Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren Undercover gezien. Ik kan niet wachten op het 2e deel. Welke serie is vergelijkbaar?
Gisselle schreef:
26-02-2020 10:29
Ik heb gisteren Undercover gezien. Ik kan niet wachten op het 2e deel. Welke serie is vergelijkbaar?

Als je zoekt naar spannend + samenwerkend koppel + niet zo Amerikaans:
The Bridge
The Keeper of Lost Causes


Zelf niet gezien. Alleen van horen zeggen: Unité 42
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
26-02-2020 10:25
Niet geschikt voor tere zieltjes. Garantie op nachtmerries.

Wel bijzonder dat een enge film zich geheel in het licht afspeelt in plaats van in duistere nachten en kelder.
Oh, dat is inderdaad wel bijzonder.
Ik erger me er wel eens aan, niet alleen bij enge films, maar ook thrillers, detectives, al dat geneuzel in het donker, ik zie geen klap! Doe verdorie gewoon het licht aan, zoals normale mensen.
Oplader schreef:
26-02-2020 11:01
Oh, dat is inderdaad wel bijzonder.
Ik erger me er wel eens aan, niet alleen bij enge films, maar ook thrillers, detectives, al dat geneuzel in het donker, ik zie geen klap! Doe verdorie gewoon het licht aan, zoals normale mensen.

Helemaal mee eens.
Soms zit ik aan het lichtknopje van het beeldscherm te draaien om een duidelijker beeld te krijgen. Of ik probeer vanuit een andere hoek naar het beeldscherm te kijken. Dan hang ik er half boven, vanuit een hoek van 45graden. (Lijkt me trouwens een leuke filmscène. Iemand contacten met scenarioschrijvers?)
Wat een flauwekul allemaal. Hitchcock, the master of suspense, maakte toch ook beelden die de filmkijkers konden zien. Met gezichtsuitdrukkingen/lichaamstaal, cameraopstellingen en uiteraard bepaalde muziek kan je genoeg suspense creëren.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
26-02-2020 10:40
Als je zoekt naar spannend + samenwerkend koppel + niet zo Amerikaans:
The Bridge
The Keeper of Lost Causes


Zelf niet gezien. Alleen van horen zeggen: Unité 42
The Bridge is inderdaad heel goed, dank voor de tips
Odense* schreef:
26-02-2020 10:40
Als je zoekt naar spannend + samenwerkend koppel + niet zo Amerikaans:
The Bridge
The Keeper of Lost Causes


Zelf niet gezien. Alleen van horen zeggen: Unité 42

The Keeper of Lost Causes is 1 van de 4 films in een serie. Die zou ik dan wel in volgorde kijken.
Deze volgorde:
Niq schreef:
21-02-2020 11:34
The keeper of lost causes
The absent one
A conspiracy of faith
The purity of vengeance
PoesinBoots schreef:
26-02-2020 11:55
The Keeper of Lost Causes is 1 van de 4 films in een serie. Die zou ik dan wel in volgorde kijken.

Gebaseerd op de boeken uit de serie Q, van de Deense schrijver Jussi Adler-Olsen.

Knap geschreven boeken, met een (imperfecte) hoofdpersoon van wie je moet houden.
anoniem_394844 wijzigde dit bericht op 27-02-2020 18:35
13.81% gewijzigd
Ik ben begonnen aan de finale van Love is Blind
en ga daarover lekker spoileren in het Love is Blind-spoilertopic.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk momenteel Zoo; dieren die wraak gaan nemen op mensen/hyperintelligent lijken te worden en een groepje dat hier een oplossing voor zoekt.

Vermakelijk en kijkt lekker weg. Tip voor wie Grimm leuk vond; ik vind het niet zo leuk als Grimm, maar het heeft wel een beetje hetzelfde avontuurlijke sfeertje.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
27-02-2020 18:35
Ik ben begonnen aan de finale van Love is Blind
en ga daarover lekker spoileren in het Love is Blind-spoilertopic.
Ben nu aan het kijken en wil nu liefst reageren, maar hou me in. Want wil nog niet weten
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
27-02-2020 18:38
Ik kijk momenteel Zoo; dieren die wraak gaan nemen op mensen/hyperintelligent lijken te worden en een groepje dat hier een oplossing voor zoekt.

Vermakelijk en kijkt lekker weg. Tip voor wie Grimm leuk vond; ik vind het niet zo leuk als Grimm, maar het heeft wel een beetje hetzelfde avontuurlijke sfeertje.
Dat hebben wij gezien, tenminste hebben het niet afgekeken want het werd mij te ongeloofwaardig. En dat zeg ik die planet of The Apes heel overtuigend vind :P
Alle reacties Link kopieren
Altered Carbon seizoen 2 staat erop :cheer2:
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
dolfje schreef:
27-02-2020 19:31
Dat hebben wij gezien, tenminste hebben het niet afgekeken want het werd mij te ongeloofwaardig.

Hier hetzelfde. Zoo is een paar jaar terug op reguliere tv uitgezonden en toen ook afgehaakt. Te raar.
Net begonnen aan Midsommar, maar wat traag tot nu toe. Als het niet beter wordt dan zet ik hem weer af.
Alle reacties Link kopieren
Iemand de Australische serie Wanted al gezien?
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
RikM schreef:
19-02-2020 12:40
Ik ben maar eens begonnen aan seizoen 2 van Narcos: Mexico. Ik hoop dat we krijgen wat de cliffhanger van vorig seizoen beloofde want dat seizoen was behoorlijk heftig.

Nou, dat viel dus tegen. :-D

Hopen op seizoen 3 dan maar. De goeien moeten wel winnen natuurlijk.
Heeft iemand deze al geprobeerd? Gaat over een tiener die superkrachten blijkt te hebben. Geen idee of het wat is.

I Am Not Okay With This
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 28-02-2020 16:34
6.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
28-02-2020 14:36
Iemand de Australische serie Wanted al gezien?
Nee maar wel toegevoegd aan mijn lijst want het lijkt me wel wat.
Elfje* schreef:
28-02-2020 14:09
Net begonnen aan Midsommar, maar wat traag tot nu toe. Als het niet beter wordt dan zet ik hem weer af.
Ik geloof dat dit de slechte film was die ik ooit gezien heb.
RikM schreef:
28-02-2020 16:32
Heeft iemand deze al geprobeerd? Gaat over een tiener die superkrachten blijkt te hebben. Geen idee of het wat is.

I Am Not Okay With This
Gisteren een paar afleveringen van gekeken. Is best leuk, ondanks ik niet zo van de superkrachtenseries ben.
Denk dat ik hem wel uit ga zien. Afleveringen duren maar 20 minuten.
The Trials of Gabriel Fernandez.
Aflevering 2. Poeh.
Niq schreef:
28-02-2020 17:18
Gisteren een paar afleveringen van gekeken. Is best leuk, ondanks ik niet zo van de superkrachtenseries ben.
Denk dat ik hem wel uit ga zien. Afleveringen duren maar 20 minuten.

Oké, misschien leuk voor tussendoor dan. Maar eens kijken.
gizzmo-returns schreef:
28-02-2020 16:33


Ik geloof dat dit de slechte film was die ik ooit gezien heb.
Ik heb hem afgezet. Waardeloos ja.
pepexx schreef:
28-02-2020 14:36
Iemand de Australische serie Wanted al gezien?
Ja, gezien. Toffe serie, vrouwen, misdaad, humor. Ik kijk uit naar sz 3.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven