Entertainment alle pijlers

Naarste reclame

25-11-2015 21:22 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke reclame irriteert je al zolang als die bestaat?
Als de hemel valt, vangen we hem met z'n allen ~ Typhoon
quote:Eleonora-1 schreef op 25 november 2015 @ 23:14:

[...]

Boet Schouwink.

Kijk eens op zijn site.

Is leuk.Wauw!
quote:Eleonora-1 schreef op 26 november 2015 @ 01:02:

Geweldig he?

Met één teug koude lucht.Echt geweldig ja. Gewoon precies dezelfde stem.
hoy hoy
of die van de Ijslande kwark..
Jaaaaa en nu weet ik weer waarom ik gewoon lekker geen tv aansluiting heb ;)
Ik lekker wel en ik neem van alles op, spoel ik de reclames zo door, geen centje pijn.

Reclame is bij youtube, op facebook, op dit forum, op allerlei websites ook niet meer weg te denken.

Het is overal.

Je hebt er niet eens een tv aansluiting voor nodig.
quote:pejeka schreef op 25 november 2015 @ 22:00:

[...]

Ach, wat ik dan wel grappig vind aan die reclame, is dat alle spotjes na elkaar een soort soap zijn. Maar goed beschouwd zijn ze gewoon het standaard reclame-gezin: wonen in een riante woning, er zijn geen noemenswaardige problemen, hebben eigenlijk een perfect gezinnetje, dus ze voldoen aan alle vereisten. En oh ja, dat hij de sul is en zij de praktische geest, is natuurlijk gewoon lekker modern.Dat vind ik juist enorm ouderwets! Hij weet niets van het huishouden, kan niets in het huishouden, is kind met de kinderen, en zij lost het allemaal wel even op, want zij is de supermoeder. Blegh
Later is nu
quote:feow schreef op 25 november 2015 @ 22:03:

[...]

Als ik die ooit in het echt tegen zou komen ren ik direct naar jou en je schuilkelder!
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 26 november 2015 @ 08:44:

[...]

Dat vind ik juist enorm ouderwets! Hij weet niets van het huishouden, kan niets in het huishouden, is kind met de kinderen, en zij lost het allemaal wel even op, want zij is de supermoeder. Blegh

Eens.

Ik vind niks leuk aan die commercials, ben enorm fan van Maike Meijer maar vind haar rol, als de vrouw in die spotjes vreselijk.

Over Frank Lammers begin ik niet eens.

Zonde.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 november 2015 @ 21:55:

En die koe met oorbellen.... " om mee te dippen " . Gelijk afschieten dat mormel.Proef ik hier nu een weerzin tegen zuivelreclames? Milka, Almhof, La vace...
quote:OldWood schreef op 26 november 2015 @ 00:57:

De maandverband reclame van die vrouwen die lekker de hele nacht zijn wezen stappen, en hoe kan dat?

Omdat ze maandverband gebruikt die 8 uur lang op zijn plek blijft zitten en niks doorlaat in die 8 uur.

8 uur! Lekker hygiënisch! Wat een smeerpijp, de hele nacht stappen en je niet een keer verschonen. Bah.

Inderdaad! Was ook het eerste waar ik aan dacht!

En de blue band roomboter reclame.

'Jongens, waar blijft mijn kus' aaaaaaarrrrrrrrgggggghhhhh!!
Dat loeder van Simpel, da's ook blaartrekkend.
verba volant, scripta manent.
quote:OldWood schreef op 26 november 2015 @ 00:57:

De maandverband reclame van die vrouwen die lekker de hele nacht zijn wezen stappen, en hoe kan dat?

Omdat ze maandverband gebruikt die 8 uur lang op zijn plek blijft zitten en niks doorlaat in die 8 uur.

8 uur! Lekker hygiënisch! Wat een smeerpijp, de hele nacht stappen en je niet een keer verschonen. Bah.

Ja, gatver, inderdaad.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Eleonora-1 schreef op 25 november 2015 @ 21:43:

Die van Fonq.

Met stip.

Verschrikkelijk!

Die vrouwwwwwww.....
Die reclame van Yarden met Adelheid Roosen.
quote:pejeka schreef op 25 november 2015 @ 21:37:

Ik vind vrijwel elke reclame mega-irritant. Maar er is één reclame waar ik ooit echt zowat walgend van over mijn nek ben gegaan, en dat was die reclame waarin iemand een glas water leegdronk waarin een smerig kunstgebit had liggen weken, dus je zag behalve dat gebit, ook allerlei onbestemde viezigheidjes in dat glas ronddwarrelen... En vervolgens pakt iemand dat glas op en drinkt het leeg. Daar werd ik echt gierend misselijk van. Weet niet eens meer waar die reclame voor was (ligt me iets bij van KPN?), maar vond het te walgelijk voor woorden.Deze kan ik me ook nog herinneren ja. Te ranzig voor woorden. Dan nog liever de Kruidvatreclames of die met de broertjes Coronel.
quote:Honeymoonquiz schreef op 25 november 2015 @ 22:33:

Iets met zo'n kinderpuddinkje met koe Paula. Paula met haar koeienvlekken, echt een superirritant liedje.Dat vindt mijn zus ook. Stom dat ze een vla naar haar genoemd hebben 😀. Haar dochter vindt het dit dan wel weer grappig
Bon Prix
Oh ik zie net die reclame van zalando langskomen. Superirritant, dat mevrouwtje in haar ondergoed dat zegt: ride your bike over here, what gets your windmills turning. Ofzo
sjtampotj
Geen idee waar hij van is (een of andere telefoonprovider volgens mij) met zo'n irritant deuntje en vage filmpjes: 'Niet omdat het moet... maar omdat het kan'. Heel vervelend.
Yarden, zowel de tv reclame met Adelheid Roosen als die radioreclame (een mannelijk stem die zegt: de mevrouw van Yarden tilde mijn kleinzoon op zodat hij de tekening op de kist van oma kon leggen).
quote:missdory schreef op 01 februari 2016 @ 22:06:

Yarden, zowel de tv reclame met Adelheid Roosen als die radioreclame (een mannelijk stem die zegt: de mevrouw van Yarden tilde mijn kleinzoon op zodat hij de tekening op de kist van oma kon leggen).+1
Fonq vind ik ook echt vreselijk. "Mooi, ook mooi. Waar kan ik dat vind... Bij Fonq "
quote:NYC schreef op 01 februari 2016 @ 14:34:

Geen idee waar hij van is (een of andere telefoonprovider volgens mij) met zo'n irritant deuntje en vage filmpjes: 'Niet omdat het moet... maar omdat het kan'. Heel vervelend.Die vind ik leuk! Bizargenoeg. En nu zit t in m'n dagelijks taalgebruik, dus hij werkt ook nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven