Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Die radioreclame van ICM. Met zo'n kunstmatige dialoog tussen een man en een vrouw. Vraagt die vrouw iets van "Hoe heet dat trainingsinstituut dat 3x is gekozen tot beste opleider ook alweer?". Wie praat er in godsnaam zo??? Normale mensen vragen toch iets als "Waar heb jij die en die training gedaan?" of "Weet je waar ik zus en zo training kan volgen?".
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand me uitleggen hoe een vermoeide huid er uit ziet? o_o
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
22-09-2018 13:13
Kan iemand me uitleggen hoe een vermoeide huid er uit ziet? o_o

Dan gapen je poriën steeds, heb jij dat nooit?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Davitanon : Familie laadt de hele kofferbak van de auto, die vol zit met groente en fruit, uit. "soms eten we geen groente en fruit genoeg". Maar niet getreurd, oma komt mee-eten en die brengt wel een potje vitamientjes mee
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Die van/over spierziekte (dat poppetje dat opeens niets meer kan)

Veel te confronterend, omdat bij een vriendje van mijn jongste recent Duchenne is vastgesteld :cry:

https://youtu.be/ODCOkv3Befg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
24-09-2018 10:51
Dan gapen je poriën steeds, heb jij dat nooit?
Ik moest gapen van dit bericht :rofl:

(ik dus, niet mijn poriën)
Alle reacties Link kopieren
Bimzarellio schreef:
14-09-2018 10:03
De half bekakte stem van de Plus radio spots...vreselijk
Bedoel je die man die praat of hij een rol schuurpapier heeft gegeten?
We’re all mad here
Alle reacties Link kopieren
Iedere druppel dreft gaat 2 keer zo lang mee als verdunde imitatie.
Als je eerlijk wil vergelijken moet je of de dreft ook verdunnen, of de imitatie niet verdunnen.
En dan krijg je hetzelfde resultaat
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Die van Hunkemöller waarin je overdreven blije meiden in hun ondergoed ziet dansen ... :-[

Die nieuwe van Nivea waar de oksel van vrouw gestreeld wordt, want die is toch ZO hartstikke glad en zacht na het gebruikt van die nieuwe after shave spray ... :roll:

De radio-reclame van Vodafone, waar ene Amber lekker egoïstisch het allergrootste deel van een gezamelijke bundel wil claimen ... want ze is desperate ... |-)

En alle promo's van RTL gerelateerde loterijen met al die overbetaalde BN-ers ... :steam:
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
24-09-2018 19:14
Iedere druppel dreft gaat 2 keer zo lang mee als verdunde imitatie.
Als je eerlijk wil vergelijken moet je of de dreft ook verdunnen, of de imitatie niet verdunnen.
En dan krijg je hetzelfde resultaat
Bedoelen ze dan niet dat de immitatie een verdunde versie is van Dreft?
Dus als zijn 100x zeep er in hebben dan heeft de immitatie maar 50x zeep er in en is dus verdund in vergelijking met Dreft.
Alle reacties Link kopieren
Oral-B whitening therapy

Als je spiegel tegen je gaat praten denk ik toch dat je een andere vorm van therapie moet overwegen.
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
01-10-2018 16:18
Bedoelen ze dan niet dat de immitatie een verdunde versie is van Dreft?
Dus als zijn 100x zeep er in hebben dan heeft de immitatie maar 50x zeep er in en is dus verdund in vergelijking met Dreft.
dat zullen ze wel bedoelen,maar dat zeggen ze niet ,(voor mijn taalkundig gevoel)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
19-09-2018 07:18
Die ASR reclames weer met die nep mocro straattaal.
Ja, vreselijk!!!
Alle reacties Link kopieren
pampalate schreef:
17-09-2018 14:50
Ik irriteer mij mateloos aan die reclame van Zalando met de kinderen van Cindy Crawford. Vooral die blasé stem van die dochter, zo verveeld....bah!
Maar dat vind ik sowieso van reclames met modellen (bijv parfum reclame als Chloe) er zit altijd een verveelde voice over overheen.
Eerst dacht bleh Zalando reclame nu denk ik o daar is dat meid weer en word vrolijk 🤔

ik bedoel dus niet die met 2 koters die vind ik inderdaad mhew saai maar met dat ene meisje/vrouw
mamsvan wijzigde dit bericht op 02-10-2018 13:00
11.85% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
En die antirook reclame, waar 2 vriendinnen samen bedisselen niet te roken als ze tijd nemen voor koffie, om de zwangere vriendin niet in verleiding te brengen. Volgens mij hebben ze helemaal geen tijd voor koffie, als die babykamer klaar moet zijn voor kind er is, zo zwanger is de zwangere
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Beter horen :whip:
Alle reacties Link kopieren
Ariel pods. De gebruikers gooien stuk voor stuk zo´n pod in een lege machine. Geen wasgoed te zien in de buurt.
Snjókorn falla, á allt og alla
Alle reacties Link kopieren
Die Zalando reclame met Cara Delevinge. Stom overdreven mens. Bahbah
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
01-10-2018 22:39
En die antirook reclame, waar 2 vriendinnen samen bedisselen niet te roken als ze tijd nemen voor koffie, om de zwangere vriendin niet in verleiding te brengen. Volgens mij hebben ze helemaal geen tijd voor koffie, als die babykamer klaar moet zijn voor kind er is, zo zwanger is de zwangere
Die buik is zo nep! Of misschien heb ik geen verstand van zwangere buiken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Staats loterij
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
01-10-2018 20:39
Eerst dacht bleh Zalando reclame nu denk ik o daar is dat meid weer en word vrolijk 🤔

ik bedoel dus niet die met 2 koters die vind ik inderdaad mhew saai maar met dat ene meisje/vrouw
Dat is topmodel/actrice Cara Delavigne
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
snjokorn schreef:
02-10-2018 19:47
Ariel pods. De gebruikers gooien stuk voor stuk zo´n pod in een lege machine. Geen wasgoed te zien in de buurt.
Die vind ik juist wel leuk. Niet zo'n geijkt praatje met 'dit wasmiddel is zoveel beter', gedaan door een man in witte jas of een (overwerkte) moeder. Geen lopende band waar íedereen z'n vuile was op legt, zodat moeder 'fijn' kan wassen. Nee, gewoon allerlei soorten hele verschillende mensen, die de pod in de machine gooien en daarna de was erop, neem ik aan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die van Kwantum. Ik zie de inrichting van de huizen amper door de vrouwen die zo prominent in beeld worden gebracht. Die vullen het beeld. Bovendien gaan de beelden zo snel in elkaar over dat je niet eens de tijd hebt om goed te kijken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Die van Klaverblad ook zo irritant die zelfvoldane koppen..
We’re all mad here
Ik vind alle reclames kut, en hunker terug naar de tijd van loekie de leeuw en gouden reclames van even apeldoorn bellen (waar je écht om moest lachen)

Nu moeten we het doen met geschreeuw, fluit deuntjes, flits beelden....


Oja.
De opel BLACK edition. En dan een volledige witte auto laten zien.... echt. Waarom...

Blokker kan er ook wat van, met dat tralala "BLOKKURRR HEEFT T IN HUIS HOI!!!"

lekker zeiken op de maandagochtend

Maar wat wel echt opvalt is hoe intens de reclames zijn tegenwoordig, van 5 minuten ben je gewoon helemaal "hoofd vol" . We zetten hier vaak het geluid uit tijdens reclames en gaan ff wat doen etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven