Netflix deel 3

vrijdag 11 mei 2018 om 09:30
Twee afleveringen gezien van het nieuwe seizoen van the 100. Vind het allemaal nog wat mwah. Valt een beetje tegen. Het wordt er niet geloofwaardiger op zeg maar. Dat was het al niet maar het wordt nu bijna lachwekkend. Als ze mijn favoriete personages afschrijven hoef ik niet perse verder te kijken.
Is Colony nou La casa de papel? Of is dat weer wat anders?
Ik heb One week gezien op Netflix. Over een week voor een bruiloft. Met Adam Sandler en Chris Rock. Hun kinderen gaan trouwen en hun families gaan allemaal verblijven in Adam Sandler's huis. Een grote chaos dus.
Vond de film wel oke. Niet per se geweldig ofzo.
Is Colony nou La casa de papel? Of is dat weer wat anders?
Ik heb One week gezien op Netflix. Over een week voor een bruiloft. Met Adam Sandler en Chris Rock. Hun kinderen gaan trouwen en hun families gaan allemaal verblijven in Adam Sandler's huis. Een grote chaos dus.
Vond de film wel oke. Niet per se geweldig ofzo.

zaterdag 12 mei 2018 om 07:19
Ik heb me met moeite door 1 aflevering heen gewerkt.Doubletree20 schreef: ↑10-05-2018 16:52Heb nu 1 aanlevering van Safe gezien en tot nu toe lijkt het me een goede serie
Zal wel een gevalletje iedereen vindt het geweldig en ik vind er geen zak aan worden.
Wat wel makkelijk ging: Une chance de trop.
Nu ben ik aan Le chalet begonnen, vaag en onheilspellend dus dat wordt ook wel wat...

zaterdag 12 mei 2018 om 10:29

zaterdag 12 mei 2018 om 17:42

zaterdag 12 mei 2018 om 17:44

zondag 13 mei 2018 om 11:45
wollentrui schreef: ↑13-05-2018 11:25Designated survivor snap ik, het tweede seizoen liep niet. Maar Lucifer?![]()
![]()
Lucifer was ik al mee gestopt, tuurlijk je moet niet alles geloven in een serie maar dit werd allemaal wel erg ongeloofwaardig.
Hij die constant nonchelant bij een lijk staat te doen. En iedereen vind dat maar normaal.
Het begon leuk maar het wordt eindeloos gerekt.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zondag 13 mei 2018 om 12:23
Dank je!!!

Ik ben zo benieuwd naar die serie... fijn dat ik hem nu ook kan proberen zonder Videoland te hoeven nemen
Pivot! PIVOT!!!