Entertainment alle pijlers

Naarste reclame

25-11-2015 21:22 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke reclame irriteert je al zolang als die bestaat?
Als de hemel valt, vangen we hem met z'n allen ~ Typhoon
quote:bankje schreef op 01 februari 2016 @ 14:13:

sjtampotj Aaaarghhhg
Tjezus, wat vals
De stjampjot kwam zjozjuist weer voorbijj.
verba volant, scripta manent.
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 december 2015 @ 20:59:

Oh ik zie net die reclame van zalando langskomen. Superirritant, dat mevrouwtje in haar ondergoed dat zegt: ride your bike over here, what gets your windmills turning. Ofzo Dat is geiheil!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Polymeer schreef op 01 februari 2016 @ 23:48:

Fonq vind ik ook echt vreselijk. "Mooi, ook mooi. Waar kan ik dat vind... Bij Fonq "

Vreselijk.

Geen woorden voor.

Wie verzínt zoiets en wie krijgen ze zo gek het op die manier in te spreken.

Treurig.
quote:NYC schreef op 01 februari 2016 @ 14:34:

Geen idee waar hij van is (een of andere telefoonprovider volgens mij) met zo'n irritant deuntje en vage filmpjes: 'Niet omdat het moet... maar omdat het kan'. Heel vervelend.

Van Tele2. En het liedje zit meteen weer in mijn hoofd het werkt dus wel.

Die van Belvita vind ik om die reden ook zo irritant. Die man die zingt over een bongo-ende (hoe schrijf je dit?) hond. Die blijft ook zo hangen.
quote:Eleonora-1 schreef op 02 februari 2016 @ 13:02:

[...]

Vreselijk.

Geen woorden voor.

Wie verzínt zoiets en wie krijgen ze zo gek het op die manier in te spreken.

Treurig.

Ik vond m altijd al leuk.
quote:missdory schreef op 01 februari 2016 @ 22:06:

Yarden, zowel de tv reclame met Adelheid Roosen als die radioreclame (een mannelijk stem die zegt: de mevrouw van Yarden tilde mijn kleinzoon op zodat hij de tekening op de kist van oma kon leggen).

Ja bah, hier krijg ik ook echt de kriebels van. Wat een nare manier van reclame maken. Inspelen op het sentiment en hele gevoelige snaren om er maar geld aan te verdienen.

Er is nog een reclame die ik echt niet kan hebben. Je ziet dan een man van pak 'm beet een jaar of 45 op de pc naar het profiel van een jonge meid kijken. Vervolgens gaat hij een tekst typen in de trant van: lieve familie en vrienden, tot ons groot verdriet...... En dan komt er een zin: nabestaanden hebben het al moeilijk genoeg. De eerste keer dacht ik dat het over voorlichting over sexueel misbruik op internet zou gaan en dat die man zich zat te verlekkeren aan haar.
quote:linjmh schreef op 01 februari 2016 @ 23:51:

[...]

Die vind ik leuk! Bizargenoeg. En nu zit t in m'n dagelijks taalgebruik, dus hij werkt ook nog Misschien vind ik niet eens die reclame zelf zo erg maar zit het hem inderdaad meer in die boodschap "niet omdat het moet, maar omdat het kan." Ik weet niet waarom maar dat motto trek ik dus heel slecht.
quote:vivapimpelmees schreef op 02 februari 2016 @ 13:04:

[...]

Ik vond m altijd al leuk.😘
Die met hoe heet ze, is het niet Babette van Veen? voor vakantiehuisjes met veel praaivassie en dat het kind dan vraagt: maarrrr waarrr vind je dat?
Alleen kalmte kan ons redden.
Ik vind het lastig, 2 topics over hetzelfde onderwerp (waar dezelfde reclames in langskomen) Kunnen ze ook samengevoegd denken jullie?

Meest irritante reclames
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven