondigen dat het fijn zou zijn als we plánten konden eten? :nut:
Niet alles van de plant natuurlijk, de záádjes.
Heb ik iets gemist? Ik eet wel meer van plánten. Dagelijks.
Bedoel je deze?
https://youtu.be/c3GWw7x4I3Y

Ze zeggen dat het fijn zou zijn als je die omega3 uit zaden op je brood kon smeren. ( en dat kan NU blabla)
Bosch stofzuigers. Met die twee brave tieners die een feestje geven met veel confetti.
En dan ligt er in die smetteloos witte kamer nog 1 reepje confetti (hoe mis je die dan?) en dan zet die meid er heel opzichtig haar voet erop.
Al die smeek-om-geld reclames die nu weer overal terug zijn, van een dierenstichting, weer van straatkindertjes........ Alles weer vol 'zielige' beelden uiteraard.....

:misselijk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven