Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Black Mirror aantal keren de beschrijving bekeken. Kan me er niet toe aanzetten.



Kijk nu Chesapeake Shores. Blijf het herhalen, want is erg leuk. Voor iemand die niet te veel wil nadenken.
quote:Troeteltje schreef op 09 april 2017 @ 18:16:

Black Mirror aantal keren de beschrijving bekeken. Kan me er niet toe aanzetten.



Kijk nu Chesapeake Shores. Blijf het herhalen, want is erg leuk. Voor iemand die niet te veel wil nadenken.Gisteren was ik alleen thuis, alle 10 afleveringen in 1 x gekeken....
Boah! Ongelooflijk!
quote:Troeteltje schreef op 09 april 2017 @ 18:36:

Boah! Ongelooflijk!Tja ik meende dat ik zei dat ik het een leuke serie vond..
Troetel, heb jij greenleaf al gezien? Vind ik ook wel wat voor jou.
Nog niet, kijk eerst CS. Daarna zal ik Greenleaf doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben klaar met Chesapeake Shores, ik zat er helemaal in en vind het jammer dat het voor nu (geen idee of seizoen 2 al in de mak is) klaar is. Nu maar iron fist afkijken, maar wat moet ik er na kijken?

Under the dome keek ik samen met vriend, maar die hebben we gister ook afgekeken
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaratje schreef op 07 april 2017 @ 02:14:

Ik ben nu halverwege S5 van The good wife, ik was heel wat tissues nodig Wij gaan gelijk op, ik heb gisteravond de aflevering gezien waar je op doelt. Jezus ... ik ben er nog shaky van eigenlijk
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 06 april 2017 @ 21:52:

[...]





Slechte hoofdrolspeler?

Vond ik niet en smakelijk hapje ook nog



[afbeelding]





En er komt een 2e seizoen lijkt het: http://www.imdb.com/title/tt3582458/?ref_=ttep_ep_tt



Smakelijke hapjes acteren (wat mij betreft) niet allemaal even geweldig



Ik vind hem steeds zo wezenloos om zich heen kijken.
5 mei komt het 2e seizoen van Sense8
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
The Originals nieuwe afleveringen!



Volgens mij gaat het aanvullen wel weer langzaam, net zoals met Riverdale 1 per week ofzo?
quote:Troeteltje schreef op 11 april 2017 @ 09:09:

The Originals nieuwe afleveringen!



Volgens mij gaat het aanvullen wel weer langzaam, net zoals met Riverdale 1 per week ofzo?Klopt!
Alle reacties Link kopieren
Spartacus iemand? Ben wel bijna klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 09 april 2017 @ 18:32:

[...]





Gisteren was ik alleen thuis, alle 10 afleveringen in 1 x gekeken....Ik ben er net mee begonnen, zit nu in aflevering 2. Helaas komen de kinderen straks uit school, dus ik kan niet verder kijken. Ik heb echter wel het gevoel dat ik een verfilming van een wat uitgebreidere bouquetreeks zit te kijken, of een boekverfilming in de trant van Jill Mansell ofzo .
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 09 april 2017 @ 16:56:

Waarvan ken ik die actrice uit Chesapeake Shores toch??

Wat een mooie vrouw!

Haar zus in de serie ook trouwens. Dat donkere haar en die lichte ogen........heb ik ook. Hihihi.



En de zin: Als je een herinnering nodig hebt om iets niet te missen.......mis je misschien alles?!



Zo waar. Roodkapje uit Once upon a time.. Haar zus ken ik dan verder niet..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren met 13 reasons why begonnen. Ben bij aflevering 4. Vind het best goed eigenlijk.
Ik ga starten met afl. 3 Chesapeake Shores. Hier kijkt het ook niet in een vaart. Veel onderbrekingen en/of andere dingen die aandacht vragen/krijgen. Dus we gaan gelijk op Ruma. Jill en bouquet.......beiden vermakelijk, dus wat mij betreft prima vergelijking.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 06 april 2017 @ 19:43:

Puberseries kunnen best lekker zijn. Zoals Gossip Girl en Dawsons Creek (die staat op Ziggo). heb ik al 2 keer gekeken van begin tot eind
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu The Affair seizoen 2 aan het kijken. 1 vond ik best spannend, en nu heb ik ook zoiets van, ik wil weten hoe dit afloopt maar pffff er zit gewoon niet 1 persoon in de serie die ik sympathiek vind. Het zijn gewoon allemaal hele nare en egocentrische mensen. Dat maakt het minder leuk, want een serie is fijner als je iemand hebt met wie je mee kan voelen. Vooral de hoofdrolspeler, bleegh wat een ruggengraatloze zak hooi zeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Gisteren twee afleveringen van Black Mirror gekeken, de eerste 2 van seizoen 3. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind, het is heel interessant (en wel luguber) maar je voelt je na zo'n aflevering wel een beetje raar.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Cheaspeake Shore was oke. Prima voor de was en strijk of gewoon omdat je nog niet wakker bent.



Ik kan me niet toezetten aan Outlander. Ik ga eerst Dowton Abby die ik zelf bij de bieb heb geleend omdat Netflix de rechten maar niet krijgt, kijken.



Nog maar een paar afleveringen en een lange finale aflevering en dan eens zien of ik Outlander ga kijken of bewaar tot er niks anders te kijken valt.



quote:-catnip schreef op 11 april 2017 @ 19:36:

Gisteren twee afleveringen van Black Mirror gekeken, de eerste 2 van seizoen 3. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind, het is heel interessant (en wel luguber) maar je voelt je na zo'n aflevering wel een beetje raar.Helemaal als je die met het varken met je 13 jarige zit te kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:-catnip schreef op 11 april 2017 @ 19:36:

Gisteren twee afleveringen van Black Mirror gekeken, de eerste 2 van seizoen 3. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind, het is heel interessant (en wel luguber) maar je voelt je na zo'n aflevering wel een beetje raar.

Ja. Voelde me daarna ook raar. Seizoen 1 en 2 niet gekeken?



Ik ben nu bezig met Bloodline. Tot mijn verbazing vind ik het best goed. Wist niet goed wat ik moest verwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven