Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
15-12-2017 13:21
Die ASR reclames waarbij oudere mensen dan zogenaam in straatttaal staan te roepen waar hun geld niet heen mag

Die dus
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
De hond zegt “SUV”, de kinderen zeggen “stationwagen”, ik zeg “niet mijn stijl...”
Reclame voor Seat.
Caro_22 schreef:
16-12-2017 02:08
De hond zegt “SUV”, de kinderen zeggen “stationwagen”, ik zeg “niet mijn stijl...”
Reclame voor Seat.
Ja vreselijk. En helemaal nu ze een versie hebben met Jan Smit als voice over.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Die reclame van Kruidvat waarin Hadewich Minis tig keer nasaal ‘neus’ zegt... op een gegeven moment ga je denken wat een raar woord.
die luisterboekreclame, waar papa en zoon naast elkaar zitten allebei met een koptelefoon, en het ziet er uit of ze naar hetzelfde luisteren, wat is er tegen voorlezen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb laatst zowaar stiekem gegniffeld bij een Kruitvat reclame o_o
Die met: pas op! het wordt glad!

De tweede keer was hij trouwens weer gewoon stom :proud:
ASR inderdaad. Misselijk mannetje met z'n 'dat vind ik'. Lekker belangrijk.

Met stip in de top 3: Zalando. Die irritante jingle bells-versie en dat een keer of 100 per dag.
hamaika schreef:
15-12-2017 13:21
Die ASR reclames waarbij oudere mensen dan zogenaam in straatttaal staan te roepen waar hun geld niet heen mag
Bah!
Het geld van ASR gaat in elk geval ook niet naar hun verzekerden die er recht op hebben:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/281546/asr ... ie-keijzer
Dat vind ik :-[
ramen dicht, lichtje aan, deur op slot, en dat enkele keren achter elkaar, want anders snappen we het niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
de ANWB reclame:

ik sta hier langs de weg met rook uit mijn motorkap..... en ik wil zo snel mogelijk naar huis :@@:

tuurlijk.. als er bij mij rook onder de motorkap vandaan komt dan sta ik er naast met een brandblusser en wil ik dat mijn auto naar de garage gebracht wordt.
MinionX schreef:
18-12-2017 22:05
de ANWB reclame:

ik sta hier langs de weg met rook uit mijn motorkap..... en ik wil zo snel mogelijk naar huis :@@:

tuurlijk.. als er bij mij rook onder de motorkap vandaan komt dan sta ik er naast met een brandblusser en wil ik dat mijn auto naar de garage gebracht wordt.
Ja die is ook zo irritant.
Ik kan die reclame van Rabobank-passie niet uitstaan.
Ga toch fietsen met je passie. Bloedirritant.
Die reclame van energie, "Klaas bezuinigt op energie en dat voelt goeeeeeeeeeeeeeeeeeedd" aaaaargh zo &%&% irritant, soms vraag ik mij wel is af of er geen grens kan komen op irritante reclames.
nlies schreef:
18-12-2017 19:14
ramen dicht, lichtje aan, deur op slot, en dat enkele keren achter elkaar, want anders snappen we het niet
Oh ja die is ook echt tenenkrommend
Die chagrijnige muts van die Bosch stofzuiger reclame, ze is nog te lui om uit d,r ogen te kijken, en dan die slaafse zijden sok van een man die dan snel de balkondeur dicht doet.
:evil:
Niet zeuren, gewoon poetsen.
Radioreclame van een zorgverzekeraar: blijkbaar is het een goedkope verzekering want kleinzoon zegt tegen oma: "daarmee kun je centjes besparen". En oma reageert: "centjes voor in jouw spaarpot zeker". Hahaha, hihihi.

Nu ben ik sowieso al allergisch voor het woord "centjes" en ondanks het gelach is het gewoon geen grappige reclame.
Dat zeurmens op de radio wat een knieprobleem (o.i.d.) heeft en dan zegt "Ik kan pas over 5 maanden terecht, maar zo lang kan ik echt niet wachten hoor!"

Nee de andere mensen voor jou kunnen dat vast wel, you special snowflake :nut: .
Momenteel de storytel reclame dat zoetsappige momentje van pa en kind in bed en allebei een koptelefoon op, of pa en zwangere vrouw in stoel en allebei een koptelefoon op
En dat gelukzalige blik dan van die mensen, en dat baardje van die man. Brrr..
Waar ik me over verbaas is een verzekeraar me de app, waardoor je je telefoon niet kunt gebruiken als je rijdt.

Ten eerste: als je de moeite neemt die app te activeren, kun je ook gewoon je telefoon op stil of vliegtuigstand zetten.

Ten tweede: waarom zet de persoon in kwestie wel z'n telefoon in de houder naast het stuur, als hij toch niet van plan is deze te gaan gebruiken. Je ziet dan de hele tijd de telefoon met logo van de app in beeld (en ja, ik snap dat dat dus voor de reclame is, maar als je je telefoon niet wilt gebruiken, zet je 'm toch niet in die houder?? Bij mij zit ie gewoon in m'n zak of tas of ligt stilletjes op de stoel naast me)
Later is nu
De kerstreclame van de Plus is verschrikkelijk. Als ik de zapper niet snel genoeg te pakken krijg, ren ik al naar buiten, op zoek naar het hoogste flatgebouw.
Die muziek is zo deprimerend en zeurderig. En het onderwerp ook. Sinds wanneer houdt Plus zich bezig met echtscheidingen en samengestelde gezinnen? Wat een bevoogdend gedoe zeg.
Ik vind die nieuwe van AH met die vals zingende medewerkers ook niet te doen.
Ik vind hier dingen van.
Ik zag het vanmiddag langs komen, als ik het goed heb onthouden ...ik keek met een half oog.
Vrouwen feestje en dan een man die op zijn knie gaat, doosje in zijn handen houd.
Mijn eeste reactie was, ze wordt ten huwelijk gevraagd, vrouw, helemaal in de Gloria ...ja ja,ja ..man stralend op zijn knie,.
En wat komt er uit het doosje , een testzwangerschapstaaf.

Mijn mond viel open, die van mijn hubby ook.
Die ergerde mij enorm, deze reclame.
josske schreef:
28-12-2017 17:23
Ik zag het vanmiddag langs komen, als ik het goed heb onthouden ...ik keek met een half oog.
Vrouwen feestje en dan een man die op zijn knie gaat, doosje in zijn handen houd.
Mijn eeste reactie was, ze wordt ten huwelijk gevraagd, vrouw, helemaal in de Gloria ...ja ja,ja ..man stralend op zijn knie,.
En wat komt er uit het doosje , een testzwangerschapstaaf.

Mijn mond viel open, die van mijn hubby ook.
Die ergerde mij enorm, deze reclame.
:rofl:

zag hem gister ook :nope:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gong_Li schreef:
28-12-2017 00:31
De kerstreclame van de Plus is verschrikkelijk. Als ik de zapper niet snel genoeg te pakken krijg, ren ik al naar buiten, op zoek naar het hoogste flatgebouw.
Die muziek is zo deprimerend en zeurderig. En het onderwerp ook. Sinds wanneer houdt Plus zich bezig met echtscheidingen en samengestelde gezinnen? Wat een bevoogdend gedoe zeg.
Ik vind die reclame juist errug mooi, er wordt erg duidelijk weergeven hoe K*T een scheiding voor de kinderen is.
alkemade schreef:
28-12-2017 20:43
Ik vind die reclame juist errug mooi, er wordt erg duidelijk weergeven hoe K*T een scheiding voor de kinderen is.
Ik vind hem ook goed
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven