Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.

NIET spoileren (daar is een ander topic voor).

Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Ik ben 10 jaar te laat op het feestje, ben eindelijk aan Prison Break begonnen omdat ik niet kon slapen vannacht :proud:
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
03-06-2017 13:42
Ik ben 10 jaar te laat op het feestje, ben eindelijk aan Prison Break begonnen omdat ik niet kon slapen vannacht :proud:
En toen kon je zeker helemaal niet meer slapen omdat je verder wilde kijken :D
Ik ben begonnen met Flaked en ik vind het een grappige serie met een Californisch sfeertje. Wie kijkt nog meer?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vandale schreef:
02-06-2017 13:41
Nieuw: Crashing

Lijkt een beetje op mijn meest favoriete serie ooit: This life, jongvolwassenen die een huis delen. Brits!

Ik vind het leuk
Heb deze aan mijn lijstje toegevoegd!
Een aanrader wat mij betreft is 13 reasons why.
Ik moest er echt even een nachtje over nadenken en nog eens wat afleveringen terugkijken. Heftige tienerserie over de zelfmoord van een gepest meisje en de redenen waarom ze het gedaan heeft. Ijzersterk en geproduceerd door Selena Gomez en haar moeder.
Ja en?
Ben net begonnen met Greenleaf, irriteerde me in het begin alleen een beetje aan dat hele loof-de-heer sfeertje maar goed we gaan het zien, krullen staan Oprah wel goed zeg, herkende haar even niet
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik wil niet spoileren, maar ik vond het einde van Bloodline nogal tegenvallen. Ik vond seizoen 1 best een investering en het pakte niet uit zoals gewenst. Toch wel jammer dat het afgelopen is.

Ik vind het ook verbazend hoe weinig ik onthoud elke keer van voorgaande seizoenen van series. Vaak te veel om weer opnieuw te gaan kijken en toch te weinig om weer helemaal goed in het verhaal te zitten meteen.

Ik ga 13 reasons why niet kijken. Ik vind dat veel te zwaar. Mijn vriend kijkt het wel en hij vindt het ook een goede serie en een aanrader.
Het Viva forum is papaja.
The party of five!
Ik vind 13 juist nog steeds een van de allerslechtste dingen die ik dit jaar gezien heb.
Vreselijk sloom, slecht geacteerd, geen diepgang, geen karakterontwikkeling. Niks, nada.
Rouge__ schreef:
03-06-2017 22:50
Ben net begonnen met Greenleaf, irriteerde me in het begin alleen een beetje aan dat hele loof-de-heer sfeertje maar goed we gaan het zien, krullen staan Oprah wel goed zeg, herkende haar even niet
Ik ben hierop wel afgehaakt. Teveel gezemel.

Gister de eerste aflevering gezien van crashing. Die ga ik verder kijken.
Ik gooi em d'r nog maar eens in: Lovesick is ook een onwijs leuke britse serie!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Greenleaf irriteerde mij in eerste instantie ook dat hoge gehalte geloof. Echter na enkele afleveringen zat ik in het verhaal en bleek dat verhaal interessanter dan de irritatie die ik in eerste instantie ervoer.
Ben bij aflevering 4 denk ik en ik zit nu al.in het verhaal. alleen die moeder kan niet naar dat mens kijken zonder te rillen. Wat een bitch resting face heeft die actrice zeg
Tja, die ziet er op een of andere wijze uit alsof haar "ooggebied" te strak is getrokken he.
Troeteltje schreef:
04-06-2017 15:53
Greenleaf irriteerde mij in eerste instantie ook dat hoge gehalte geloof. Echter na enkele afleveringen zat ik in het verhaal en bleek dat verhaal interessanter dan de irritatie die ik in eerste instantie ervoer.
Dat had ik ook.
Roxy21 schreef:
04-06-2017 15:48
Ik ben hierop wel afgehaakt. Teveel gezemel.

Gister de eerste aflevering gezien van crashing. Die ga ik verder kijken.
Ik gooi em d'r nog maar eens in: Lovesick is ook een onwijs leuke britse serie!
Crashing is leuk, maar lovesick vond ik niks, na twee afl afgehaakt.

Gek is dat toch, dat verschil in perceptie.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
04-06-2017 19:57
Crashing is leuk, maar lovesick vond ik niks, na twee afl afgehaakt.

Gek is dat toch, dat verschil in perceptie.
Echt!? Wow, ik vind dat echt een superserie :P
Maar goed, smaken verschillen onderdaad :D .
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Crashen vind ik leuk, gisteren de eerste 2 afleveringen gezien.
"After all this time?" "Always."
Inmiddels flink opweg met Prison Break, 22 afleveringen in drie dagen *schaam*.

Ondanks de flinke plotholes en toevalligheidjes vind ik het echt heel onderhoudend. Toffe serie, ik snap de hype wel.
Sterk geacteerd van met name Wentworh Miller :love: en de doodenge Robert Knepper in de rol van T-Bag.
Ja ik was ook helemaal fan toen!
Zo, hehe, The Affair S2 ook eindelijk uit. Wat een bevalling. En wat een stel amorele idioten bij elkaar :nope:
Het derde seizoen trek ik alleen als we inderdaad een subtopic openen om elkaar te ondersteunen ;-D
Tijd voor iets echt leuks nu. Bloodline dan maar (over amorele idioten gesproken)
Nothing happens for a reason
Troeteltje schreef:
04-06-2017 18:43
Tja, die ziet er op een of andere wijze uit alsof haar "ooggebied" te strak is getrokken he.
ik weet niet denk dat haar gezicht zo is, in HTGAM had ze een kleine rol als michaëlla schoonmoeder sindsdien heb ik een beetje een hekel aan haar :$ speelt altijd van die bitchy personage's

heb gister de laatste aflevering gezien , brak bijna me hart.

Nu even over schakelen naar mijn andere series die ik een beetje verwaarloosd heb :$
dolfje schreef:
03-06-2017 13:44
En toen kon je zeker helemaal niet meer slapen omdat je verder wilde kijken :D
Ik heb het destijds ook geprobeerd maar na een paar afleveringen gestopt vanwege het hoge 'ja hoor...' gehalte. :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Heeft lang geduurd maar s5 van suits staat op netflix :cheer2:
C'est la vie
Wij zijn begonnen met seizoen 4 van Elementary. Blijft lekker kijken (wel meer van hetzelfde)
shimpy schreef:
07-06-2017 10:28
Heeft lang geduurd maar s5 van suits staat op netflix :cheer2:
Suits is zo leuk! Alleen heb ik seizoen 5 een tijd terug al gezien, moest het maar downloaden want kon echt niet wachten. :proud:
Ik vond het een leuk seizoen in ieder geval.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven