Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Ik ben al bijna door het nieuwe seizoen van Grace and Frankie heen maar ik vind het maar weer matigjes hoor. Het wordt met het seizoen minder leuk. Vond het vorige al heel mwah, maar deze is nog flauwer. De ziel van de serie lijkt een beetje weg te zijn vind ik. Teveel verhaallijnen die niet doorgetrokken worden, te rommelig. Jammer.
Madrid87 schreef:
18-01-2020 10:40
Ik ben al bijna door het nieuwe seizoen van Grace and Frankie heen maar ik vind het maar weer matigjes hoor. Het wordt met het seizoen minder leuk. Vond het vorige al heel mwah, maar deze is nog flauwer. De ziel van de serie lijkt een beetje weg te zijn vind ik. Teveel verhaallijnen die niet doorgetrokken worden, te rommelig. Jammer.

Ik begin dadelijk aan aflevering 4 van het laatste seizoen maar tot nu toe vind ik het ook mwah. Het is vooral te rommelig, vind ik. Ik kijk het wel af want ik ben wel benieuwd naar de verhaallijn van 1 personage, maar de rest.. Nee.
RikM schreef:
17-01-2020 15:27
Het is een proef dus ik kan me voorstellen dat ze het standaard aan hebben staan en dat je het uit kunt zetten. Op die manier kunnen ze mooi zien hoeveel mensen er geen behoefte aan hebben (als iedereen het meteen uit zet dan weet je genoeg).
Dat is toch nu ook al zo? Die Hjem till Jul spring bij mij - en meerdere mensen hier - al direct vanzelf op Engels. Dat kun je uiteraard aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
17-01-2020 18:21
Nieuw seizoen The Ranch op 24 januari!
Ha leuk!

Wij hebben in de vakantie The Messias afgekeken. Vond het wel goed maar hoeft van mij niet perse nog een seizoen van te komen.
Madrid87 schreef:
18-01-2020 10:40
Ik ben al bijna door het nieuwe seizoen van Grace and Frankie heen maar ik vind het maar weer matigjes hoor. Het wordt met het seizoen minder leuk. Vond het vorige al heel mwah, maar deze is nog flauwer. De ziel van de serie lijkt een beetje weg te zijn vind ik. Teveel verhaallijnen die niet doorgetrokken worden, te rommelig. Jammer.
Dat vond ik ook van het vorige seizoen, erg saai. Ik weet niet of ik dit seizoen nog ga kijken.
Ik heb doorgezet met Knightfall,flink aan het bingen... ;-D
Leuke serie. (Wel een beetje bloederig hier en daar.. Leuke tijd, de middeleeuwen.. :biggrin:)
Alle reacties Link kopieren
A fall from Grace gezien. Staat net op netflix. Ik vond het een goede film!
Alle reacties Link kopieren
verder gegaan met Derry Girls :flirting: heeerlijk
Relax we're all crazy, it's not a competition
Phoebemeaculpa schreef:
18-01-2020 16:54
Dat vond ik ook van het vorige seizoen, erg saai. Ik weet niet of ik dit seizoen nog ga kijken.
Ik heb doorgezet met Knightfall,flink aan het bingen... ;-D
Leuke serie. (Wel een beetje bloederig hier en daar.. Leuke tijd, de middeleeuwen.. :biggrin:)
Ik dacht echt serieus dat vorig seizoen het laatste zou zijn.
Toen las ik een tijdje geleden dat er tóch een nieuw seizoen kwam. Ik dacht alleen maar: Huh, waarom? Het vorige seizoen vond ik ook mwah.
Ja dat dacht ik ook... Ik ga het niet kijken...
De 1e seizoenen vond ik hilarisch maar dat laatste kwam ik al niet doorheen dus dit nieuwe seizoen laat ik zitten.
Knightfall 1 uit, in 1 dag :proud:.
Twee kijk ik niet want dit was heftig genoeg. (Phoebs logica)

Nu verder met Wanted, was ik net mee begonnen. Weet nog niet helemaal wat ik daarvan moet vinden..
Ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
18-01-2020 09:44
Gisteravond begonnen met Ares, de eerste 3 afleveringen gekeken. We vonden het, mwah. Niet een topper, er gebeurd nog niet echt veel, duurt lang.
We vinden Undercover echt vele malen beter.
Ik kijk nu, ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Nah ja zeg! Mijn Netflix-account was gehackt!
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
2 afleveringen the Witcher gekeken, maar vind er geen bal aan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
18-01-2020 22:06
2 afleveringen the Witcher gekeken, maar vind er geen bal aan.
Ik zit nu 20 minuten in de eerste en ben gestopt met kijken. Vind er niets aan en ik ben een groot fantasy-fan. Toen wilde ik verdergaan met Lucifer, maar alles is weg doordat ik gehackt ben. Mijn lijst, de series die ik aan het kijken was... Grmpf, stom!
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
??? Hoe kan dat? Balen MockTurtle!

Wanted 1 uit, ik ga door met 2, goede serie.
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
18-01-2020 22:33
??? Hoe kan dat? Balen MockTurtle!

Wanted 1 uit, ik ga door met 2, goede serie.
Geen idee. Ik kon ineens niet meer inloggen en kort daarop kreeg ik een mail dat ik mijn e-mailadres had veranderd. In een Engelstalig bericht, vanuit Brazilië. De meneer van de klantenservice zegt dat er hele professionele mensen achter zitten die dit de hele dag doen (geen idee hoe), maar er zijn ook “hobby-hackers”. Geen idee wat dit is geweest. Maar mensen gaan natuurlijk bellen, dus geen idee wat die hackers ermee opschieten. Hij verzekerde mij dat ze niet bij mijn financiële gegevens kunnen. Dat hoop ik dan ook maar van harte.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 2,5 afleveringen gezien van Ares....wazige serie...niet mijn ding! Ga ook niet meer verder kijken.
Alle reacties Link kopieren
MockTurtle schreef:
18-01-2020 22:43
Geen idee. Ik kon ineens niet meer inloggen en kort daarop kreeg ik een mail dat ik mijn e-mailadres had veranderd. In een Engelstalig bericht, vanuit Brazilië. De meneer van de klantenservice zegt dat er hele professionele mensen achter zitten die dit de hele dag doen (geen idee hoe), maar er zijn ook “hobby-hackers”. Geen idee wat dit is geweest. Maar mensen gaan natuurlijk bellen, dus geen idee wat die hackers ermee opschieten. Hij verzekerde mij dat ze niet bij mijn financiële gegevens kunnen. Dat hoop ik dan ook maar van harte.
meestal voor gratis netlfix :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
18-01-2020 23:06
meestal voor gratis netlfix :bonk:
Maar dat gratis is dus wel wel van hele korte duur. Ik mag toch aannemen dat iedereen die een mailtje ontvangt dat het e-mailadres is gewijzigd en dat je daarmee niet meer kan inloggen, contact opneemt met de klantenservice. Toen ik hen zojuist sprak, zijn die andere accounts namelijk meteen geblokkeerd. Heeft ongeveer een half uurtje tussen gezeten. Dus dat gratis valt dan toch wel mee. Tenzij mensen niet bellen inderdaad. Dan hebben ze gratis Netflix. Maar daar geloof ik niets van, want je kan immers niet meer inloggen. Daar bel je dan toch achteraan?
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
MockTurtle schreef:
18-01-2020 23:19
Maar dat gratis is dus wel wel van hele korte duur. Ik mag toch aannemen dat iedereen die een mailtje ontvangt dat het e-mailadres is gewijzigd en dat je daarmee niet meer kan inloggen, contact opneemt met de klantenservice. Toen ik hen zojuist sprak, zijn die andere accounts namelijk meteen geblokkeerd. Heeft ongeveer een half uurtje tussen gezeten. Dus dat gratis valt dan toch wel mee. Tenzij mensen niet bellen inderdaad. Dan hebben ze gratis Netflix. Maar daar geloof ik niets van, want je kan immers niet meer inloggen. Daar bel je dan toch achteraan?
klopt, het hangt natuurlijk ook van jezelf af hoe snel je er op reageert .soms denken mensen dat het een phishing mail en ze negeren het pas wanneer er niet meer ingelogd kan worden of het email adress gewijzigd is valt het kwartje
Relax we're all crazy, it's not a competition
Goedemorgen.
Ik ga vrolijk door met bingen, ben eindelijk aan seizoen 2 van Outlander begonnen.
Weet eerlijk gezegd nog niet helemaal wat ik ervan vinden moet...
Iemand tips voor soortgelijke series als virgin river en northern rescue ?

Heb zoveel zware series gekeken dat ik nu echt geniet van wat meer romantiek en drama.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
19-01-2020 09:40
Iemand tips voor soortgelijke series als virgin river en northern rescue ?

Heb zoveel zware series gekeken dat ik nu echt geniet van wat meer romantiek en drama.

Chesapeake shores al gezien?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
19-01-2020 09:45
Chesapeake shores al gezien?
Nee. Die ga ik opzoeken. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
19-01-2020 09:25
Goedemorgen.
Ik ga vrolijk door met bingen, ben eindelijk aan seizoen 2 van Outlander begonnen.
Weet eerlijk gezegd nog niet helemaal wat ik ervan vinden moet...
Ik heb Outlander gebinged, de serie greep me en dat terwijl ik niets heb met bloederige vechtscenes.

Ik zag trouwens dat 17 februari seizoen 5 komt en seizoen 6 is ook al bevestigd! :cheer2:
Mmm ik vind seizoen 2 niet erg boeiend geloof ik... Weet niet waarom maar ik vind het een beetje saai...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven