Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reclames van Dettol
geneet van 't laeve
Niet een specifieke reclame maar nu je vooral op de kinderzenders (noem een Nickelodeon) wordt doodgegooid met alle speelgoedreclames viel het mij (en mijn negenjarige zoon ook toen ik het benoemde en hij het beaamde) op dat bij veel spelletjes reclames

Wie is de Ezel

Geen ja Geen Nee.

(kan zo niet op meer komen maar waren en sowieso een stuk of 5) dat vrijwel ALTIJD de vader de pineut is/verliest/voor aap moet staan etc.)

niet perse een ergernis maar viel mij wel op.
I love you,because you join on my weirdness
Dat zal te maken hebben met het gegeven dat mannen/vaders tegen een stootje kunnen. Wij mannen kunnen heel goed uitdelen maar ook uitstekend incasseren. Vrouwen zijn daar flauwer in. Kinderen wordt op deze manier duidelijk gemaakt met wie je gerust een lolletje kunt maken en wie je beter maar kunt ontzien.

Die van Mc D. met hun vieze vettige ontbijtbroodje. Bah
Ze zijn allemaal genomineerd voor de Loden Loekie
Later is nu
De hamburger reclame van Albert Heijn.

Denkt die "slager" nu echt dat we zo dom zijn en echt geloven dat heel veel collega's van hem de hamburgers met de hand uitsteken?
- Niet omdat het moet, maar omdat het kan

- Die reclames met Jan Smit

- Geitenkaas reclame. Het ziet er in het begin 'spannend' uit, maar dan gaat het uiteindelijk over meurende kaas

- SNS reclames met Bennie Jolink

- Die deprimerende reclame over de dood/begrafenissen etc. " Want dood gaan we allemaal "

- Oil of Olaz met Anouk Smulders (ka-ching!)

- En alle reclames van schoonmaakmiddelen en vaginale schimmels etc.
De nieuwe kerst commercial van de Bijenkorf zag ik gisteren voor het eerst. En ik begreep er niets van. Google hielp me met het verhaal te verklaren (Adformatie.nl) maar dit verhaaltje in 30 sec. proppen.. het is mij iig niet gelukt de boodschap eruit te halen.
De reclame van de Wehkamp. De gehele familie zit aan tafel, behalve dochter of zus. Zij moet klein kind bezig houden. Of het is de moeder van het meisje of de tante. De rest doet niks en kijkt er een beetje stom bij. Dan loopt het meisje met een taart met sterretjes naar binnen, en komt er in beeld te staan, jij bent er voor haar, wij zijn er voor jou. Wehkamp.

Kan iemand mij dat uitleggen? Snap er niks van
quote:Marlin2007 schreef op 13 december 2016 @ 22:12:

De nieuwe kerst commercial van de Bijenkorf zag ik gisteren voor het eerst. En ik begreep er niets van. Google hielp me met het verhaal te verklaren (Adformatie.nl) maar dit verhaaltje in 30 sec. proppen.. het is mij iig niet gelukt de boodschap eruit te halen.

Het egeltje krijgt geen knuffels omdat hij stekels heeft en omdat hij daardoor 'vermeden' wordt en een klote kerst heeft, wil de vos hem helpen om hem toch een mooie kerst te bezorgen. Een lekkere, dikke trui uit het grote assortiment van de Bijenkorf zodat niemand geprikt wordt door de stekels.

Tadaaaa!
quote:KaitlynTodd schreef op 13 december 2016 @ 22:32:

De reclame van de Wehkamp. De gehele familie zit aan tafel, behalve dochter of zus. Zij moet klein kind bezig houden. Of het is de moeder van het meisje of de tante. De rest doet niks en kijkt er een beetje stom bij. Dan loopt het meisje met een taart met sterretjes naar binnen, en komt er in beeld te staan, jij bent er voor haar, wij zijn er voor jou. Wehkamp.

Kan iemand mij dat uitleggen? Snap er niks vanHeb je een linkje? Ik ken hem niet
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 14 december 2016 @ 12:01:

[...]

Heb je een linkje? Ik ken hem niethttps://www.youtube.com/watch?v=TZOzvjcKAuM

Ik denk dat het erom gaat dat als je voor anderen klaar staat, je best wat voor jezelf mag kopen (bij de Wehkamp uiteraard ).
De pickwick reclame: 'mag ik met je dochter trouwen?' of zo iets. In elk geval zo ontzettend dom. Ik heb er geen ander woord voor.
Er is een reclame voor een parfum, waarbij een vrouw met donker haar in lingerie bloedgeil over de vloer kronkelt, met haar parfumflesje in haar handen.

Tenenkrommend irritant! En nog dom gemaakt ook, want ik kan me écht de naam van dat parfum niet herinneren, en daar gaat het nu juist om!
quote:amarna schreef op 14 december 2016 @ 12:40:

Er is een reclame voor een parfum, waarbij een vrouw met donker haar in lingerie bloedgeil over de vloer kronkelt, met haar parfumflesje in haar handen.

Tenenkrommend irritant! En nog dom gemaakt ook, want ik kan me écht de naam van dat parfum niet herinneren, en daar gaat het nu juist om!Die snap ik ook niet helemaal. Als ik een nieuwe parfum heb ga ik toch echt niet zo kronkelen op de vloer. Krijg ik pijn in mijn rug ervan
quote:nerdopviva schreef op 14 december 2016 @ 12:18:

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=TZOzvjcKAuM

Ik denk dat het erom gaat dat als je voor anderen klaar staat, je best wat voor jezelf mag kopen (bij de Wehkamp uiteraard ).Ja zoiets zal het zijn
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:nerdopviva schreef op 14 december 2016 @ 12:18:

[...]

https://www.youtube.com/watch?v=TZOzvjcKAuM

Ik denk dat het erom gaat dat als je voor anderen klaar staat, je best wat voor jezelf mag kopen (bij de Wehkamp uiteraard ).

De uitleg staat onder je filmpje als beschrijving

Maar inderdaad een rare reclame.
quote:paper-clip schreef op 17 november 2016 @ 10:37:

[...]

Van de week al zappend kwamen we uit bij Oh Oh Obesitas en dat programma wordt gesponsord door........ Lays Gnagna...
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

De ik loop te showen met mijn nieuwe telefoon, niet omdat het moet maar omdat het kan reclame.

Of de lingerie van bon prix, met de "een spannende date met een happy end" slogan.
De hunkemoller reclame, ik vind Doutzen daar zo'n lelijke buik hebben. Totaal niet vrouwelijk, hard, plat. Is vast een of ander schoonheid ideaal, maar ik vind het totaal seksloos. En lingerie zou toch sexy moeten zijn
Haribo, kan iemand ons verlossen van die idioten. Mijn god waar leen je jezelf voor!!
Alle reclames voor parfums. Krijg je een heel raar wereldbeeld van, ben ik bang.

Dat kind van de Lidl reclame mag ook weg. Zal blij zijn als de kerst voorbij is.
Later is nu
Dat stomme kind met haar "en een hele grote vlees" (Lidl). Ténenkrommend!
quote:amarna schreef op 14 december 2016 @ 12:40:

Tenenkrommend irritant! En nog dom gemaakt ook, want ik kan me écht de naam van dat parfum niet herinneren, en daar gaat het nu juist om!Ik vond het ook een hele vage reclame. Waarschijnlijk had het sexy moeten zijn, maar het oogt voornamelijk ongemakkelijk.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Salonnnn de Promotionnnnn en de confituur van Bon Mama.... Kippenvel krijg ik er elke keer van. Man als je Franse termen/merknamen wil gebruiken doe het dan goed.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven