Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Black Mirror trekt wel aandacht nu. Dus wie weet. Heb nog wat dingen liggen die eerst af gekeken willen worden.
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
quote:fretra schreef op 12 april 2017 @ 00:18:

[...]



Ja. Voelde me daarna ook raar. Seizoen 1 en 2 niet gekeken?



Ik ben nu bezig met Bloodline. Tot mijn verbazing vind ik het best goed. Wist niet goed wat ik moest verwachten.



Nee, een vriend raadde aan in seizoen 3 te beginnen omdat hij die zo goed vond. Dus na dit seizoen gaan we 1 en 2 kijken.



Bloodline heb ik van gehoord, maar nooit gekeken!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het hier al genoemd is: seizoen 2 van Jane the Virgin staat erop !
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 11 april 2017 @ 09:09:

The Originals nieuwe afleveringen!



Volgens mij gaat het aanvullen wel weer langzaam, net zoals met Riverdale 1 per week ofzo?Jaaaaa, ik heb helemaal geen melding gehad dat er een nieuw seizoen was van the originals. Was een paar weken geleden net klaar met het oude seizoen
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 11 april 2017 @ 20:00:

Cheaspeake Shore was oke. Prima voor de was en strijk of gewoon omdat je nog niet wakker bent.



Ik kan me niet toezetten aan Outlander. Ik ga eerst Dowton Abby die ik zelf bij de bieb heb geleend omdat Netflix de rechten maar niet krijgt, kijken.



Nog maar een paar afleveringen en een lange finale aflevering en dan eens zien of ik Outlander ga kijken of bewaar tot er niks anders te kijken valt.







Ik heb Outlander gezien en vond het erg leuk maar ik vind de boeken mooier. Ik wacht op seizoen 3!

Wij hebben Downton Abby wel op Netflix (ik woon niet in Nederland) en seizoen 6 is er net opgekomen dus ik kan weer even verder.



Tijdens onze vakantie zijn wij begonnen met Last man standing, erg leuk!
2e seizoen Jane the Virgin online



quote:luca schreef op 12 april 2017 @ 13:10:

Ik weet niet of het hier al genoemd is: seizoen 2 van Jane the Virgin staat erop !Oops, ik had nog niet teruggelezen
quote:MoirenPhae schreef op 11 april 2017 @ 20:02:

[...]



Helemaal als je die met het varken met je 13 jarige zit te kijken Welke aflevering was dit, weet je dat nog?
quote:gizzmo-returns schreef op 12 april 2017 @ 20:07:

[...]





Welke aflevering was dit, weet je dat nog?Nee.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag begonnen aan seizoen 2 van Jane the Virgin. Lekker makkelijk wegkijken.

Ik wacht met smart op het laatste deel van Pretty Little Liars.

En verder gestart met Hous of Cards maar moet er nog erg inkomen merk ik...
"After all this time?" "Always."
Ik kijk Chesapeake Shore, leuk!



Trace is prettig om naar te kijken. Wel gek dat hij de eerste 2 afleveringen een retriever heeft die daarna ineens in een herdershond is veranderd.

Of ben ik nou gek?
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 12 april 2017 @ 20:07:

[...]





Welke aflevering was dit, weet je dat nog?Even kijken op IMDB.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
De eerste aflevering, als ik me niet vergis.
Life is short. Eat dessert first.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 april 2017 @ 22:15:

Ik kijk Chesapeake Shore, leuk!



Trace is prettig om naar te kijken. Wel gek dat hij de eerste 2 afleveringen een retriever heeft die daarna ineens in een herdershond is veranderd.

Of ben ik nou gek? Nee. Dat klopt. wat raar.....
Alle reacties Link kopieren
quote:gizzmo-returns schreef op 12 april 2017 @ 20:07:

[...]





Welke aflevering was dit, weet je dat nog?Was de 1e aflevering, ook de enigste die ik heb gezien. Ik vond hem geniaal en ga er meer kijken
quote:Daenerys1994 schreef op 12 april 2017 @ 18:37:

[...]





Jaaaaa, ik heb helemaal geen melding gehad dat er een nieuw seizoen was van the originals. Was een paar weken geleden net klaar met het oude seizoen Klopt, hier ook geen melding. Zag het ineens bij nieuwe releases.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 12 april 2017 @ 22:15:

Ik kijk Chesapeake Shore, leuk!



Trace is prettig om naar te kijken. Wel gek dat hij de eerste 2 afleveringen een retriever heeft die daarna ineens in een herdershond is veranderd.

Of ben ik nou gek? Hahaha, het viel jou ook op?? Ik dacht ef dat ik was geworden.
quote:doornroosje9 schreef op 12 april 2017 @ 22:23:

De eerste aflevering, als ik me niet vergis.

Ja, de eerste.

Ik was er daarna dan ook meteen klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
[quote]-catnip schreef op 11 april 2017 @ 19:36:

Gisteren twee afleveringen van Black Mirror gekeken, de eerste 2 van seizoen 3. Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind, het is heel interessant (en wel luguber) maar je voelt je na zo'n aflevering wel een beetje raar.[/quote



En is dat raar voelen een goed iets? Of juist naar?
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer die naar The Paradise kijken? Ik ben dol op van dit soort gekostumeerde drama's.
O ja graag.

Hoe meer kostuums hoe beter.

Paradise vond ik dan weer niks aan.

Maar dat is natuurlijk een smaakkwestie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 11 april 2017 @ 17:15:

[...]





heb ik al 2 keer gekeken van begin tot eind



High five, ik ook!



Kijk nu 13 Reasons Why. Het pakte me meteen. En 'leuk' Addison uit Grey's Anatomy hier weer te zien.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Ja hier ook 13 Reasons why. Gisteren met mijn puberzoon 2 afleveringen gekeken en we vonden het beiden leuk.

Jaaaa eindelijk weet ik wie zij is, ik zat de hele tijd te denken, waar ken ik die vrouw van.
quote:Arizona15 schreef op 13 april 2017 @ 11:29:



Jaaaa eindelijk weet ik wie zij is, ik zat de hele tijd te denken, waar ken ik die vrouw van.Je kunt series/films ook opzoeken op www.imdb.com

Daar zie je ook alle acteurs en als je die aanklikt zie je gelijk in welke andere films en series ze geacteerd hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven