Netflix deel 3
zaterdag 3 juni 2017 om 13:44
En toen kon je zeker helemaal niet meer slapen omdat je verder wilde kijkenLucylucille schreef: ↑03-06-2017 13:42Ik ben 10 jaar te laat op het feestje, ben eindelijk aan Prison Break begonnen omdat ik niet kon slapen vannacht![]()
zaterdag 3 juni 2017 om 18:43
Een aanrader wat mij betreft is 13 reasons why.
Ik moest er echt even een nachtje over nadenken en nog eens wat afleveringen terugkijken. Heftige tienerserie over de zelfmoord van een gepest meisje en de redenen waarom ze het gedaan heeft. Ijzersterk en geproduceerd door Selena Gomez en haar moeder.
Ik moest er echt even een nachtje over nadenken en nog eens wat afleveringen terugkijken. Heftige tienerserie over de zelfmoord van een gepest meisje en de redenen waarom ze het gedaan heeft. Ijzersterk en geproduceerd door Selena Gomez en haar moeder.
Ja en?
zaterdag 3 juni 2017 om 22:50
zondag 4 juni 2017 om 00:22
Ik wil niet spoileren, maar ik vond het einde van Bloodline nogal tegenvallen. Ik vond seizoen 1 best een investering en het pakte niet uit zoals gewenst. Toch wel jammer dat het afgelopen is.
Ik vind het ook verbazend hoe weinig ik onthoud elke keer van voorgaande seizoenen van series. Vaak te veel om weer opnieuw te gaan kijken en toch te weinig om weer helemaal goed in het verhaal te zitten meteen.
Ik ga 13 reasons why niet kijken. Ik vind dat veel te zwaar. Mijn vriend kijkt het wel en hij vindt het ook een goede serie en een aanrader.
Ik vind het ook verbazend hoe weinig ik onthoud elke keer van voorgaande seizoenen van series. Vaak te veel om weer opnieuw te gaan kijken en toch te weinig om weer helemaal goed in het verhaal te zitten meteen.
Ik ga 13 reasons why niet kijken. Ik vind dat veel te zwaar. Mijn vriend kijkt het wel en hij vindt het ook een goede serie en een aanrader.
Het Viva forum is papaja.
zondag 4 juni 2017 om 15:48
Ik ben hierop wel afgehaakt. Teveel gezemel.
Gister de eerste aflevering gezien van crashing. Die ga ik verder kijken.
Ik gooi em d'r nog maar eens in: Lovesick is ook een onwijs leuke britse serie!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
zondag 4 juni 2017 om 19:01
Dat had ik ook.Troeteltje schreef: ↑04-06-2017 15:53Greenleaf irriteerde mij in eerste instantie ook dat hoge gehalte geloof. Echter na enkele afleveringen zat ik in het verhaal en bleek dat verhaal interessanter dan de irritatie die ik in eerste instantie ervoer.
zondag 4 juni 2017 om 19:57
Crashing is leuk, maar lovesick vond ik niks, na twee afl afgehaakt.
Gek is dat toch, dat verschil in perceptie.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
zondag 4 juni 2017 om 20:34
maandag 5 juni 2017 om 12:24
dinsdag 6 juni 2017 om 22:14
Zo, hehe, The Affair S2 ook eindelijk uit. Wat een bevalling. En wat een stel amorele idioten bij elkaar
Het derde seizoen trek ik alleen als we inderdaad een subtopic openen om elkaar te ondersteunen
Tijd voor iets echt leuks nu. Bloodline dan maar (over amorele idioten gesproken)
Het derde seizoen trek ik alleen als we inderdaad een subtopic openen om elkaar te ondersteunen
Tijd voor iets echt leuks nu. Bloodline dan maar (over amorele idioten gesproken)
Nothing happens for a reason
dinsdag 6 juni 2017 om 22:22
ik weet niet denk dat haar gezicht zo is, in HTGAM had ze een kleine rol als michaëlla schoonmoeder sindsdien heb ik een beetje een hekel aan haarTroeteltje schreef: ↑04-06-2017 18:43Tja, die ziet er op een of andere wijze uit alsof haar "ooggebied" te strak is getrokken he.
heb gister de laatste aflevering gezien , brak bijna me hart.
Nu even over schakelen naar mijn andere series die ik een beetje verwaarloosd heb
Relax we're all crazy, it's not a competition
woensdag 7 juni 2017 om 07:50
woensdag 7 juni 2017 om 10:59
Suits is zo leuk! Alleen heb ik seizoen 5 een tijd terug al gezien, moest het maar downloaden want kon echt niet wachten.
Ik vond het een leuk seizoen in ieder geval.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''