Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding


en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
15-12-2020 23:18


Nu heel tevreden met The Queens gambit. Heel anders, maar echt leuk. Vind de decors ook zo prachtig en de kleding, hotels, huizen jaren ‘60
Ja vond ik ook, was echt blij verrast.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren de film The Mule gekeken.
Ik ben altijd fan geweest van Clint Eastwood.
Hij speelt hierin de hoofdrol.
Ik vind het een goede, mooie film. De moeite waard.
oorbel schreef:
16-12-2020 18:06
Ik heb gisteren de film The Mule gekeken.
Ik ben altijd fan geweest van Clint Eastwood.
Hij speelt hierin de hoofdrol.
Ik vind het een goede, mooie film. De moeite waard.
Ik had hem al in de bioscoop gezien. Ik vond het genieten :)
Rebecka Martinsson ben ik alweer doorheen. Korte serie, balen.
Volgens mij heb ik die gezien, maar ben te belazerd om de app te openen.
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik wil voor het eerst the Queens's Gambit gaan kijken met mijn bijna 13-jarige.
Volgens kijkwijzer is het 16+. Wat vinden jullie, kan deze serie met een brugklasser?
Alle reacties Link kopieren
Op aanraden van jullie Virgin River gekeken: leuk! Nu wachten op seizoen 3. Zelfs man vond het leuk!
Altijd lastig een serie te vinden die we allebei leuk vinden. Voor Virgin River gekeken naar Rita, Bonusfamiljen, Eigen Kweek en Designated Surviver.

Nu dus weer op zoek: tips welkom!
Alle reacties Link kopieren
xylo schreef:
16-12-2020 20:41
hoi, ik wil voor het eerst the Queens's Gambit gaan kijken met mijn bijna 13-jarige.
Volgens kijkwijzer is het 16+. Wat vinden jullie, kan deze serie met een brugklasser?
Ja hoor
xylo schreef:
16-12-2020 20:41
hoi, ik wil voor het eerst the Queens's Gambit gaan kijken met mijn bijna 13-jarige.
Volgens kijkwijzer is het 16+. Wat vinden jullie, kan deze serie met een brugklasser?

Kan zeker. Ik zou eigenlijk niet weten wat er zo 16+ aan is.
Alle reacties Link kopieren
xylo schreef:
16-12-2020 20:41
hoi, ik wil voor het eerst the Queens's Gambit gaan kijken met mijn bijna 13-jarige.
Volgens kijkwijzer is het 16+. Wat vinden jullie, kan deze serie met een brugklasser?
Ja, vind ik wel
Ik snap niet dat hij 16 plus is
Maar ben pas bij aflevering 5
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu a Christmas Prince. Ben nu bij de 3e film, the royal baby. Eigenlijk best heel slecht, maar wel lekker voor op de achtergrond.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik weet even niet meer,wat te kijken. Ik heb het idee dat het aanbod hard achteruit holt. Veel content uit scandinavische landen. Ik vind dat moeilijk te volgen qua taal. Heel veel nederlandse klanken waardoor ik continue afgeleid ben van de ondertiteling. Erg vermoeiend. Ik weet dat je de taal kan aanpassen naar bv engels echter heb ik dan regelmatig dat het toch scandinavisch is. De kerstfilms bewaar ik voor de kerstdagen,lekker zwijmelen.
xylo schreef:
16-12-2020 20:41
hoi, ik wil voor het eerst the Queens's Gambit gaan kijken met mijn bijna 13-jarige.
Volgens kijkwijzer is het 16+. Wat vinden jullie, kan deze serie met een brugklasser?
Ja, maar ben daar altijd gemakkelijk in geweest.
fladder schreef:
16-12-2020 21:06
Ja, vind ik wel
Ik snap niet dat hij 16 plus is
Maar ben pas bij aflevering 5
Taalgebruik, drank- en drugsgebruik etc.
Alle reacties Link kopieren
elmoni schreef:
16-12-2020 21:13
Ik weet even niet meer,wat te kijken. Ik heb het idee dat het aanbod hard achteruit holt. Veel content uit scandinavische landen. Ik vind dat moeilijk te volgen qua taal. Heel veel nederlandse klanken waardoor ik continue afgeleid ben van de ondertiteling. Erg vermoeiend. Ik weet dat je de taal kan aanpassen naar bv engels echter heb ik dan regelmatig dat het toch scandinavisch is. De kerstfilms bewaar ik voor de kerstdagen,lekker zwijmelen.
Is de serie Selena iets voor jou ? Waargebeurd verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Eva1977 schreef:
16-12-2020 20:59
Op aanraden van jullie Virgin River gekeken: leuk! Nu wachten op seizoen 3. Zelfs man vond het leuk!
Altijd lastig een serie te vinden die we allebei leuk vinden. Voor Virgin River gekeken naar Rita, Bonusfamiljen, Eigen Kweek en Designated Surviver.

Nu dus weer op zoek: tips welkom!
Heb je Videoland? A million little things.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
O nee...ik heb Hjem til Jul al weer af...vond het weer erg leuk!
Elfje* schreef:
16-12-2020 20:30
Rebecka Martinsson ben ik alweer doorheen. Korte serie, balen.

Kijkt wel heerlijk weg.
Nouschi schreef:
17-12-2020 00:35
Heb je Videoland? A million little things.

Oh ja :heart:

En ook op Videoland; Love Life
https://www.imdb.com/title/tt10380768/
Alle reacties Link kopieren
xylo schreef:
16-12-2020 20:41
hoi, ik wil voor het eerst the Queens's Gambit gaan kijken met mijn bijna 13-jarige.
Volgens kijkwijzer is het 16+. Wat vinden jullie, kan deze serie met een brugklasser?
Ik heb twee afleveringen gezien en vind het niet echt opwekkend. Op zich zou het moeten kunnen voor een 12-jarige, maar zelf volg ik altijd de kijkwijzer wel.
Alle reacties Link kopieren
Max.Daffie schreef:
18-12-2020 14:34
O nee...ik heb Hjem til Jul al weer af...vond het weer erg leuk!
Seizoen 2 al? Dat is doorwerken :)
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
18-12-2020 14:41
Seizoen 2 al? Dat is doorwerken :)
3 uurtjes...(en geen leven hebben)!
PoezzinBoots schreef:
18-12-2020 14:35
Kijkt wel heerlijk weg.
Hoop dat seizoen 2 snel komt. Hele fijne serie, maar zo kort.
Elfje* schreef:
18-12-2020 15:07
Hoop dat seizoen 2 snel komt. Hele fijne serie, maar zo kort.

Hoop het ook. Begin 2020 is het 2e seizoen gemaakt dus ik ga er van uit dat Netflix ook eerdaags ermee komt.
Hoi, ik ben een tijd van netflix af, maar wil hem misschien nu wel een maandje of twee weer nemen.

Hebben jullie nog tips voor spannende / detective series?


Ik las dat 1 januari deze serie op netflix komt, lijkt me wel wat:

https://www.imdb.com/title/tt7985576/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven