Entertainment alle pijlers

my kitchen rules

10-09-2018 18:19 899 berichten
Vandaag start het nieuwe seizoen. Elke werkdag 17.30
Wie kijkt mee?

GEEN SPOILERS!
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 10-09-2018 19:44
25.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor iedereen vind de vis lekker, en zij hebben weer net een droog stuk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hoe kunnen die mutsen nu uitgedroogde vis hebben terwijl het bij de rest perfect was ? Erg apart .
En idd hierbij die salade was vast lekker geweest .
Alle reacties Link kopieren
nou dat moet dus gaan klappen morgen, allemaal tienen (als je afgaat op wat de mutsen zeggen)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nou eens zien wat ze gaan doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Oh brrr. Die bonken gelatine-vlees-achtige dingen die ik zag in het voorstukje...
Alle reacties Link kopieren
vind het er ook allemaal niet echt hoog-culinair uitzien, en ik vermoed dat er tactisch gestemd gaat worden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Oh blijkbaar bijna perfect! Maar niet echt iets voor mij :-/

En tactisch stemmen, daar ben ik ook van overtuigd. Misschien meer wraakzuchtig dan tactisch, maar de uitkomst is gelijk
Alle reacties Link kopieren
Als Pete of Manu de boel op het verkeerde been zetten door een twijfelachtige aanloop van de reactie, zie je bij de rest al ogen gaan glanzen. En dan oeps tegenvaller, ze vonden het wel goed
En daar trappen ze iedere keer in

En ja ik bedoelde eigenlijk ook wraakzuchtig
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ja precies. De jury stelt ze op scherp en na een hapje gaan ze los. Doen de Russische dames zelf ook hoor maar gemeen is het wel

Nadelig nu is dat de gerechten er (imo) er niet appetijtelijk uit zien
Alle reacties Link kopieren
Oh (bijna) iedereen geeft eerlijke cijfers!
Alle reacties Link kopieren
groep 1 gaat een harde dobber krijgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Zeker! En daar kijk ik naar uit. Kan het lange gezicht van die nare vrouwen nog langer worden?! Vast wel 😁😁
Alle reacties Link kopieren
Wat een trutten toch die Russinnen, die blonde doet me steeds aan miss Babcock uit The nanny denken. Die was volgens mij ook nergens blij mee
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Op ieder gerecht commentaar, dan toch een 9 geven en als de jury hun punten geeft, dan zit ze weer te kijken alsof ze het er niet mee eens is. Die is echt niet te snappen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
03-10-2018 18:35
Op ieder gerecht commentaar, dan toch een 9 geven en als de jury hun punten geeft, dan zit ze weer te kijken alsof ze het er niet mee eens is. Die is echt niet te snappen
Die blikken tijdens het jurycommentaar zijn volgens mij ook wel een enorm kunstje leuk editen
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Zit het nu terug te kijken, ik vind het ook leuk dat je bij hen ziet dat ze kunnen improviseren, ze hebben echt de boel onder controle. In groep 1 zaten teams die bij alles wat misliep echt geen idee hadden hoe het op te lossen.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk programma....

Ik denk zelf dat ze sommige deelnemers geselecteerd hebben op drama / uiterlijk.

Die Russische dames....de knapper truffelboer met knap zusje....moeder en dochter die uit zijn op Manu en de truffelboer....

Groep 1 de jongen die helemaal niet kon koken.

Leuk programma en ook nog recepten kunnen opdoen ( op dat vlees gelei na....jakkie)
.....
Alle reacties Link kopieren
Op manu is iedere vrouw verliefd, ik zie niet waarom, maar zal wel aan mij liggen.Het is ook vrijwel nooit: Wat zal Pete er van vinden, maar wel: manu heeft graag veel saus, zal manu het lekker vinden. Pete hangt er een beetje bij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Pete veel leuker dan Manu.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
04-10-2018 10:36
Op manu is iedere vrouw verliefd, ik zie niet waarom, maar zal wel aan mij liggen.
Zijn accent denk ik.
Ik vind zo'n duidelijk accent na een aantal jaren in een land wonen juist een enorme afknapper.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
04-10-2018 12:09
Zijn accent denk ik.
Ik vind zo'n duidelijk accent na een aantal jaren in een land wonen juist een enorme afknapper.
Alle kans dat hij in het dagelijkse leven accentloos is, je moet iets voor de kijkcijfers.
Ik kan er trouwens ook niet tegen dat accent. Ken ook iemand die woont al jaren hier en die is bijna onverstaanbaar. dus nog erger dan een accent. Ik zou spraaklessen nemen in haar geval
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Arizona15 schreef:
04-10-2018 11:34
Ik vind Pete veel leuker dan Manu.
ik ook
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
04-10-2018 13:03
ik ook
Ik vind Manu te chubby, en Pete vind ik in deze serie veel meer zichzelf minder stijf.
Meer ontspannen.
Pete is hottttt :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Team Pete!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven