Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Trapped dit weekend gekeken. Wat een trage serie. Omdat ik ziek was, viel ik steeds in slaap, maar als ik dan een episode later wakker werd, was er ondertussen niet zoveel gebeurd.

Het valt me op dat er zo vaak scenes worden gefilmd in het donker (niet specifiek voor Trapped, maar in het algemeen) en hoe irritant vind ik dat!!! Je zit te staren naar een scherm waaruit je nauwelijks op kunt maken wat er gebeurt - want donker, duh - en het duurt eindeloos lang. Waarom?? Ik zit te kijken om iets te zien, niet om ernaar te raden. Met een beetje pech vindt de regisseur het ook leuk om iemand met een zaklantaarn om zich heen te laten kijken (je ziet nog steeds niks, want het gaat te snel) en ja hoor... er wordt ook in de camera geschenen met dat ding ... bloedirritant !! (6)
Alle reacties Link kopieren
Trapped is geen reclame voor IJsland trouwens. Wat een grauw , kil en koud land. Zelfs in de zomer is het er grauw.
Alle reacties Link kopieren
Greenleaf in een ruk uitgekeken, leek alleen wel of dit seizoen minder afleveringen had. :-? wat een drama weer :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Gomorra seizoen 4...wat een ongelooflijk goede serie. Kan niet stoppen...Moet nog paar afleveringen. Zo een serie die niet met de seizoenen minder wordt, maar ijzersterk(-er) .
Come fly with me on a jetplane
Alle reacties Link kopieren
bitterbal schreef:
26-01-2020 09:52

Is het erg dat ik op aanraden van mijn dochter van 16 geen genoeg kan krijgen van Vampire Diaries op 45 jarige leeftijd 🙈
Ach,ik ben bijna 50 en ik zou best een beschuitje met Damon willen eten. Ze hadden hem voor 50 shades of grey moeten casten. :flirting:
Iemand tips voor een serie om te kijken na doctor foster? Vond hem erg leuk, maar is nu afgelopen helaas.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
27-01-2020 11:18
Greenleaf in een ruk uitgekeken, leek alleen wel of dit seizoen minder afleveringen had. :-? wat een drama weer :facepalm:
Vind ik ook leuk! En volgens mij waren het inderdaad een paar afleveringen minder dan de eerdere seizoenen.
Don't fuck with cats, waargebeurd en te bizar voor woorden en zit ontzettend goed in elkaar. Drie afleveringen.
Ik zit nu in seizoen 2 van Below the surface. Leuke spannende serie.
Voor de liefhebbers van de boeken van Jussi Adler Olsen (serie Q), er staan een paar films op Netflix.

Ik vond Trapped juist wel erg goed.
Als je iets luchtigers wil nadat je een zwaardere serie (zoals 'Unbelievable') hebt gekeken.

Modo Avião
Tienerfilm
Voorspelbaar
Lekker in het Portugees


Vanaf deze week 'The Intern' op Netflix. Met Anne Hathaway, Robert De Niro en Rene Russo.
Need I say more?
Gewoon een lieve film. Ook als tussendoortje.

En af en toe een klassieker, zoals 'Sleepless in Seatle' (Tom Hanks & Meg Ryan) en 'Two weeks notice' (Hugh Grant & Sandra Bullock).
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
28-01-2020 15:15
Vind ik ook leuk! En volgens mij waren het inderdaad een paar afleveringen minder dan de eerdere seizoenen.
:high5:

is dat wat nieuws :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
27-01-2020 11:18
Greenleaf in een ruk uitgekeken, leek alleen wel of dit seizoen minder afleveringen had. :-? wat een drama weer :facepalm:
Zeg hou es op, die had ik nog niet op mijn lijst die momenteel propvol is dus dit kan er echt niet meer bij... ;) :biggrin: (Met andere woorden, die ga ik denk ik ook op mijn lijst zetten...)
Unbelievable afgekeken, kijken waard. Niet wauw maar goede miniserie.

A Fall from Grace, zelfde..aardige film, spannend, kijkt lekker weg, Gewoon prima.

En eindelijk seizoen 3 gekeken van The Missing, weer goed en erg leuk zo in Nederland met de bekende gezichten er tussen door.
Ben niet lekker, dus moet Engels zijn anders gaan hersenen niet mee en qua verhaallijntjes niet te moeilijk, dus ga Sabrina nieuwe seizoen kijken.
Alle reacties Link kopieren
elmoni schreef:
27-01-2020 19:54
Ach,ik ben bijna 50 en ik zou best een beschuitje met Damon willen eten. Ze hadden hem voor 50 shades of grey moeten casten. :flirting:
Ik las dit voor aan mijn dochter en die lag hier te gieren op de bank. Ik zeg dat nl ook altijd :whip:
Alle reacties Link kopieren
Had het in een ander topic ook vermeld haha, maar Mindhunters vond ik echt heel interessant. Weet niet of iemand anders het ook al vermeld had hier!
Super interessante theorieën en de acteurs zijn echt spot on!
Iertjepiertje schreef:
29-01-2020 10:04
Had het in een ander topic ook vermeld haha, maar Mindhunters vond ik echt heel interessant. Weet niet of iemand anders het ook al vermeld had hier!
Super interessante theorieën en de acteurs zijn echt spot on!
Idd. Ik hoop echt dat er nog een nieuw seizoen komt. Maar vrees het ergste:


https://www.manners.nl/mindhunter-netflix-on-hold/
https://www.nu.nl/film/6024205/derde-se ... onden.html
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
29-01-2020 10:12
Idd. Ik hoop echt dat er nog een nieuw seizoen komt. Maar vrees het ergste:


https://www.manners.nl/mindhunter-netflix-on-hold/
https://www.nu.nl/film/6024205/derde-se ... onden.html
Ja las het ook al! Echt balen als het zou stoppen! Heb nog zo veel vragen haha!
Het was ook zo goed in elkaar gezet, met die kleine fragmentjes van die man aan het begin.
Het deed mij altijd denken aan een game dat ik vroeger speelde: L.A Noire, precies zo'n zelfde sfeer.

Verder waren de psychologische beredeneringen goed uitgedacht.

Misschien is Lie to me voor jou een aanrader? Of heb je die ook al gezien :biggrin:
Iertjepiertje schreef:
29-01-2020 10:25
Ja las het ook al! Echt balen als het zou stoppen! Heb nog zo veel vragen haha!
Het was ook zo goed in elkaar gezet, met die kleine fragmentjes van die man aan het begin.
Het deed mij altijd denken aan een game dat ik vroeger speelde: L.A Noire, precies zo'n zelfde sfeer.

Verder waren de psychologische beredeneringen goed uitgedacht.

Misschien is Lie to me voor jou een aanrader? Of heb je die ook al gezien :biggrin:
Natuurlijk, ook met geen echt einde.
Is leuk maar niet zo mooi opgezet als Mindhunter.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
29-01-2020 10:31
Natuurlijk, ook met geen echt einde.
Is leuk maar niet zo mooi opgezet als Mindhunter.
Klopt! De sfeer zat er niet in net zoals bij Mindhunters. Kreeg elke keer weer kippenvel van de intro en eigenlijk alle afleveringen.

Ik heb een boek met 20 meest bizarre moorden, de helft van alle geïnterviewden stonden in het boek haha! Ze hadden echt de juiste schurken uitgekozen
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu naar Cheer, over een cheerleadersteam van Navarra College. Fascinerend, en ik blijf kijken maar ik vind het waanzin. Die Monica is sympathiek maar ook knettergek. Ik zou het niet trekken, mijn kind in zo'n team. Het gaat echt te ver.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat eind februari het nieuwe seizoen van Altered Carbon komt. Ben heel benieuwd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
October Faction, onverwacht goed, krijgt ook goede kritieken.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
29-01-2020 09:15
Unbelievable afgekeken, kijken waard. Niet wauw maar goede miniserie.

A Fall from Grace, zelfde..aardige film, spannend, kijkt lekker weg, Gewoon prima.

En eindelijk seizoen 3 gekeken van The Missing, weer goed en erg leuk zo in Nederland met de bekende gezichten er tussen door.
Ik vond seizoen 3 van The Missing best wel slecht, ik heb het ook niet afgekeken. Het kon mij niet meer pakken, in tegenstelling tot de eerste twee seizoenen.

Laatst heb ik Quicksand gezien, een Zweedse serie. Die vond ik erg goed, pas op het laatste moment kom je erachter wat er toch echt gebeurd is.

Nu bezig met Trapped, niet superspannend, maar wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
29-01-2020 09:05
Zeg hou es op, die had ik nog niet op mijn lijst die momenteel propvol is dus dit kan er echt niet meer bij... ;) :biggrin: (Met andere woorden, die ga ik denk ik ook op mijn lijst zetten...)
HAHAHAHAHAHAHAH,

kan dat een propvolle lijst? :@@:

pfft ben ookal door Glow heen ga maar is opzoek naar een al-bekeken-serie-maar-nog-niet-klaar-met-kijken heb daar genoeg van :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven