Meest irritante reclame - DEEL 2

dinsdag 22 november 2016 om 14:35
Niet een specifieke reclame maar nu je vooral op de kinderzenders (noem een Nickelodeon) wordt doodgegooid met alle speelgoedreclames viel het mij (en mijn negenjarige zoon ook toen ik het benoemde en hij het beaamde) op dat bij veel spelletjes reclames
Wie is de Ezel
Geen ja Geen Nee.
(kan zo niet op meer komen maar waren en sowieso een stuk of 5) dat vrijwel ALTIJD de vader de pineut is/verliest/voor aap moet staan etc.)
niet perse een ergernis maar viel mij wel op.
Wie is de Ezel
Geen ja Geen Nee.
(kan zo niet op meer komen maar waren en sowieso een stuk of 5) dat vrijwel ALTIJD de vader de pineut is/verliest/voor aap moet staan etc.)
niet perse een ergernis maar viel mij wel op.
I love you,because you join on my weirdness
woensdag 23 november 2016 om 09:26
Dat zal te maken hebben met het gegeven dat mannen/vaders tegen een stootje kunnen. Wij mannen kunnen heel goed uitdelen maar ook uitstekend incasseren. Vrouwen zijn daar flauwer in. Kinderen wordt op deze manier duidelijk gemaakt met wie je gerust een lolletje kunt maken en wie je beter maar kunt ontzien.
woensdag 7 december 2016 om 10:33
- Niet omdat het moet, maar omdat het kan
- Die reclames met Jan Smit
- Geitenkaas reclame. Het ziet er in het begin 'spannend' uit, maar dan gaat het uiteindelijk over meurende kaas
- SNS reclames met Bennie Jolink
- Die deprimerende reclame over de dood/begrafenissen etc. " Want dood gaan we allemaal "
- Oil of Olaz met Anouk Smulders (ka-ching!)
- En alle reclames van schoonmaakmiddelen en vaginale schimmels etc.
- Die reclames met Jan Smit
- Geitenkaas reclame. Het ziet er in het begin 'spannend' uit, maar dan gaat het uiteindelijk over meurende kaas
- SNS reclames met Bennie Jolink
- Die deprimerende reclame over de dood/begrafenissen etc. " Want dood gaan we allemaal "
- Oil of Olaz met Anouk Smulders (ka-ching!)
- En alle reclames van schoonmaakmiddelen en vaginale schimmels etc.
dinsdag 13 december 2016 om 22:12

dinsdag 13 december 2016 om 22:32
De reclame van de Wehkamp. De gehele familie zit aan tafel, behalve dochter of zus. Zij moet klein kind bezig houden. Of het is de moeder van het meisje of de tante. De rest doet niks en kijkt er een beetje stom bij. Dan loopt het meisje met een taart met sterretjes naar binnen, en komt er in beeld te staan, jij bent er voor haar, wij zijn er voor jou. Wehkamp.
Kan iemand mij dat uitleggen? Snap er niks van
Kan iemand mij dat uitleggen? Snap er niks van
woensdag 14 december 2016 om 10:33
quote:Marlin2007 schreef op 13 december 2016 @ 22:12:
De nieuwe kerst commercial van de Bijenkorf zag ik gisteren voor het eerst. En ik begreep er niets van. Google hielp me met het verhaal te verklaren (Adformatie.nl) maar dit verhaaltje in 30 sec. proppen.. het is mij iig niet gelukt de boodschap eruit te halen.
Het egeltje krijgt geen knuffels omdat hij stekels heeft en omdat hij daardoor 'vermeden' wordt en een klote kerst heeft, wil de vos hem helpen om hem toch een mooie kerst te bezorgen. Een lekkere, dikke trui uit het grote assortiment van de Bijenkorf zodat niemand geprikt wordt door de stekels.
Tadaaaa!
De nieuwe kerst commercial van de Bijenkorf zag ik gisteren voor het eerst. En ik begreep er niets van. Google hielp me met het verhaal te verklaren (Adformatie.nl) maar dit verhaaltje in 30 sec. proppen.. het is mij iig niet gelukt de boodschap eruit te halen.
Het egeltje krijgt geen knuffels omdat hij stekels heeft en omdat hij daardoor 'vermeden' wordt en een klote kerst heeft, wil de vos hem helpen om hem toch een mooie kerst te bezorgen. Een lekkere, dikke trui uit het grote assortiment van de Bijenkorf zodat niemand geprikt wordt door de stekels.
Tadaaaa!
woensdag 14 december 2016 om 12:01
quote:KaitlynTodd schreef op 13 december 2016 @ 22:32:
De reclame van de Wehkamp. De gehele familie zit aan tafel, behalve dochter of zus. Zij moet klein kind bezig houden. Of het is de moeder van het meisje of de tante. De rest doet niks en kijkt er een beetje stom bij. Dan loopt het meisje met een taart met sterretjes naar binnen, en komt er in beeld te staan, jij bent er voor haar, wij zijn er voor jou. Wehkamp.
Kan iemand mij dat uitleggen? Snap er niks vanHeb je een linkje? Ik ken hem niet
Kan iemand mij dat uitleggen? Snap er niks vanHeb je een linkje? Ik ken hem niet
Frankly my dear, I don"t give a damn

woensdag 14 december 2016 om 12:18
quote:calvijn1 schreef op 14 december 2016 @ 12:01:
[...]
Heb je een linkje? Ik ken hem niethttps://www.youtube.com/watch?v=TZOzvjcKAuM
Ik denk dat het erom gaat dat als je voor anderen klaar staat, je best wat voor jezelf mag kopen (bij de Wehkamp uiteraard ).
[...]
Heb je een linkje? Ik ken hem niethttps://www.youtube.com/watch?v=TZOzvjcKAuM
Ik denk dat het erom gaat dat als je voor anderen klaar staat, je best wat voor jezelf mag kopen (bij de Wehkamp uiteraard ).

woensdag 14 december 2016 om 12:40

woensdag 14 december 2016 om 14:50
quote:amarna schreef op 14 december 2016 @ 12:40:
Er is een reclame voor een parfum, waarbij een vrouw met donker haar in lingerie bloedgeil over de vloer kronkelt, met haar parfumflesje in haar handen.
Tenenkrommend irritant! En nog dom gemaakt ook, want ik kan me écht de naam van dat parfum niet herinneren, en daar gaat het nu juist om!Die snap ik ook niet helemaal. Als ik een nieuwe parfum heb ga ik toch echt niet zo kronkelen op de vloer. Krijg ik pijn in mijn rug ervan
Er is een reclame voor een parfum, waarbij een vrouw met donker haar in lingerie bloedgeil over de vloer kronkelt, met haar parfumflesje in haar handen.
Tenenkrommend irritant! En nog dom gemaakt ook, want ik kan me écht de naam van dat parfum niet herinneren, en daar gaat het nu juist om!Die snap ik ook niet helemaal. Als ik een nieuwe parfum heb ga ik toch echt niet zo kronkelen op de vloer. Krijg ik pijn in mijn rug ervan
woensdag 14 december 2016 om 15:47
quote:nerdopviva schreef op 14 december 2016 @ 12:18:
[...]
https://www.youtube.com/watch?v=TZOzvjcKAuM
Ik denk dat het erom gaat dat als je voor anderen klaar staat, je best wat voor jezelf mag kopen (bij de Wehkamp uiteraard ).Ja zoiets zal het zijn
[...]
Ik denk dat het erom gaat dat als je voor anderen klaar staat, je best wat voor jezelf mag kopen (bij de Wehkamp uiteraard ).Ja zoiets zal het zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 14 december 2016 om 15:54
quote:nerdopviva schreef op 14 december 2016 @ 12:18:
[...]
De uitleg staat onder je filmpje als beschrijving
Maar inderdaad een rare reclame.
[...]
De uitleg staat onder je filmpje als beschrijving
Maar inderdaad een rare reclame.
woensdag 14 december 2016 om 18:59

donderdag 22 december 2016 om 13:25
quote:amarna schreef op 14 december 2016 @ 12:40:
Tenenkrommend irritant! En nog dom gemaakt ook, want ik kan me écht de naam van dat parfum niet herinneren, en daar gaat het nu juist om!Ik vond het ook een hele vage reclame. Waarschijnlijk had het sexy moeten zijn, maar het oogt voornamelijk ongemakkelijk.
Tenenkrommend irritant! En nog dom gemaakt ook, want ik kan me écht de naam van dat parfum niet herinneren, en daar gaat het nu juist om!Ik vond het ook een hele vage reclame. Waarschijnlijk had het sexy moeten zijn, maar het oogt voornamelijk ongemakkelijk.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.