My kitchen rules
vrijdag 27 februari 2026 om 19:14
O ik vind die Mike en vriend wel leuk eigenlijk, sinds de eerste thuiskeukens afgelopen waren. En ze hadden een andere reden kunnen bedenken waarom ze net die gerechten kozen. Maar ik denk niet dat ze echt veel minder punten gaan geven als het eten goed was. Omlaag afronden van een 6 naar een 5 dat zou wel kunnen, maar van een 7 naar een 5 zie ik ze niet doen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 27 februari 2026 om 21:41
O sorry ik reageerde op margriet, zal voortaan duidelijker proberen te zijn
dinsdag 3 maart 2026 om 18:21
Eens, je ziet ze zich verkneukelen, Iedereen wil winnen, en de minpunten bij elkaar vinden, maar dit is echt elkaar opzetten tegen elkaar,Yildizlar2 schreef: ↑03-03-2026 18:10Moeder en dochter stoken weer even lekker , hoop zo dat ze zelf slecht gaan presteren .
woensdag 4 maart 2026 om 19:48
Ik hoop ook echt dat ze met niets hoger dan een vier scoren en door het ijs zakken. Wat een vervelende vrouw is vooral die moeder, al kan dochter er ook wat van. Geen enkele zelfreflectie en heel veel zelfoverschatting is een slechte combinatie.
Ik verwacht dat ze zullen bezwijken onder de druk, want ook vele betere teams hadden daar last van.
Ik verwacht dat ze zullen bezwijken onder de druk, want ook vele betere teams hadden daar last van.
woensdag 4 maart 2026 om 20:07
Ik heb nog niemand hier Hoera voor die dames horen roepen,Yildizlar2 schreef: ↑04-03-2026 19:01Nou kijken wat de dames gaan doe ik gok graten in de forel omdat ze daar zo op focusten .
Van mij mogen ze een koekje van eigen deeg , maar het was al duidelijk dat ik ze niet moet denk ik![]()
de eerste taart met vis, lijkt al niet gaar te zijn, en dan komen er nog 2 taarten. Als de dames punten hadden moeten geven was vast de opmerking gekomen dat er wel veel taart op het menu stond. maar misschien komt die opmerking toch wel
woensdag 4 maart 2026 om 20:47
aanschouwer schreef: ↑04-03-2026 19:48Ik hoop ook echt dat ze met niets hoger dan een vier scoren en door het ijs zakken. Wat een vervelende vrouw is vooral die moeder, al kan dochter er ook wat van. Geen enkele zelfreflectie en heel veel zelfoverschatting is een slechte combinatie.
Ik hoop echt dat ze eruit liggen!!
(En vind het héél irritant dat een aflevering uit 2 delen bestaat)
.
woensdag 4 maart 2026 om 21:30
Ja, ik vond het ook prettiger kijken toen je in één aflevering één stel van begin tot score zag koken, zoals in eerdere seizoenen. Misschien is het goed voor de kijkcijfers, om steeds met een soort cliffhanger te werken, maar het is niet goed voor het kijkplezier.Margriet86 schreef: ↑04-03-2026 20:47(En vind het héél irritant dat een aflevering uit 2 delen bestaat)
donderdag 5 maart 2026 om 17:43
donderdag 5 maart 2026 om 17:50
dat wel, maar ik vond ze als jury al irritant, maar nu ze onderaan staan nog veel erger.Yildizlar2 schreef: ↑05-03-2026 17:43De broers geven wel reëlere cijfers ipv moeder en dochter . En hadden de eerste ronde ook beduidend beter gekookt . Beide koppels zijn irritant ja .
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 5 maart 2026 om 18:50
donderdag 5 maart 2026 om 19:15
Gelukt!
En ook wel terecht, want ik vond ze erg kinderachtig doen vanavond. Wat een slechte verliezers.
Moeder en dochter hebben me verrast, ze hebben veel beter gekookt dan ik verwacht had. Het was niet perfect, maar dat was het bij niemand in deze ronde. Maar ik blijf hen ook irritant vinden.
vrijdag 6 maart 2026 om 00:25
Helaas zijn die arrogante vrouwen toch door.
Had ik ook wel verwacht hoor, maar ik vind vooral die moeder een vervelend mens.
Ze doet ook zo raar met haar tong als ze kritiek heeft, net een slang ; )
Dat die snorren zijn afgevallen vind ik ook niet erg.
Wel beter dat ze nu openlijk een cijfer moeten geven.
Dat vond ik in de vorige afleveringen stom, het ging niet meer om hoe er gekookt werd, maar vooral zielig strategisch, niet leuk en eerlijk om te zien.
Ik hoop dat die dat het Italische wint ( die man en vrouw met die leuke make-up ; )
Of die vader en moeder !
Had ik ook wel verwacht hoor, maar ik vind vooral die moeder een vervelend mens.
Ze doet ook zo raar met haar tong als ze kritiek heeft, net een slang ; )
Dat die snorren zijn afgevallen vind ik ook niet erg.
Wel beter dat ze nu openlijk een cijfer moeten geven.
Dat vond ik in de vorige afleveringen stom, het ging niet meer om hoe er gekookt werd, maar vooral zielig strategisch, niet leuk en eerlijk om te zien.
Ik hoop dat die dat het Italische wint ( die man en vrouw met die leuke make-up ; )
Of die vader en moeder !
.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in