Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 10 september 2018 om 16:33
Vre-se-lijk ! Vooral doe mij maar een boterhammetje met kaas, een glaasje melk en een luchtbedSignOfLife schreef: ↑06-09-2018 11:37De radioreclame van bol.com is met de smakkende man!!
Nog iemand die zich hier enorm aan stoort?
Oren dicht als die langskomt.

maandag 10 september 2018 om 23:02
Ja, gruwelijk. Ik krijg echt de rillingen als ie loopt te smakken. Ik zet het geluid altijd even uit of zachter als ie langskomt.SignOfLife schreef: ↑06-09-2018 11:37De radioreclame van bol.com is met de smakkende man!!
Nog iemand die zich hier enorm aan stoort?
Oren dicht als die langskomt.
vrijdag 14 september 2018 om 08:14
Die van L'Oreal van een of ander chemisch spul dat je over de uitgroei van je geverfde haar moet spuiten. Het filmpje: Eva Longoria ziet dat haar tuinman die de heg staat te knippen een enorme halfnaakte hunk is, en beseft op dat moment dat, o, horror, ze..... uitgroei heeft. Gelukkig ligt er onder het kussen van de bank waar ze op zit een spuitbus waarmee ze dit kan oplossen en vervolgens brengt ze in een kittig jurkje de tuinman een drankje.
Dat Eva heeft meegewerkt aan zo een onbenullige en stereotype neerzettende reclame.
Dat Eva heeft meegewerkt aan zo een onbenullige en stereotype neerzettende reclame.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
vrijdag 14 september 2018 om 17:18
O, dat weet ik niet. Er zijn meerdere versie, oa. een waarin ze een pizza laat bezorgen en dan kirt: ooooh, you're fast..... and hot.AnAppleADay schreef: ↑14-09-2018 09:52Ik heb die nog niet gezien maar is het geen knipoog naar Desperate Housewives, waar Eva's karakter (toen 15jaar jonger) een verhouding met de halfnaakte tuinman had?
En nog eentje in een supermarkt. Maar zou kunnen hoor. Ik volgde DH niet.
vrijdag 14 september 2018 om 22:24
Zag ik net.Heel apart.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
vrijdag 14 september 2018 om 23:27
Ja! Ik vermijd hem al een hele tijd als de pleuris op 24Kitchen, komt hij nu op ieder net in iedere reclameblok voorbij, argh!

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 14 september 2018 om 23:30
En zoals het er op de reclame uitziet lust ik het bij wijze van spreken ook wel.
vrijdag 14 september 2018 om 23:35
zaterdag 15 september 2018 om 00:38
Dochter irriteert zich aan de reclame van Skula. Dat een man bij de auto staat, buurman vraagt of ze een goede vakantie hebben gehad, die man bij de auto antwoord dat ze 3 tolwegen hebben gehad ofzo. En zijn zoon roept vervolgens wat dat allemaal gekost heeft. Want ja, dat leert hij bij Skula.
"Ja hoor mama, dat zeg je toch nooit tegen de buurman"
En de reclame van pampers. Een baby die begint te kruipen kan je beter luierbroekjes aan doen. En dan zie je een baby wegkruipen als ze een gewone luier om willen doe. Als ze vervolgens laten zien dat ze zo'n luierbroekje aan doen bij die baby ligt die baby opeens wel stil.
"Ja hoor mama, dat zeg je toch nooit tegen de buurman"
En de reclame van pampers. Een baby die begint te kruipen kan je beter luierbroekjes aan doen. En dan zie je een baby wegkruipen als ze een gewone luier om willen doe. Als ze vervolgens laten zien dat ze zo'n luierbroekje aan doen bij die baby ligt die baby opeens wel stil.
anoniem_255047 wijzigde dit bericht op 15-09-2018 00:40
4.67% gewijzigd
maandag 17 september 2018 om 14:50

dinsdag 18 september 2018 om 15:43
Hahahaha die van mij ook, wat een schijtreclame !parbleumondieu schreef: ↑14-09-2018 21:49Als mijn huid een waslabel zou hebben, zou erop staan: kreukelkatoen.![]()
Ik krijg spontaan moordneigingen van die stem van de Center Parcs reclame

dinsdag 18 september 2018 om 15:55
Zijn dat haar kinderen? Mooi geluktpampalate schreef: ↑17-09-2018 14:50Ik irriteer mij mateloos aan die reclame van Zalando met de kinderen van Cindy Crawford. Vooral die blasé stem van die dochter, zo verveeld....bah!
Maar dat vind ik sowieso van reclames met modellen (bijv parfum reclame als Chloe) er zit altijd een verveelde voice over overheen.
Frankly my dear, I don"t give a damn