Meest irritante reclame - DEEL 2

zaterdag 16 december 2017 om 09:42
Ja vreselijk. En helemaal nu ze een versie hebben met Jan Smit als voice over.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

maandag 18 december 2017 om 17:29
Het geld van ASR gaat in elk geval ook niet naar hun verzekerden die er recht op hebben:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/281546/asr ... ie-keijzer
Dat vind ik
http://www.rtvoost.nl/nieuws/281546/asr ... ie-keijzer
Dat vind ik

maandag 18 december 2017 om 22:05

maandag 18 december 2017 om 22:10
Ja die is ook zo irritant.MinionX schreef: ↑18-12-2017 22:05de ANWB reclame:
ik sta hier langs de weg met rook uit mijn motorkap..... en ik wil zo snel mogelijk naar huis![]()
tuurlijk.. als er bij mij rook onder de motorkap vandaan komt dan sta ik er naast met een brandblusser en wil ik dat mijn auto naar de garage gebracht wordt.
Ik kan die reclame van Rabobank-passie niet uitstaan.
Ga toch fietsen met je passie. Bloedirritant.

woensdag 27 december 2017 om 10:44
Radioreclame van een zorgverzekeraar: blijkbaar is het een goedkope verzekering want kleinzoon zegt tegen oma: "daarmee kun je centjes besparen". En oma reageert: "centjes voor in jouw spaarpot zeker". Hahaha, hihihi.
Nu ben ik sowieso al allergisch voor het woord "centjes" en ondanks het gelach is het gewoon geen grappige reclame.
Nu ben ik sowieso al allergisch voor het woord "centjes" en ondanks het gelach is het gewoon geen grappige reclame.

woensdag 27 december 2017 om 23:48
Waar ik me over verbaas is een verzekeraar me de app, waardoor je je telefoon niet kunt gebruiken als je rijdt.
Ten eerste: als je de moeite neemt die app te activeren, kun je ook gewoon je telefoon op stil of vliegtuigstand zetten.
Ten tweede: waarom zet de persoon in kwestie wel z'n telefoon in de houder naast het stuur, als hij toch niet van plan is deze te gaan gebruiken. Je ziet dan de hele tijd de telefoon met logo van de app in beeld (en ja, ik snap dat dat dus voor de reclame is, maar als je je telefoon niet wilt gebruiken, zet je 'm toch niet in die houder?? Bij mij zit ie gewoon in m'n zak of tas of ligt stilletjes op de stoel naast me)
Ten eerste: als je de moeite neemt die app te activeren, kun je ook gewoon je telefoon op stil of vliegtuigstand zetten.
Ten tweede: waarom zet de persoon in kwestie wel z'n telefoon in de houder naast het stuur, als hij toch niet van plan is deze te gaan gebruiken. Je ziet dan de hele tijd de telefoon met logo van de app in beeld (en ja, ik snap dat dat dus voor de reclame is, maar als je je telefoon niet wilt gebruiken, zet je 'm toch niet in die houder?? Bij mij zit ie gewoon in m'n zak of tas of ligt stilletjes op de stoel naast me)
Later is nu

donderdag 28 december 2017 om 00:31
De kerstreclame van de Plus is verschrikkelijk. Als ik de zapper niet snel genoeg te pakken krijg, ren ik al naar buiten, op zoek naar het hoogste flatgebouw.
Die muziek is zo deprimerend en zeurderig. En het onderwerp ook. Sinds wanneer houdt Plus zich bezig met echtscheidingen en samengestelde gezinnen? Wat een bevoogdend gedoe zeg.
Die muziek is zo deprimerend en zeurderig. En het onderwerp ook. Sinds wanneer houdt Plus zich bezig met echtscheidingen en samengestelde gezinnen? Wat een bevoogdend gedoe zeg.

donderdag 28 december 2017 om 17:23
Ik zag het vanmiddag langs komen, als ik het goed heb onthouden ...ik keek met een half oog.
Vrouwen feestje en dan een man die op zijn knie gaat, doosje in zijn handen houd.
Mijn eeste reactie was, ze wordt ten huwelijk gevraagd, vrouw, helemaal in de Gloria ...ja ja,ja ..man stralend op zijn knie,.
En wat komt er uit het doosje , een testzwangerschapstaaf.
Mijn mond viel open, die van mijn hubby ook.
Die ergerde mij enorm, deze reclame.
Vrouwen feestje en dan een man die op zijn knie gaat, doosje in zijn handen houd.
Mijn eeste reactie was, ze wordt ten huwelijk gevraagd, vrouw, helemaal in de Gloria ...ja ja,ja ..man stralend op zijn knie,.
donderdag 28 december 2017 om 20:37
josske schreef: ↑28-12-2017 17:23Ik zag het vanmiddag langs komen, als ik het goed heb onthouden ...ik keek met een half oog.

zag hem gister ook

Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 28 december 2017 om 20:43
Ik vind die reclame juist errug mooi, er wordt erg duidelijk weergeven hoe K*T een scheiding voor de kinderen is.Gong_Li schreef: ↑28-12-2017 00:31De kerstreclame van de Plus is verschrikkelijk. Als ik de zapper niet snel genoeg te pakken krijg, ren ik al naar buiten, op zoek naar het hoogste flatgebouw.