Naarste reclame
woensdag 25 november 2015 om 22:52
quote:MadameQetesh schreef op 25 november 2015 @ 22:47:
[...]
Jij geluk ik hoor die man al heel lang.
Ik vind 'm zo briljant, die man dus.
Hij doet ook al het voice over werk voor RTL8.
Dus bijvoorbeeld: 'nu, op het dagelijkse spreekuur bij Dr. Phil.....'
Al die dingen voor die zender doet hij en hij kan echt meesterlijk Morgan Freeman imiteren.
Daar wordt hij vaak voor gevraagd.
[...]
Jij geluk ik hoor die man al heel lang.
Al die dingen voor die zender doet hij en hij kan echt meesterlijk Morgan Freeman imiteren.
woensdag 25 november 2015 om 22:54
quote:Eleonora-1 schreef op 25 november 2015 @ 22:52:
[...]
Nee is dat dezelfde man??
Had ik er niet uitgehoord.
Ik ga er eens opletten of ik dan een beetje kan horen.
[...]
Nee is dat dezelfde man??
Had ik er niet uitgehoord.
Ik ga er eens opletten of ik dan een beetje kan horen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
woensdag 25 november 2015 om 22:55
quote:Eleonora-1 schreef op 25 november 2015 @ 22:52:
[...]
Daar wordt hij vaak voor gevraagd.Love him
[...]
Daar wordt hij vaak voor gevraagd.Love him
woensdag 25 november 2015 om 23:04
quote:atjuuh schreef op 25 november 2015 @ 22:31:
[...]
Ja!! Ver-schrik-ke-lijk!!!!
En de spotjes van hoestsiroop. T valt me op dat t steeds hoestende mannen zijn die zo fijn verzorgd worden door moeder de vrouw...
Ja idd!
Dit wilde ik ook noemen.
Die natterman ofzo..
Zit die man daar heel zielig terwijl zijn vrouw hem een lepel hoestsiroop geeft
[...]
Ja!! Ver-schrik-ke-lijk!!!!
En de spotjes van hoestsiroop. T valt me op dat t steeds hoestende mannen zijn die zo fijn verzorgd worden door moeder de vrouw...
Ja idd!
Dit wilde ik ook noemen.
Die natterman ofzo..
Zit die man daar heel zielig terwijl zijn vrouw hem een lepel hoestsiroop geeft
woensdag 25 november 2015 om 23:15
quote:bubbelwijn schreef op 25 november 2015 @ 21:24:
Net nieuw volgens mij. Adelheid Roossen voor Yarden. Jemig wat een stomme reclame.
Ik heb het nog nooit eerder gedaan maar heb zelfs een mail naar Yarden gestuurd dat ik het een afschuwelijke en respectloze reclame vind.
Echt als ik bij Yarden zat was ik overgestapt. Walgelijk.
Net nieuw volgens mij. Adelheid Roossen voor Yarden. Jemig wat een stomme reclame.
Ik heb het nog nooit eerder gedaan maar heb zelfs een mail naar Yarden gestuurd dat ik het een afschuwelijke en respectloze reclame vind.
Echt als ik bij Yarden zat was ik overgestapt. Walgelijk.
woensdag 25 november 2015 om 23:18
Haha, ik denk dat Fonq en jumbo het meest gehaat worden
Ik vind die van yarden irritant. In dat weiland met al die urnen en grafkisten, met zo'n vrouw die overtuigd fluisterd 'JA WE GAAN ALLEMAAL OOIT DOOD! ALLEMAAL!' terwijl ze blij een urn vast houdt volgensmij.
Ik vind die van yarden irritant. In dat weiland met al die urnen en grafkisten, met zo'n vrouw die overtuigd fluisterd 'JA WE GAAN ALLEMAAL OOIT DOOD! ALLEMAAL!' terwijl ze blij een urn vast houdt volgensmij.
Als de hemel valt, vangen we hem met z'n allen ~ Typhoon
woensdag 25 november 2015 om 23:21
quote:Anonymous2020 schreef op 25 november 2015 @ 23:18:
Ik vind die van yarden irritant. In dat weiland met al die urnen en grafkisten, met zo'n vrouw die overtuigd fluisterd 'JA WE GAAN ALLEMAAL OOIT DOOD! ALLEMAAL!' terwijl ze blij een urn vast houdt volgensmij.Egnie!!!
Ik vind die van yarden irritant. In dat weiland met al die urnen en grafkisten, met zo'n vrouw die overtuigd fluisterd 'JA WE GAAN ALLEMAAL OOIT DOOD! ALLEMAAL!' terwijl ze blij een urn vast houdt volgensmij.Egnie!!!
woensdag 25 november 2015 om 23:23
Wooow ik zie die van Yarden net, wat een draak van een reclame
Persoonlijk ben ik geen enorme reclame-hater, maar ik had altijd een hekel aan de reclame van de Lidl met dat jongetje en die kikker.. 'Er zit een kikker op m'n banaan!' Ik wilde het jongetje altijd slaan.. gelukkig is ie er niet meer op.
Persoonlijk ben ik geen enorme reclame-hater, maar ik had altijd een hekel aan de reclame van de Lidl met dat jongetje en die kikker.. 'Er zit een kikker op m'n banaan!' Ik wilde het jongetje altijd slaan.. gelukkig is ie er niet meer op.
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
donderdag 26 november 2015 om 00:11
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 november 2015 @ 22:33:
Iets met zo'n kinderpuddinkje met koe Paula. Paula met haar koeienvlekken, echt een superirritant liedje.
Ja. Rotkoe. Een standbeeld voor wie biefstuk van haar maakt in plaats van yoghurt.
Die reclame bestaat ook echt al lang, en is misschien tussendoor weggeweest? Ik woon al 3 jaar niet meer in NL maar weet dat ik me vroeger ook enorm heb geërgerd aan dat stomme lied.
Zelfs een emigratie heeft geen einde kunnen maken aan Paula's terreur... Deze wanstaltigheid stamt van Dr. Oetker, die uit mijn thuisland komt, en hier dus ook reclame maakt. Met hétzélfde liedje! Ik kan jullie verzekeren dat Paula onafhankelijk van taal altijd even irritant zal blijven.
Iets met zo'n kinderpuddinkje met koe Paula. Paula met haar koeienvlekken, echt een superirritant liedje.
Ja. Rotkoe. Een standbeeld voor wie biefstuk van haar maakt in plaats van yoghurt.
Die reclame bestaat ook echt al lang, en is misschien tussendoor weggeweest? Ik woon al 3 jaar niet meer in NL maar weet dat ik me vroeger ook enorm heb geërgerd aan dat stomme lied.
Zelfs een emigratie heeft geen einde kunnen maken aan Paula's terreur... Deze wanstaltigheid stamt van Dr. Oetker, die uit mijn thuisland komt, en hier dus ook reclame maakt. Met hétzélfde liedje! Ik kan jullie verzekeren dat Paula onafhankelijk van taal altijd even irritant zal blijven.
Selbst der längste Weg beginnt mit dem ersten Schritt.
donderdag 26 november 2015 om 00:22
quote:blue_lagoon schreef op 25 november 2015 @ 21:56:
En have a happy period. Grrrrrr...
Maar natuurlijk, Blue Lagoon. Niet zo chagrijnig hoor! Als je ongesteld bent en tampons van OB/maandverband van Always/wat dan ook gebruikt, verandert de wereld in een zonnige vallei vol bloemetjes. Je kan de drang om te dansen niet tegenhouden, je omhelst iedereen, en waarom ook niet een rondje touwtjespringen?
Kortom, ongesteld zijn is een feest. Euh, geloof je het nu zelf? Die reclames moeten hoognodig wat realistischer worden.
En have a happy period. Grrrrrr...
Maar natuurlijk, Blue Lagoon. Niet zo chagrijnig hoor! Als je ongesteld bent en tampons van OB/maandverband van Always/wat dan ook gebruikt, verandert de wereld in een zonnige vallei vol bloemetjes. Je kan de drang om te dansen niet tegenhouden, je omhelst iedereen, en waarom ook niet een rondje touwtjespringen?
Kortom, ongesteld zijn is een feest. Euh, geloof je het nu zelf? Die reclames moeten hoognodig wat realistischer worden.
Selbst der längste Weg beginnt mit dem ersten Schritt.
donderdag 26 november 2015 om 00:57
De maandverband reclame van die vrouwen die lekker de hele nacht zijn wezen stappen, en hoe kan dat?
Omdat ze maandverband gebruikt die 8 uur lang op zijn plek blijft zitten en niks doorlaat in die 8 uur.
8 uur! Lekker hygiënisch! Wat een smeerpijp, de hele nacht stappen en je niet een keer verschonen. Bah.
En die van yarden inderdaad, wat een achterlijke k.t reclame is dat.
Fonq is ook een hele gekke reclame
En eleonora, ik ben echt onder de indruk van de imitatie van morgen freeman!
Omdat ze maandverband gebruikt die 8 uur lang op zijn plek blijft zitten en niks doorlaat in die 8 uur.
8 uur! Lekker hygiënisch! Wat een smeerpijp, de hele nacht stappen en je niet een keer verschonen. Bah.
En die van yarden inderdaad, wat een achterlijke k.t reclame is dat.
Fonq is ook een hele gekke reclame
En eleonora, ik ben echt onder de indruk van de imitatie van morgen freeman!