Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
zaterdag 22 mei 2021 om 21:26
Manonna schreef: ↑22-05-2021 12:31Is Black Mirror al voorbij gekomen? Heerlijke serie. Iedere keer weer een nieuw verhaal. Niet allemaal even goed maar toch lekker om te kijken.
De verhalen spelen in de nabije toekomst qua techniek en dergelijke. Echter heb ik het idee dat veel nu al kan wat je in de verhalen ziet.
Zoek even terug tot een jaar of tien geleden

Such fun!1

zaterdag 22 mei 2021 om 23:30
Manonna schreef: ↑22-05-2021 12:31Is Black Mirror al voorbij gekomen? Heerlijke serie. Iedere keer weer een nieuw verhaal. Niet allemaal even goed maar toch lekker om te kijken.
De verhalen spelen in de nabije toekomst qua techniek en dergelijke. Echter heb ik het idee dat veel nu al kan wat je in de verhalen ziet.
In Netflix deel 1 of 2 denk ik

zondag 23 mei 2021 om 01:05
Nee, die heb ik hier wel regelmatig voorbij zijn komen, veelal erg positief. Maar de trailer trekt me niet.
Ik kende Hallmark eerlijk gezegd alleen van de kaarten. Maar als ik zie welke series zij uitgebracht hebben, denk ik dat er wel een streep door When calls the heart gaat. Ik vind series waarbij je je verstand op nul kan zetten wel lekker, maar als het echt richting streekromans gaat, wordt het te zoet voor mij.

zondag 23 mei 2021 om 09:17
Nee, ook nog niet gezien. Wel regelmatig overwogen, maar ik heb niet altijd zin in Scandinavisch. Terwijl ik The bridge geweldig vond. Maar ik moet er gewoon eens aan beginnen, als iets me echt pakt, maakt de taal minder uit. Dank je, gaan ook op mijn lijstje.

zondag 23 mei 2021 om 09:58
Ik ook!gizzmo-returns schreef: ↑23-05-2021 09:24Bonusfamiljen is zo leuk, ik hoop dat er snel een nieuw seizoen op Netflix komt
1 juni komt het vierde seizoen van The Restaurant op Netflix

maandag 24 mei 2021 om 13:06
Ben erdoorheenTijger32 schreef: ↑22-05-2021 16:37Oh oké, dan hoor ik graag je oordeel als je uitgekeken bent. Nee hoor, meningen verschillen.
Het verhaal an sich, zeker in de wetenschap dat het waargebeurd is, vond ik wel boeiend en spannend. Maar het had wat mij betreft wel in een paar afleveringen minder gekund. Maar ik was geïntrigeerd genoeg om het af te kijken.

En het bleef boeiend tot het einde, zenuwslopend spannend af en toe. Niks te lang voor mij. Onvoorstelbaar, wat een verhaal. En als reisfreak waren de beelden uit Azie een bonus. Vond het ook leuk dat er meerdere talen werden gesproken.
Wat mij betreft is The Serpent dus echt een dikke aanrader!
.

maandag 24 mei 2021 om 14:28
Rita vond ik leuk om te kijken (en Hjordis ook). Ik las hier al eerder dat mensen niet van Deens houden, maar ik vind het juist een grappige taal.

maandag 24 mei 2021 om 16:54
Vond ik ook!

maandag 24 mei 2021 om 18:28
Bij mij zit het hem ook niet in dat ik het geen mooie taal vind. Maar dat niet-Engelse series meer concentratie vergen dan Engelse series. Ik kijk bijvoorbeeld nooit Franse series. Spaans dan weer wel. Maar ook daar heb ik niet altijd zin in.

maandag 24 mei 2021 om 18:31
Leuk dat je nog een update geeft. Ik vind het ook geen dikke afrader hoor. Maar dus wel te traag en ik ergerde me aan de knul/man die bij de NL ambassade werkte. Dat is toch een van de hoofdpersonen ,dus dat helpt ook niet mee.impala schreef: ↑24-05-2021 13:06Ben erdoorheen![]()
En het bleef boeiend tot het einde, zenuwslopend spannend af en toe. Niks te lang voor mij. Onvoorstelbaar, wat een verhaal. En als reisfreak waren de beelden uit Azie een bonus. Vond het ook leuk dat er meerdere talen werden gesproken.
Wat mij betreft is The Serpent dus echt een dikke aanrader!
dinsdag 25 mei 2021 om 13:12