Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding


en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Christmas on the square aangezet maar dat is niet veel soeps.
Reign

Gaat over mary, queen of Scotland. Mooie serie met mooie kostuums


Mar de plastico, ook mooie serie
RikM schreef:
15-12-2020 21:13
Eerst maar eens The Queen's Gambit afkijken, die vind ik erg leuk. Krijg er gewoon zin van om te gaan schaken, dat heb ik echt in geen eeuwigheid gedaan. Heb zelfs nog een paar diploma's ergens liggen, nerd die ik ben. :$
:rofl:
Je mag het mij leren, ok ik ben ook nerdy en ik ben daar trots op :proud:
KamilleT schreef:
18-12-2020 14:40
Ik heb twee afleveringen gezien en vind het niet echt opwekkend. Op zich zou het moeten kunnen voor een 12-jarige, maar zelf volg ik altijd de kijkwijzer wel.
De kijkwijzer is echt zo’n slecht systeem. Nooit aan gehouden.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
18-12-2020 18:53
De kijkwijzer is echt zo’n slecht systeem. Nooit aan gehouden.
Ik altijd en ze zijn prima opgegroeid. Ik heb er eigenlijk ook geen grote fouten in gevonden. Heb je voorbeelden?
KamilleT schreef:
18-12-2020 18:56
Ik altijd en ze zijn prima opgegroeid. Ik heb er eigenlijk ook geen grote fouten in gevonden. Heb je voorbeelden?
Nergens op gebaseerd. Veel voor een puber interessante films zijn 16+ en dan kom je dus de bioscoop niet in. Ook niet met een ouder.
Mijn kind is ook prima groot geworden en heeft een uitstekende smaak wat films betreft :)

Adviesleeftijd 6 houdt ook niemand zich aan, want dat is zo’n beetje elke kinderfilm.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
11-12-2020 17:26
Ha ik vind het toch wel leuk , vind alleen die leerlingen wel stuk voor stuk irritant en dat vond ik vroeger niet.

en zo oud! terwijl ze 16/7 jarige moeten spelen. uitgerekend dat de acteurs rond de 22 waren

Ik wilde net eigenlijk verder met Virgin river maar om de een of andere reden krijg ik geen geluid alleen een hoop gekraak en bij andere series niet.
Alle reacties Link kopieren
Selena vond ik echt zonde van mijn tijd!
ik dacht de hele tijd; nu gaat het gebeuren...dat dacht ik tot het eind..
Ik heb inmiddels 3 afleveringen van Virgin River seizoen 2 af, ik vind het weer leuk.
Behalve dat ik die Charmaine ook vrij irritant vind.
Anyway het kijkt lekker weg.
Alle reacties Link kopieren
jumper1 schreef:
12-12-2020 13:16
Net Alex uit ook een aanrader... voor de Scandinavische serie liefhebbers. Nu begonnen aan keizersvrouwen. Iemand hier al naar gekeken? Is het wat? :popcorn:
had het gekeken op NPO, kwam er niet doorheen vond Karina Smulders vooral ongeloofwaardig als hoerenmadam
Relax we're all crazy, it's not a competition
dolfje schreef:
12-12-2020 16:41
Ik kijk nu Virgin river seizoen 2 en ik wil Charmaine en Hope beide een klap verkopen, wat zijn die irritant!
+1
Verder wel weer leuk.
A calafornian Christmas gezien, heerlijk zoet :-D
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-12-2020 22:12
A calafornian Christmas gezien, heerlijk zoet :-D
Die heb ik ook pas gezien. Vond hem ook leuk.

Het is me trouwens opgevallen dat veel kerstfilms op dezelfde manier beginnen: beelden van n grote stad met een kerstmuziekje eronder.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Voces, Spaanse horror

Op zich aardig gedaan maar niets nieuws onder de zon. Ik heb me er wel mee vermaakt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik heb Virgin river 2 uit... :|
Hoop op nog een seizoen.. (maar zal wel..)
Met de kinders familie Claus gekeken. Wat een ontzettend slecht en vergezocht verhaal. De kinderen vonden hem geweldig :-D.
watdachtjehiervan schreef:
19-12-2020 16:16
Met de kinders familie Claus gekeken. Wat een ontzettend slecht en vergezocht verhaal. De kinderen vonden hem geweldig :-D.
Ha een heerlijke domme en slechte kerstfilm dus, die onthoud ik voor volgende week ;)
Phoebe1982 schreef:
19-12-2020 16:33
Ha een heerlijke domme en slechte kerstfilm dus, die onthoud ik voor volgende week ;)
:HA: Als je maar niet komt klagen dat het een slechte film is.
bitterkoekjespudding schreef:
18-12-2020 16:35
Reign

Gaat over mary, queen of Scotland. Mooie serie met mooie kostuums



Mar de plastico, ook mooie serie
Ik heb deze hele serie inmiddels 5 keer gezien ofzo.. Kijk het heel graag om bij in slaap te vallen.. Niet dat het saai is hoor, maar het kijkt zo lekker weg.. Er is trouwens enorm veel kritiek op de kostuums he, omdat ze totaal niet in de tijdsgeest passen van die tijd.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
19-12-2020 16:16
Met de kinders familie Claus gekeken. Wat een ontzettend slecht en vergezocht verhaal. De kinderen vonden hem geweldig :-D.
wij hebben het vanavond ook gekeken dochterlief vindt het leuk. Weet alleen niet of het de film was of het gezellig met zijn drieën onder een dekentje. |-)
Alle reacties Link kopieren
Tvp
watdachtjehiervan schreef:
19-12-2020 19:16
:HA: Als je maar niet komt klagen dat het een slechte film is.
;-D Dat is juist leuk met kerst, stomme films... (Phoebs logica...)
Of films die je al 80.000 x gezien hebt zosls Annie :$
Phoebe1982 schreef:
19-12-2020 23:20
;-D Dat is juist leuk met kerst, stomme films... (Phoebs logica...)
Of films die je al 80.000 x gezien hebt zosls Annie :$
Eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben met Trapped begonnen. Tot nu toe goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
20-12-2020 00:09
Ik ben met Trapped begonnen. Tot nu toe goed.
Eerste seizoen vond ik geweldig. Tweede kom ik niet in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven