Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd

donderdag 8 april 2021 om 22:59
The Ranch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 9 april 2021 om 22:22
JaMaleficent schreef: ↑09-04-2021 22:17Ik weet niet of mensen het al genoemd hebben maar ik vind Firefly Lane fijn om te kijken.

zaterdag 10 april 2021 om 14:05
Ik ben eindelijk weer aan een Spaanstalige serie begonnen "Quién mató a Sara", heerlijk om weer in te komen (qua taal). Is Mexicaans en die praten niet zo rap als die Spanjaarden... 
Goeie serie, lekker spannend en ik lees dat seizoen 2 in mei al komt.
Ik heb zo vaak dat ik een serie kijk en dat het volgende seizoen later komt en dat ik niks meer weet...
Zal de leeftijd wel zijn.

Goeie serie, lekker spannend en ik lees dat seizoen 2 in mei al komt.
Ik heb zo vaak dat ik een serie kijk en dat het volgende seizoen later komt en dat ik niks meer weet...
Zal de leeftijd wel zijn.

zondag 11 april 2021 om 12:47
Stateless gezien over een verwarde vrouw die in een detentie immigratie centrum terecht komt.
Het duurt een paar afleveringen voordat het verhaal echt goed uit de verf komt maar ik heb er geen spijt van, 'k vond het een mooie serie over het lot van mensen die in hun eigen land niet veilig zijn en hun vrijheid elders proberen te krijgen. Op zich triest dat ook dat weer een psychische harde strijd blijkt te zijn.
Goed geacteerd.
Het duurt een paar afleveringen voordat het verhaal echt goed uit de verf komt maar ik heb er geen spijt van, 'k vond het een mooie serie over het lot van mensen die in hun eigen land niet veilig zijn en hun vrijheid elders proberen te krijgen. Op zich triest dat ook dat weer een psychische harde strijd blijkt te zijn.
Goed geacteerd.

zondag 11 april 2021 om 15:51
Ik vond het juist weinig om het leven van de vluchtelingen gaan. Leuk verhaal, totaal niet realistisch.Henk-en-Roelie schreef: ↑11-04-2021 12:47Stateless gezien over een verwarde vrouw die in een detentie immigratie centrum terecht komt.
Goed geacteerd.

zondag 11 april 2021 om 15:52
Die staat toch niet op Netflix?
zondag 11 april 2021 om 15:54
yes! kom maar door met nieuwe delen!!Maleficent schreef: ↑09-04-2021 22:17Ik weet niet of mensen het al genoemd hebben maar ik vind Firefly Lane fijn om te kijken.

zondag 11 april 2021 om 15:56
Hebben wij wel dezelfde gezien, de spil in het verhaal was natuurlijk de verwarde vrouw maar ik vind het schrijnende verhaal van de mensensmokkelaars, de boot en zo het lot van die ene vluchteling toch wel duidelijk in beeld komen. Omdat ik niet mag spoileren laat ik het voor mijn veiligheid hier maar even bij

zondag 11 april 2021 om 15:56
Maleficent schreef: ↑09-04-2021 22:17Ik weet niet of mensen het al genoemd hebben maar ik vind Firefly Lane fijn om te kijken.
Ik heb het 20 minuten geprobeerd maar nee.

zondag 11 april 2021 om 15:58
Ja dat hebben we. De rest was wel bekend toch? Het is geen docu net nieuwe beelden. Wat dat betreft bestaan er echt goede docu’s over Christmas Island e.d.Henk-en-Roelie schreef: ↑11-04-2021 15:56Hebben wij wel dezelfde gezien, de spil in het verhaal was natuurlijk de verwarde vrouw maar ik vind het schrijnende verhaal van de mensensmokkelaars, de boot en zo het lot van die ene vluchteling toch wel duidelijk in beeld komen. Omdat ik niet mag spoileren laat ik het voor mijn veiligheid hier maar even bij![]()
zondag 11 april 2021 om 16:20
Ik ben begonnen aan Chesapeake Shores. Genre Virgin River. Ben normaal gezien niet zo van dit soort series maar ben gaan kijken omdat het is opgenomen op Vancouver Island en ik nogal Canada fan ben. Verveeld niet , kijkt makkelijk weg. Dus voor liefhebbers van Virgin River is dit misschien een aanrader.

zondag 11 april 2021 om 16:24
Staat niet bij mij op Netflix