muziek a la within temptation?
zaterdag 28 juni 2014 om 00:23
zaterdag 28 juni 2014 om 09:06
quote:fru1t3lla schreef op 28 juni 2014 @ 01:05:
Epica, Nightwish (met de oude zangeres de nieuwe vind ik niks), Therion,After forever, Tristania ...
Bedoel je Floor Jansen, ex-After Forever? Want Annette Olzon, die ik inderdaad ook een deceptie vond na Tarja Turunen, is alweer weg.
Ik vind Floor het goed doen in Nightwish.
Ik zit meer in de Pagan/Folk/middeleeuwse hoek, zitten ook mooie vrouwenstemmen tussen, maar je moet wel van het genre houden.
Epica, Nightwish (met de oude zangeres de nieuwe vind ik niks), Therion,After forever, Tristania ...
Bedoel je Floor Jansen, ex-After Forever? Want Annette Olzon, die ik inderdaad ook een deceptie vond na Tarja Turunen, is alweer weg.
Ik zit meer in de Pagan/Folk/middeleeuwse hoek, zitten ook mooie vrouwenstemmen tussen, maar je moet wel van het genre houden.
zaterdag 28 juni 2014 om 09:32
Ik sluit me aan bij de rest, vooral Nightwish met Tarja en Lacuna Coil vind ik zelf erg mooi.
En ook nog een aanrader is Ayreon - The human equation. Niet alleen maar vrouwenstemmen, maar wel veel.
Edit: je kunt ook op last.fm zoeken naar een band, dan krijg je vergelijkbare bands te zien. Misschien dat er ook wel andere websites zijn, maar daar ben ik niet bekend mee.
En ook nog een aanrader is Ayreon - The human equation. Niet alleen maar vrouwenstemmen, maar wel veel.
Edit: je kunt ook op last.fm zoeken naar een band, dan krijg je vergelijkbare bands te zien. Misschien dat er ook wel andere websites zijn, maar daar ben ik niet bekend mee.
zaterdag 28 juni 2014 om 09:38
quote:whatcomesaround schreef op 28 juni 2014 @ 09:35:
Cradle of filth - Nymphetamine heeft ook wel wat weg van WT denk ik.
Wilde het nummer eigenlijk zelf niet noemen (heb er wel aan zitten denken) omdat ik gewoon absoluut geen fan ben van Cradle of Filth (oude Dimmu Borgir vind ik dan wel weer helemaal geweldig) maar dit nummer is inderdaad fantastisch!
Cradle of filth - Nymphetamine heeft ook wel wat weg van WT denk ik.
Wilde het nummer eigenlijk zelf niet noemen (heb er wel aan zitten denken) omdat ik gewoon absoluut geen fan ben van Cradle of Filth (oude Dimmu Borgir vind ik dan wel weer helemaal geweldig) maar dit nummer is inderdaad fantastisch!
zaterdag 28 juni 2014 om 11:16
quote:Lughnasadh schreef op 28 juni 2014 @ 09:06:
[...]
En Floor is ook de zangeres van Revamp, wat ik een geweldige band vind.
Leuk topic, weer wat nieuwe ideeen opgedaan hier.
[...]
En Floor is ook de zangeres van Revamp, wat ik een geweldige band vind.
Leuk topic, weer wat nieuwe ideeen opgedaan hier.
zaterdag 28 juni 2014 om 13:25
quote:Hilary schreef op 28 juni 2014 @ 09:38:
[...]
Haha, nu dwalen we af.
Gateways van Dimmu Borgir misschien?
Dimmu Borgir, voor wie van Gregoriaans houdt?
kippenvelvideo: http://www.youtube.com/watch?v=an2gn3GYq3Y
[...]
Haha, nu dwalen we af.
Gateways van Dimmu Borgir misschien?
Dimmu Borgir, voor wie van Gregoriaans houdt?
kippenvelvideo: http://www.youtube.com/watch?v=an2gn3GYq3Y