Meest irritante reclame - DEEL 2

dinsdag 2 april 2019 om 09:35
dinsdag 2 april 2019 om 14:11
amarna schreef: ↑01-04-2019 18:59Ik vermoed dat er veel meer ouderen met computer zijn dan gedacht wordt.
Meer met dan zonder.
Zo handig, ook voor ouderen. Voor sociale contacten (skype en whatsapp), contact met instanties, online bankieren. Bevordert langer zelfstandig zijn.
Als mijn moeder geen computer had, zou ik er een voor haar kopen met een cursus. Die zijn er speciaal voor ouderen.
Als ik zie hoe mijn moeder geniet van skypen met familie in Canada en van filmpjes van achterkleinkind op whatsapp. Dat gun ik iedereen.
Ze is niet zo mobiel en wij kunnen niet altijd met haar naar winkels dus bestelt ze veel online.
Ja, maar dat moeten ze ook willen.
Ik vind het in feite nogal wat dat iedereen maar een computer móet hebben. En als ze het niet hebben, dan zorgen we dat ze er ééntje krijgen.
Nou is een tvprogramma niet per se een argument voor een computer, natuurlijk. Een reclame al helemaal niet. Worden ze lekker kort van, van die verwijzing. Maar ook bij andere zaken kom je niet zo ver meer zonder computer.
Daarnaast zijn het niet alleen ouderen die geen computer hebben, willen of kunnen.
Later is nu
woensdag 3 april 2019 om 14:41
Die van Hornbach is echt ranzig! Een vrouw die helemaal blij wordt van de lucht van een gore onderbroek. Want kennelijk stinkt het voorjaar.
Always inlegkruisjes waar die flexibele meisjes helemaal blij zichzelf dubbelvouwen. En dat irritante muziekje op de achtergrond met dat gefluit.
Elke reclame met een bekende Nederlander.
Die Jumbo reclames ... Stop ermee!
"Durex, voor mannen die orgasmes geven"... Serieus WTF!!
Ik weet niet voor welk bedrijf/merk deze reclame is. Maar het gaat over een moeder en dochter die samen naar Zweden gaan. Die dochter belt de moeder eerst op en een slaapverwekkende telefoongesprek begint dan.
ALLE Oral-B reclames ...

Always inlegkruisjes waar die flexibele meisjes helemaal blij zichzelf dubbelvouwen. En dat irritante muziekje op de achtergrond met dat gefluit.

Elke reclame met een bekende Nederlander.

Die Jumbo reclames ... Stop ermee!

"Durex, voor mannen die orgasmes geven"... Serieus WTF!!

Ik weet niet voor welk bedrijf/merk deze reclame is. Maar het gaat over een moeder en dochter die samen naar Zweden gaan. Die dochter belt de moeder eerst op en een slaapverwekkende telefoongesprek begint dan.

ALLE Oral-B reclames ...

woensdag 3 april 2019 om 15:03
Nuon die Vatteval wordt. Te wazige reclame en duurt te lang.KoffieDoosje schreef: ↑03-04-2019 14:41Die van Hornbach is echt ranzig! Een vrouw die helemaal blij wordt van de lucht van een gore onderbroek. Want kennelijk stinkt het voorjaar.![]()
Always inlegkruisjes waar die flexibele meisjes helemaal blij zichzelf dubbelvouwen. En dat irritante muziekje op de achtergrond met dat gefluit.![]()
Elke reclame met een bekende Nederlander.![]()
Die Jumbo reclames ... Stop ermee!![]()
"Durex, voor mannen die orgasmes geven"... Serieus WTF!!![]()
ALLE Oral-B reclames ...![]()
vandale schreef: ↑01-04-2019 20:06De telefoonprovider reclame waarop de eerste stapjes van een baby te zien zijn, live gevolgd door papa, mama, opa en oma maar niet door oom Joris want die had net geen beltegoed meer.
Tenenkrommend, zelf roep ik altijd heel hard tegen de tv; Nee, natuurlijk niet door oom Joris, die zit hopelijk in de kroeg of ligt in bed met een geil wijf i.p.v. live de filmpjes van zijn nichtje te moeten kijken.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 3 april 2019 om 22:01

donderdag 4 april 2019 om 10:01
Omg ja! 5 stukjes stokbrood met brie. Nounou, verwennerij hoor.Cheshire-cat schreef: ↑03-04-2019 21:58Of die brie reclame. Tuurlijk verwen jij je familie met een stuk stinkende kaas. En dan die stem van vent....
En: DE REVOLUTIE IN IJS DOOR KINDER!!!
Hoezo revolutie? Omdat het met melk is gemaakt (uniek hoor) en in kleiner kinderformaat is? (Ook enorm uniek)
Weet je wat een revolutie zou zijn? Ijs dat niet smelt.
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 04-04-2019 15:34
3.24% gewijzigd
donderdag 4 april 2019 om 11:51
Lijkt haar sportpakje gewoonCheshire-cat schreef: ↑04-04-2019 11:10Niemand die over dat rare pakje valt? Wat heeft ze aan als ze in de spiegel kijkt?

vrijdag 5 april 2019 om 20:09
En dan tot helemaal achterin de keel van die kleuter te mogen kijken die een vuistdikke plak in zijn wijd opengesperde mond propt. Gatver!Cheshire-cat schreef: ↑03-04-2019 21:58Of die brie reclame. Tuurlijk verwen jij je familie met een stuk stinkende kaas. En dan die stem van vent....
vrijdag 5 april 2019 om 22:50
De reclames over pods als wasmiddel. Het gaat meer over de veiligheid van kinderen dat ze die dingen niet per ongeluk opeten. Keer op keer die boodschap, is er soms ooit een ongeluk met die dingen gebeurd? Ik hoop van niet uiteraard.
Sommige afwasblokjes zien er bijna hetzelfde uit als die pods en daar waarschuwen ze niet voor.
Sommige afwasblokjes zien er bijna hetzelfde uit als die pods en daar waarschuwen ze niet voor.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

zaterdag 6 april 2019 om 14:57
Nou, die!
Ik erger me er al aan, dat de moeder al die boterhammetjes staat te smeren. Nutella kan dat grut er toch zelf ook nog wel opsmeren.
Later is nu

zaterdag 6 april 2019 om 22:31