Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
19-01-2020 09:25
Goedemorgen.
Ik ga vrolijk door met bingen, ben eindelijk aan seizoen 2 van Outlander begonnen.
Weet eerlijk gezegd nog niet helemaal wat ik ervan vinden moet...
ik heb de boeken gelezen, :hyper: maar de serie vind ik eigenlijk niks aan, seizoen 2 heb ik niet eens helemaal gezien. de enige reden waarom ik keek was voor Jamie :kwijl: :love:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat het scheelt dat ik de boeken niet gelezen heb?

Jamie is jummie maar in het echt is hij niet eens roodharig. :nooo:
Alle reacties Link kopieren
c_estelle schreef:
19-01-2020 11:33
Misschien dat het scheelt dat ik de boeken niet gelezen heb?

Jamie is jummie maar in het echt is hij niet eens roodharig. :nooo:

zeker haha, ik raad het iedereen ook aan, tenzij je wat meer achtergrond info wilt over de Schotse geschiedenis/Amerikaanse geschiedenis.
echte hé lijkt wel alsof hij steeds blonder wordt :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik zit midden in de serie Trapped, speelt zich af in een IJslands dorpje (ook in de IJslandse taal) dat door sneeuwstormen van de buitenwereld is afgesloten. Vind het leuk/beetje spannend. Kijk het in bed en kruip door die sneeuw-en ijsscenes steeds dieper onder de dekens😜
Rouge__ schreef:
19-01-2020 11:29
ik heb de boeken gelezen, :hyper: maar de serie vind ik eigenlijk niks aan, seizoen 2 heb ik niet eens helemaal gezien. de enige reden waarom ik keek was voor Jamie :kwijl: :love:
Ik heb ook geen zin meer...En idd Jamie is knap maar dat is zo'n man die iedereen :kwijl: vindt en dan vind ik er
nog weinig aan....
Ik ga lekker seizoen 2 van Knightfall kijken, gezellig naar van die middeleeuwse bloederige gevechten, altijd leuk.... :biggrin: :proud:

Hakika :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Hakika schreef:
19-01-2020 15:56
Ik zit midden in de serie Trapped, speelt zich af in een IJslands dorpje (ook in de IJslandse taal) dat door sneeuwstormen van de buitenwereld is afgesloten. Vind het leuk/beetje spannend. Kijk het in bed en kruip door die sneeuw-en ijsscenes steeds dieper onder de dekens😜
Hier ook midden in Trapped. Vind het mwoah qua echte spanning. Wel onderhoudend en wat een mooie omgeving!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw hier. Ik heb Ares net uitgekeken. Maar vond het helemaal niks. Horror en geheel ongeloofwaardig. En ging vooral om krakende vloeren, piepende deuren, rammelende kettingen, zwarte kots, en tikkende hakken.
Alle reacties Link kopieren
Hakika schreef:
19-01-2020 15:56
Ik zit midden in de serie Trapped, speelt zich af in een IJslands dorpje (ook in de IJslandse taal) dat door sneeuwstormen van de buitenwereld is afgesloten. Vind het leuk/beetje spannend. Kijk het in bed en kruip door die sneeuw-en ijsscenes steeds dieper onder de dekens😜
Oe, die ga ik mijn nichtje aanraden. Zij gaat over een maand of zo naar IJsland, schoolreis/uitwisseling.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Belladonna- schreef:
19-01-2020 18:20
Ik ben nieuw hier. Ik heb Ares net uitgekeken. Maar vond het helemaal niks. Horror en geheel ongeloofwaardig. En ging vooral om krakende vloeren, piepende deuren, rammelende kettingen, zwarte kots, en tikkende hakken.

Ares - de eerste Nederlandstalige Netflix original.
Voor mij is ie te heftig.

Ik had de neiging om als een moeder tegen de hoofdpersoon te roepen: "Kind, wees voorzichtig."
En met een andere figuur had ik vooral medelijden: "Och, arme."

Jammer wel, want de beelden van gebouwen, bruggen en schilderijen blijven indrukwekkend.
Een schilderij van .... (Mag ik de naam noemen? Schilder uit de Hollandse School) is nu gelijk beroemd geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Pose echt geweldig.
Een heel goed tijdsbeeld van de jaren 80 en de opmars van aids .

Flink drama met geweldige karakters en muziek.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
20-01-2020 22:34
Ik vind Pose echt geweldig.
Een heel goed tijdsbeeld van de jaren 80 en de opmars van aids .

Flink drama met geweldige karakters en muziek.
Grappig, ik vond bet dus helemaal niks. Veel te veel lawaai en overtrokken sfeer...ja ja ik weet dat het er bij hoort. Maar ik kon er niet naar kijken.
Overigens heb ik verder niks tegen dat soort types. ;-) (en dit klinkt eigenlijk weer heel onaardig, is niet zo bedoeld)
account2 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 07:35
Reden: typo
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.........
account2 wijzigde dit bericht op 21-01-2020 07:35
Reden: Ik wilde wijzigen, maar ging quoten
96.62% gewijzigd
Ik ben klaar met Grace&Frankie. Ik vond het erg saai worden.
Ik ben eindelijk aan "The Bridge" begonnen. (nou ja begonnen, ben nu aan seizoen 3 bezig) Heb me maar over de taal heen gezet en het went maar ik kijk toch liever Engels gesproken series.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn begonnen aan deel 3 van the last kingdom.

Echt die Uthred :flirting:
Ik houd op met series en films die zich afspelen in de middeleeuwen...
De manier van straffen toendertijd is me iets te heftig... :misselijk:

Ook begonnen met Ares, maar ik weet niet of ik zin heb om verder te kijken.
(Dat vage horrorachtige gedoe is toch allemaal wel een beetje hetzelfde en dat ken ik nou wel...)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 22-01-2020 10:41
9.92% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
21-01-2020 08:47
Ik houd op met series en films die zich afspelen in de middeleeuwen...
De manier van straffen toendertijd is me iets te heftig... :misselijk:

De Middeleeuwen waren echt ranzig.
Dat vond ik ook zo goed aan het eerste seizoen van Outlander. Allemaal leuk en aardig, een beetje ronddartelen in het verleden, maar in no time werd ze voor heks aangezien en dan heb je in die tijd dus echt wel een probleem.
RikM schreef:
21-01-2020 09:09
De Middeleeuwen waren echt ranzig.
Dat vond ik ook zo goed aan het eerste seizoen van Outlander. Allemaal leuk en aardig, een beetje ronddartelen in het verleden, maar in no time werd ze voor heks aangezien en dan heb je in die tijd dus echt wel een probleem.
Ja dat vind ik dus ook...
Maar ik vind het desondanks leuk om mij te verdiepen in de middeleeuwen, moet ook wel want mijn moeder
is mediëviste haha..
Anyway series en films erover zijn vrij heftig want met beeld, of te geromantiseerd waardoor je toch misschien een verkeerd beeld krijgt en dat vind ik jammer.
RikM schreef:
21-01-2020 09:09
De Middeleeuwen waren echt ranzig.
Dat vond ik ook zo goed aan het eerste seizoen van Outlander. Allemaal leuk en aardig, een beetje ronddartelen in het verleden, maar in no time werd ze voor heks aangezien en dan heb je in die tijd dus echt wel een probleem.
De kleding, de gebouwen, de landschappen, de ambachten: fantastisch allemaal. Schotse kilts: :heart:

Maar van de verschillende straffen in de serie Outlander krijg ik nachtmerries.
Kwebbeltje91 schreef:
21-01-2020 07:36
Ik ben klaar met Grace&Frankie. Ik vond het erg saai worden.
Hier nog een. Super saai, vage verhaallijnen ( zeker de laatste aflevering ) en weinig gelachen. De ziel is echt een beetje uit de serie. Het kon me niet boeien. Jammer hoor.

Nu begonnen aan Sex Education, die vind ik tot nu toe wel erg leuk ( na 4 afleveringen ), en er is al een 2e seizoen begrijp ik dus kan direct doorkijken.
Odense* schreef:
21-01-2020 09:19
De kleding, de gebouwen, de landschappen, de ambachten: fantastisch allemaal. Schotse kilts: :heart:

Maar van de verschillende straffen in de serie Outlander krijg ik nachtmerries.
En dan valt dat nog wel mee in vergelijking met andere films en series over de middeleeuwen...
Zat gisteren een film te kijken van Netflix, weet niet meer hoe die heet, over de Tempeliers in Engeland bij King John.
Dat was nog veel ranziger en dat heb ik afgezet... :misselijk:
('Maar de middeleeuwen was een leuke tijd hoor', zegt Ma Phoebs dan... :biggrin: :facepalm:)

Ik vond Grace en Frankie geniaal, behalve het laatste seizoen, voor deze dan. Die was geen bal aan en van deze verwacht ik ook niet veel...
Sex education 1 verwachte ik weinig van maar ik vond het geweldig! Leuk dat er nog een seizoen is, ik zet die op mijn lijst.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 22-01-2020 10:43
17.46% gewijzigd
Odense* schreef:
21-01-2020 09:19
De kleding, de gebouwen, de landschappen, de ambachten: fantastisch allemaal. Schotse kilts: :heart:

Maar van de verschillende straffen in de serie Outlander krijg ik nachtmerries.

Ja, toen de martelingen begonnen ben ik ook afgehaakt. Dat hoeft van mij allemaal niet zo realistisch in beeld.


Phoebemeaculpa schreef:
21-01-2020 09:46
('Maar de middeleeuwen was een leuke tijd hoor', zegt Ma Phoebs dan... :biggrin: :facepalm:)

Ja, vast. Het was hartstikke gewelddadig en de stront liep letterlijk door de straten.
Kwebbeltje91 schreef:
21-01-2020 07:36
Ik ben klaar met Grace&Frankie. Ik vond het erg saai worden.
Vind ik ook. Het leuke is er af. Ga hem niet uitkijken.
Alle reacties Link kopieren
Account2 schreef:
21-01-2020 07:33
Grappig, ik vond bet dus helemaal niks. Veel te veel lawaai en overtrokken sfeer...ja ja ik weet dat het er bij hoort. Maar ik kon er niet naar kijken.
Overigens heb ik verder niks tegen dat soort types. ;-) (en dit klinkt eigenlijk weer heel onaardig, is niet zo bedoeld)
Had ik ook hoor met Pose. Ik dacht yes, speelt zich af in the 80's, leuke muziek en sfeer. Maar heb 'm al na een half uur al gestopt,. Niet mijn ding. Te druk!
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
@phoebes ik kijk liever naar Jamie dan Mr Grey :puh:

Klaar met Pose, stiekem hoop ik op een 3de seizoen maar als het bij 2 seizoenen blijft is het ook prima.

Uit verveling weer verder gegaan met Jane the virgin maar had er na 3 afl weer genoeg van :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven