Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 31 december 2018 om 14:49
De reclame van "Easyslim". Een (gewoon prima uitziende) vrouw in een schort(?) loopt tussen voetballers die haar geen blik waardig keuren en die een nieuwe sponsor hebben; Easyslim. Vervolgens is het 3 maanden later en is de vrouw blijkbaar veel slanker en kijken de mannen ineens wel naar haar. Los dat ik het een ontzettend vrouwonvriendelijke en rollenpatroonbevestigende reclame vind, is de tweede dame volgens mij een andere dan de eerste......
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
maandag 31 december 2018 om 15:06
Ik vind de Plus reclame ergerlijk, niet alleen vanwege het sentiment over de dode moeder. Dochter (dat denk ik toch) gaat met een vol krat met boodschappen de keuken in, waarom helpt haar man haar niet met sjouwen? Vervolgens gaat ze in haar eentje koken, hoezo helpen haar vader, haar man en haar kinderen niet? Dan komt haar broertje of zusje met partner aan en die gaan gezellig met vader en man ergens zitten. Waarom helpen zij niet? Waarom moet die dochter alles in haar eentje doen?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
maandag 31 december 2018 om 15:38
Je hebt gelijk. Maar ondanks dat vind ik het een verdrietig filmpje. Mijn vader is 2 jaar geleden vlak voor kerst overleden. Hij kookte graag bij zulke gelegenheden (met hulp van familieledentbl1966 schreef: ↑31-12-2018 15:06Ik vind de Plus reclame ergerlijk, niet alleen vanwege het sentiment over de dode moeder. Dochter (dat denk ik toch) gaat met een vol krat met boodschappen de keuken in, waarom helpt haar man haar niet met sjouwen? Vervolgens gaat ze in haar eentje koken, hoezo helpen haar vader, haar man en haar kinderen niet? Dan komt haar broertje of zusje met partner aan en die gaan gezellig met vader en man ergens zitten. Waarom helpen zij niet? Waarom moet die dochter alles in haar eentje doen?

Wat ik graag wil weten is hoe dat gouden kettinkje in de schortzak terecht is gekomen. Heeft moeder dat er voor haar overlijden in gestopt? Of vader als verrassing voor zijn dochter?
maandag 31 december 2018 om 15:58
Ik kan er niets mee, mijn moeder is aankomende januari 4 jaar geleden overleden, maar ze was geen lieve moeder. Dus ik mis haar niet, wat ik wel mis is het beeld wat (in de media) neergezet wordt van hoe een moeder moet zijn. En daarom erger ik me ook aan deze reclame. Niet iedere moeder is geschikt als moeder en heeft een goede band met haar kinderen.amarna schreef: ↑31-12-2018 15:38Je hebt gelijk. Maar ondanks dat vind ik het een verdrietig filmpje. Mijn vader is 2 jaar geleden vlak voor kerst overleden. Hij kookte graag bij zulke gelegenheden (met hulp van familieleden![]()
Wat ik graag wil weten is hoe dat gouden kettinkje in de schortzak terecht is gekomen. Heeft moeder dat er voor haar overlijden in gestopt? Of vader als verrassing voor zijn dochter?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
maandag 31 december 2018 om 17:34
Wat naar voor je . Ik hoop dat je andere dierbaren in je leven hebttbl1966 schreef: ↑31-12-2018 15:58Ik kan er niets mee, mijn moeder is aankomende januari 4 jaar geleden overleden, maar ze was geen lieve moeder. Dus ik mis haar niet, wat ik wel mis is het beeld wat (in de media) neergezet wordt van hoe een moeder moet zijn. En daarom erger ik me ook aan deze reclame. Niet iedere moeder is geschikt als moeder en heeft een goede band met haar kinderen.

maandag 31 december 2018 om 18:05
De reclame,waarbij je een telefoonsignaal krijgt als er iemand aan belt en je ziet wie het is.
Ik zie dat je door mijn raam kijkt en ik zie je graag weer vertrekken.
Zegt de toekomstige inbreker ook nog, “ ja meneer “.
Kolder is het
maandag 31 december 2018 om 18:46
maandag 31 december 2018 om 18:50

dinsdag 1 januari 2019 om 13:37
Nog erger, volgens mij zegt ie niet 'ja meneer' maar 'ja ok.'

vrijdag 11 januari 2019 om 13:58
die man die in de bergen ergens zijn toekomst zit te bedenken, En dan de bank belt, of gebeld wordt door de bank, ik weet het niet eens precies. Waar doet hij het van? Nou ja ik weet niet wat dat reclamewerk oplevert voor hem, maar het zal me wordt wezen ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 11 januari 2019 om 14:02
Nou, inderdaad, alsof ze beste vrienden zijn, de mevrouw van de bank en hij.
“Waar zít je?!?” Vraagt ze dan

vrijdag 11 januari 2019 om 15:10
volgens mij hielp die stiefmoeder toch mee of zijn er twee versies van die plus reclame geweesttbl1966 schreef: ↑31-12-2018 15:06Ik vind de Plus reclame ergerlijk, niet alleen vanwege het sentiment over de dode moeder. Dochter (dat denk ik toch) gaat met een vol krat met boodschappen de keuken in, waarom helpt haar man haar niet met sjouwen? Vervolgens gaat ze in haar eentje koken, hoezo helpen haar vader, haar man en haar kinderen niet? Dan komt haar broertje of zusje met partner aan en die gaan gezellig met vader en man ergens zitten. Waarom helpen zij niet? Waarom moet die dochter alles in haar eentje doen?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 11 januari 2019 om 15:11
ik gebruik geen tampons maar men draagt ze toch niet 3 dagen ?JeMappelle schreef: ↑11-01-2019 11:56De reclame van OB, waarin ze uitleggen dat de tampon in 3d uitzet en doen alsof dat héél speciaal is![]()
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vrijdag 11 januari 2019 om 21:11
Volgens mij is er niets eens bereik, zo hoog op de berg.
Ik zat ook op een berg, maar dan net een gebroken enkel en zonder mobiel bereik.
Maar het is inderdaad rare reclame

vrijdag 11 januari 2019 om 22:21
Bedoel je deze?parbleumondieu schreef: ↑11-01-2019 19:47Hadden jullie al de reclame behandeld waarin ze verkondigen dat het fijn zou zijn als we plánten konden eten?![]()
Niet alles van de plant natuurlijk, de záádjes.
Heb ik iets gemist? Ik eet wel meer van plánten. Dagelijks.
https://youtu.be/c3GWw7x4I3Y
Ze zeggen dat het fijn zou zijn als je die omega3 uit zaden op je brood kon smeren. ( en dat kan NU blabla)