Entertainment alle pijlers

Netflix deel 2

28-06-2016 21:02 3005 berichten
Het andere topic was volgekletst

Een tweede topic voor de aanraders en de afraders.

NIET spoileren (daar is een ander topic voor).

Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series
quote:Daaromniet schreef op 22 augustus 2016 @ 17:05:

[...]

Ik raad je bloodline aan.

Rectify blijft doorkabbelen, moet je van houden. Ik houd wel van die onderhuidse sfeer.Dankje! Bloodline staat genoteerd. Was nu net begonnen aan Orphan black en die vind ik vanaf het begin al leuk. Rectify laat ik maar voor wat het is.
quote:poppetje2006 schreef op 22 augustus 2016 @ 16:32:

[...]

Gek, ik heb het vroeger ook gekeken maar ik kan me niet herinneren dat ik het eng vond. Eigenlijk kan ik me niet heel veel van herinneren dus dat wordt wel leuk denk ik.

We bleven er voor thuis. Mijn ex en ik.

Ik zweer het je.

Bij Veronica, om half negen, op donderdag.
Alle reacties Link kopieren
Over Twin Peaks gesproken, ik las vanmorgen het verwijderalarm van netflix-nederland en het wordt per 31-08 verwijderd. Dus voor diegenen die al kijken: doorkijken! :D
Estranged met een hoofdletter D
Ik kijk nu Don't trust the B in apartment 23

Waar James van der Beek zichzelf speelt. Erg geestig (even het eerste kwartier volhouden)
quote:Yevpraksiya schreef op 24 augustus 2016 @ 09:22:

Over Twin Peaks gesproken, ik las vanmorgen het verwijderalarm van netflix-nederland en het wordt per 31-08 verwijderd. Dus voor diegenen die al kijken: doorkijken! :DIk las het ook. Stom dat ze dat zo kort van te voren aan kondigen.
Ja dus nu 1 week de tijd om Twin Peaks te kijken!!

Net begonnen ermee en ik werd gelijk weer meegezogen in de serie toen ik de tune hoorde.
It's 5 o'clock somewhere
Vanaf 1 september Modern Familie s.6!!
quote:RegenDruppie schreef op 25 augustus 2016 @ 20:20:

Vanaf 1 september Modern Familie s.6!!
quote:poppetje2006 schreef op 25 augustus 2016 @ 20:04:

Ja dus nu 1 week de tijd om Twin Peaks te kijken!!

Net begonnen ermee en ik werd gelijk weer meegezogen in de serie toen ik de tune hoorde.Waarschijnlijk word hij weer helemaal teruggezet als ze de rechten van de nieuwe serie hebben kunnen kopen. Die zou er al eerder zijn maar kwam in de moeilijkheden en word pas in 2017 afgemaakt.
Ik zit momenteel helemaal in Grand Hotel.

Spaanse soort van detective serie over een hele smakelijke jonge hombre die de verdwijning van zijn zus onderzoekt.

Sfeertje a la Mr. Selfridge and Downton Abbey met een sausje van Sherlock Holmes, vertolkt door een soort van een jonge Hugh Grant-achtige acteur

Goed te pruimen die serie.. al weet ik niet of het komt door de smakelijke jonge hombre genaamd Julio....

ow ow ow.... was ik maar dertig jaar jonger...dan kon ik legaal zitten bakvissen.
Ik heb doctor who afgekeken, maar ik zie dat er nog meer seizoenen zijn, dus die ga ik maar streamen. Ik kan nog niet zo goed kiezen wat ik hierna ga kijken. Misschien toch stranger things of broadchurch. Is the unit iets, dat zag ik hier net genoemd worden
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
The Bridge 3 wordt uitgezonden op NL2!

Ik ga nu terugkijken op uit uitzending gemist.
Stranger Things is absoluut 1 van de allerbeste series die ik het afgelopen jaar heb gezien, helemaal mijn genre.

Omdat de hele vrouwelijke wereldbevolking OINB kijkt ben ik ook gaan kijken, en ben tot aflevering 7 gekomen. Daarna heb ik mezelf plechtig beloofd nooit meer 7 uur van mijn leven te verspillen aan zulke vuilnis. Brr, 1 grote ergernis van begin tot eind.

Verder ben ik heel blij dat op 2 september het tweede seizoen van Narcos online komt.
Staat friday night lights nog op Netflix? Want dat is echt een hele goede serie. Veel mensen kijken niet omdat het over american football lijkt te gaan, maar het geeft een beeld van het sociaal economisch leven in een middel grote stad in Amerika. Echt probeer een aflevering het is zo goed.

En Conny Britton (altijd goed) en Kyle Chandler (bloodlines) spelen er in.
Twin Peaks (eerste seizoen) krijg ik dus niet uitgekeken voor woensdag. Dat wordt dan wachten tot ze het weer erop zetten.
It's 5 o'clock somewhere
Vriendin is afgelopen weekend begonnen aan "Slasher".

Zo spannend! Vindt zij.

Ik heb een paar afleveringen meegekeken. Ligt het aan mij of komt het op meer mensen een beetje B-achtig over?

Ik vind het eigenlijk net niet.
quote:Daaromniet schreef op 26 augustus 2016 @ 21:32:

The Bridge 3 wordt uitgezonden op NL2!

Ik ga nu terugkijken op uit uitzending gemist.Oooooooh ik wist niet dat dat kan bij deze! Heel vaak zijn series niet terug te kijken op Uitzending gemist. Ik vond seizoen 1 en 2 echt geweldig. Bedankt voor de tip!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ik zit zelf nog helemaal in Lilyhammer, helemaal mijn smaak qua humor enzo. Een soort Sopranos meets Fargo.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Is er al meer bekend over wanneer seizoen 7 van Pretty Little Liars eindelijk komt?
Oh, net laatste aflevering oitnb gezien. Vond het seizoen wat langzaam op gang komen, maar laatste helft super. Ben weer zo benieuwd naar volgende seizoen.
Vriend en ik kijken graag House de laatste tijd.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
quote:Corona67 schreef op 29 augustus 2016 @ 11:14:

Vriendin is afgelopen weekend begonnen aan "Slasher".

Zo spannend! Vindt zij.

Ik heb een paar afleveringen meegekeken. Ligt het aan mij of komt het op meer mensen een beetje B-achtig over?

Ik vind het eigenlijk net niet.

Rete slechte serie. Er is helemaal niks spannends aan. En die knakker van Tori Spelling doet erin mee. Kortom flut. Het is inderdaad nogal B kwaliteit.

Zelf ben ik nu mortal instruments aan het kijken, die is wel leuk vind ik.
Ja en?
Stranger things pakt mij ook niet
Ja en?
Wie is ook helemaal into The Bloodline

Erg jammer dat seizoen 3 pas volgend jaar uitkomt :huil:
Girls compete with each other, women empower one another
quote:Dragisa schreef op 26 augustus 2016 @ 21:50:

Stranger Things is absoluut 1 van de allerbeste series die ik het afgelopen jaar heb gezien, helemaal mijn genre.

Omdat de hele vrouwelijke wereldbevolking OINB kijkt ben ik ook gaan kijken, en ben tot aflevering 7 gekomen. Daarna heb ik mezelf plechtig beloofd nooit meer 7 uur van mijn leven te verspillen aan zulke vuilnis. Brr, 1 grote ergernis van begin tot eind.

Verder ben ik heel blij dat op 2 september het tweede seizoen van Narcos online komt.

Helemaal mee eens, OITNB is een en al tijdverspilling!

Verschrikkelijke serie vind ik.
Girls compete with each other, women empower one another

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven