Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:feeks schreef op 03 november 2016 @ 18:02:

het pluspakket met dat kind wat rijstewafels zegt

Die!

En dan vooral die vader die zo raar staat te springen met die rijstwafels
Frankly my dear, I don"t give a damn

Die!

Die!

"Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door DE polar blabla sporthorloge"

Dit doet pijn aan mijn taalgevoel..
quote:dianaf schreef op 09 november 2016 @ 16:15:

De nieuwe van Ariel, zo'n groep mensen die synchroon de was aan doen is en vervolgens het vloeibare wasmiddel zwaar morst. Mensen die niet kunnen doseren zonder ernstig te morsen, hebben niets aan die handig tabachtige dingen, die knijpen ze waarschijnlijk gewoon kapot. En dat dansje aan het eind.

Nou! En dan de disclaimer aan het eind dat je dit wel uit de buurt van kinderen moet bewaren. Irriteert me vanwege meerdere punten.

- Alsof iedereen die de was doet kinderen heeft

- Zet die disclaimer op je verpakking

- Andere merken doen dit niet, het straalt een gevoel van 'kijk ons eens om die koters bekommeren EN ZIJ NIET'

Jegh
I don't know what that means.
Op deze site komt regelmatig een "reclame" voorbij van een man die zich iets afvraagt over het zwangerschapsverlof van zijn vrouw die overleden is tijdens de bevalling.

Vraag me af hoeveel mensen met die vraag zitten. (hopelijk zijn dat er niet zo veel..)
quote:LoiseauCoureur schreef op 09 november 2016 @ 18:24:

Dit doet pijn aan mijn taalgevoel..

Dan heb ik nog een leuke voor je: Diepvriesspinazie met de hand geplukt door een boer met een toneelaccent en een passie voor - je bedenkt het niet - spinazie.

Nog een beetje à la crème erbij voor de unieke Iglo smaak.

Als dat geen pijn doet, dan weet ik het niet meer.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:merano schreef op 12 november 2016 @ 22:22:

[...]

Dan heb ik nog een leuke voor je: Diepvriesspinazie met de hand geplukt door een boer met een toneelaccent en een passie voor - je bedenkt het niet - spinazie.

Nog een beetje à la crème erbij voor de unieke Iglo smaak.

Als dat geen pijn doet, dan weet ik het niet meer.Wat is er fout aan?
2 vrouwen die in ondergoed een kussengevecht houden. Waar zou dit over gaan? De perfécte manier om je wenkbrauwen te vormen
Later is nu
De zwangerschapstest van Clearblue: 'o my god, I think I'm gonna cry.' Typisch Amerikaans, over the top en jeukend.
quote:KaitlynTodd schreef op 12 november 2016 @ 22:46:

[...]

Wat is er fout aan?Je doet er crème, of eigenlijk beter: room, want crème betekent in het Nederlands iets anders, bij maar zéker geen à la crème.
quote:LoiseauCoureur schreef op 09 november 2016 @ 18:24:

Dit doet pijn aan mijn taalgevoel.. Van de week al zappend kwamen we uit bij Oh Oh Obesitas en dat programma wordt gesponsord door........ Lays
Reclame van Pickwick, waarin een jongen aan de vader van zijn vriendin om haar hand vraagt. Maar ik versta dus steeds "Ik weet dat ze graag zouden willen dat ze met Ramee (oid) gaat trouwen".

Versta ik die zin nou verkeerd? Wat zegt ie/bedoelt ie nou eigenlijk? Wie is Ramee? Zo frustrerend... Ik heb zelfs al een paar keer teruggespoeld, maar kan er echt niks anders uithalen.
quote:LoiseauCoureur schreef op 19 november 2016 @ 19:41:

Reclame van Pickwick, waarin een jongen aan de vader van zijn vriendin om haar hand vraagt. Maar ik versta dus steeds "Ik weet dat ze graag zouden willen dat ze met Ramee (oid) gaat trouwen".

Versta ik die zin nou verkeerd? Wat zegt ie/bedoelt ie nou eigenlijk? Wie is Ramee? Zo frustrerend... Ik heb zelfs al een paar keer teruggespoeld, maar kan er echt niks anders uithalen. Volgens mij zegt hij: 'met een Armeen'. Dat is denk ik hun afkomst.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Nieuwe reclame van Old Amsterdam: zwoele stem spreekt zoetgevooisde woorden over zachte verleiding, dansend kristal. Step into the night..

En dan, bam! Geitenkaas!

Wel het laatste waar ik aan denk bij zachte verleiding en kristal bla bla..
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:tbl1966 schreef op 19 november 2016 @ 19:53:

[...]

Volgens mij zegt hij: 'met een Armeen'. Dat is denk ik hun afkomst.

Aha!

Dit filmpje maakt het wel duidelijk inderdaad

Maar volgens mij zegt hij in de reclame die nu op tv is net een andere zin, want hier versta ik inderdaad heel duidelijk 'een Armeen'.

(of zou het zijn omdat ik het nu weet..)
quote:LoiseauCoureur schreef op 19 november 2016 @ 20:02:

[...]

Aha!

Dit filmpje maakt het wel duidelijk inderdaad

Maar volgens mij zegt hij in de reclame die nu op tv is net een andere zin, want hier versta ik inderdaad heel duidelijk 'een Armeen'.

(of zou het zijn omdat ik het nu weet..)Ik weet het niet, verstond gelijk Armeen, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Nog steeds met stip op een dat joch dat een raket wil maken van het afwasmiddel.

Weet je wat, denkt de reclamemaker, huishoudproduct laten we bij de tijd en geëmancipeerd blijven dus geen vrouwen aan de afwas.

Dus dan een papa die echt kijkt van "waar heb je het over? Raket maken? niks beter te doen?

De papa van de ontbijtkoek, : Verloren? Nee afgelast, is heel wat meelevender
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Die Sem die via Jimdo een site voor skateboards heeft gemaakt.

Wat een engerd vind ik dat
Nurofen voor kinderen, zodat we allemaal lekker kunnen slapen

En dan zie je een shot van moeder, vader en kind in een tweepersoonsbed in een soort onmogelijke houdingen, waarin je nog geen kwartier ontspannen kunt liggen. Zonder dekens.
quote:nlies schreef op 19 november 2016 @ 20:52:

Nog steeds met stip op een dat joch dat een raket wil maken van het afwasmiddel.

Weet je wat, denkt de reclamemaker, huishoudproduct laten we bij de tijd en geëmancipeerd blijven dus geen vrouwen aan de afwas.

Dus dan een papa die echt kijkt van "waar heb je het over? Raket maken? niks beter te doen?

De papa van de ontbijtkoek, : Verloren? Nee afgelast, is heel wat meelevenderIk kan die ontbijtkoek reclame nou juist niet meer zien Dat ze aub eens iets nieuws verzinnen!!
Susan Visser voor Oikos yoghurt, met haar mannenvoetenbankje. "Gaaaaaat het een beeeeetje daar beneeeedeeen?"
I don't know what that means.
Zou er ooit nog een eind komen aan Jantje Smit met z'n vreselijke brillenreclames?
Ik kijk nooit reclames maar heb speciaal voor dit topic een paar blokken bekeken. Jantje Smit is inderdaad irritant. Reclames over auto's zijn gewoon sneu, teveel gericht op ego, emotie en meer van die onzin. Ik kom tot de conclusie dat ik moeite heb met reclames waarin kinderen de hoofdrol spelen, reclames met knappe vrouwen die ogenschijnlijk beseffen dat ze knap zijn, reclames met een zwaar aangezette voice-over, reclames met Bekende Nederlanders. Uitzondering uit het verleden was die reclame met Jan Vayne en z'n dochtertje; iets met een pruik. Dat was heel geinig en ontzettend schattig (dat meisje dan).
De appeltaart reclame van de Jumbo. Gejat van de reclames van Mr Proper en die pizzareclame
geneet van 't laeve

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven