Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 15 oktober 2018 om 09:49
Ja echt, die hele sfeer rond die reclame is gewoon deprimerend. Grijze kut flat, plat aso accent, alleenstaande toekomstige moeder, vriendinnen die janken over roken, vieze bak filterkoffie, troosteloos interieur...
"Ik moet plassuhhhh"
Lekker de vooroordelen onderstrepen.
maandag 22 oktober 2018 om 22:19
maandag 22 oktober 2018 om 23:11
Die tampon die in 3D uitzet?
Alle tampons zetten al jaren alle richtingen uit, ook toen het nog geen 3D werd genoemd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

maandag 22 oktober 2018 om 23:18
Ja, ongemakkelijk, hard uitziend kind, totaal niet prettig om naar te kijkensnoopylynn schreef: ↑02-10-2018 20:24Die Zalando reclame met Cara Delevinge. Stom overdreven mens. Bahbah
dinsdag 23 oktober 2018 om 00:43
parbleumondieu schreef: ↑22-10-2018 22:19Ik betrap me erop dat ik kijk of er echt geen rooie vlek zit van het doorlekken.![]()

En ik vraag me altijd af...hoe dóen die vrouwen dat?! Een fris stralend gezicht, energie om te sporten etc
Ben ik de enige die 4 dagen per maand leeft op pijnstillers om koppijn te onderdrukken zodat ik kan werken. Na een werkdag op de bank plof met kant en klaar salade van de supermarkt en dan ook nog ff getrakteerd word op 2 joekels van pukkels....elke maand weer. Mijn sport is dan een warme douche

dinsdag 23 oktober 2018 om 07:48
Dat inderdaad. Ik had er ooit een spaarpolis, die is gelukkig beëindigd anders had ik hem zelf wel overgeheveld. Wie verzint zoiets he?
Vandaag ook een tenenkrommende nieuwe gezien over, jawel, een aflossingsBLIJE hypotheek......... Inclusief dansjes, of course.......
Man man man zeg.....
dinsdag 23 oktober 2018 om 08:11
Iemand die vreselijke reclame al gezien van dat kind wat onnatuurlijk jankt als de kop van zijn speelgoed dino? afbreekt? Gaat over superlijm ofzo. Alleen door die rare klanken die dat kind uitstoot zou ik de lijm willen gebruiken om zijn mond dicht te plakken.
Heeft zo'n reclamebureau dan echt niet door hoe idioot dat klinkt?
cheshire-cat wijzigde dit bericht op 23-10-2018 08:12
Reden: Typo's
Reden: Typo's
0.61% gewijzigd
We’re all mad here

dinsdag 23 oktober 2018 om 09:47

dinsdag 23 oktober 2018 om 11:13
O ja die jhad ik gistern ook willen plaatsen, maar er kwam wat tussen " ik hou wel van een beetje risico"Horror-Clown schreef: ↑23-10-2018 10:55Een of andere midlife crisis eikel in een oldtimer die wel van risico houdt en zijn spaargeld in een of ander beleggings iets heeft gedouwd en dan een soort sulletje wat tegen zijn vrouw prevelt dat ze ook maar eens naar beleggen moeten gaan kijken.

De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

dinsdag 23 oktober 2018 om 11:19
De nieuwe reclame van de Jumbo.....
Om de herfst te proeven hoef ik de supermarkt niet in te duiken, dat doe ik gewoon buiten in de frisse lucht. Flinke verkoudheid los je niet op met stoofvlees of appeltaart, erger nog, je hebt er geen smaak van. Er zijn mensen die deze reclame echt serieus nemen en met gezondheidsklachten niet meer naar de huisarts gaan terwijl dat wel wenselijk zou zijn............. Sorry maar gezond verstand is niet te koop.
Om de herfst te proeven hoef ik de supermarkt niet in te duiken, dat doe ik gewoon buiten in de frisse lucht. Flinke verkoudheid los je niet op met stoofvlees of appeltaart, erger nog, je hebt er geen smaak van. Er zijn mensen die deze reclame echt serieus nemen en met gezondheidsklachten niet meer naar de huisarts gaan terwijl dat wel wenselijk zou zijn............. Sorry maar gezond verstand is niet te koop.

woensdag 24 oktober 2018 om 19:20
Eerst de boel slopen en dan janken. Ik had de dino in twee delen in de kliko gegooid. #leermomentjeCheshire-cat schreef: ↑23-10-2018 08:11Iemand die vreselijke reclame al gezien van dat kind wat onnatuurlijk jankt als de kop van zijn speelgoed dino? afbreekt? Gaat over superlijm ofzo. Alleen door die rare klanken die dat kind uitstoot zou ik de lijm willen gebruiken om zijn mond dicht te plakken.
woensdag 24 oktober 2018 om 19:31
Die radio reclame van Second Love (ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook). Die hoor dan meestal als ik moe in mijn bed lig, pfff, verschrikkelijk. Ik snap 'm ook niet, waarom zou je willen vreemdgaan als je gelukkig getrouwd bent? En waarom heb je daar een website voor nodig? Iedereen moet voor zichzelf weten of 'ie vreemdgaat, maar die reclame vind ik echt bloedirritant.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
vrijdag 26 oktober 2018 om 09:45
Van Appie. Op tv en posters.
"Brood iedere dag tot sluit vers gebakken"
Tot SLUIT? Is dat een stom krom nieuw Nederlands zelfstandig naamwoord?
In de regio Rijnmond adverteert een damesmodezaak met:
"korte maten, kleine maten, grote maten, ALLE maten!".
Ik schreeuw altijd tegen de tv: ALLE? Waar zijn de LANGE maten?"
Mijn doelgroep
"Brood iedere dag tot sluit vers gebakken"
Tot SLUIT? Is dat een stom krom nieuw Nederlands zelfstandig naamwoord?
In de regio Rijnmond adverteert een damesmodezaak met:
"korte maten, kleine maten, grote maten, ALLE maten!".
Ik schreeuw altijd tegen de tv: ALLE? Waar zijn de LANGE maten?"
Mijn doelgroep

vrijdag 26 oktober 2018 om 10:00
SilverShadow schreef: ↑24-10-2018 19:20Eerst de boel slopen en dan janken. Ik had de dino in twee delen in de kliko gegooid. #leermomentje

We’re all mad here
vrijdag 26 oktober 2018 om 10:07