Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd

zondag 16 mei 2021 om 11:12
DeMarcus Family Rules gekeken.
Real live soap over Jay en zijn gezin, hij is muzikant en zij voormalig Miss Tennessee.
Luchtig tussendoortje.
Real live soap over Jay en zijn gezin, hij is muzikant en zij voormalig Miss Tennessee.
Luchtig tussendoortje.
pepexx wijzigde dit bericht op 16-05-2021 18:55
0.35% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zondag 16 mei 2021 om 20:53
Ja, ik heb hem net gekeken, wat een heerlijke filmBoekenzijndebom schreef: ↑15-05-2021 15:54Ik ben ook De Ridder aan het kijken, is idd leuk!
Hebben jullie Ferry al gekeken? Ik wel![]()

maandag 17 mei 2021 om 11:54
Als je Amazon Prime hebt, ik vond the Good OmenS echt heel leuk om te kjken
maandag 17 mei 2021 om 22:39
In een mannenhuishouden waar de Marvel, Star Wars, fantasy en actiefilms/series versleten worden
, ben ik ook wel eens toe aan iets anders. Hebben jullie misschien tips?
Waar hou ik niet van? Zie eerdere opsomming
, ben niet zo van de bloederige vechtfilms, hoewel ik de films van Quentin Tarantino wel weer kan waarderen.
Wat vind ik wel leuk? Humor, spanning, reality, historisch.
Ik vond The Crown bijv. leuk, Downton Abbey, Peaky Blinders, maar zo’n serie als Bridgerton spreekt me dan weer niet aan. Waarschijnlijk omdat het dan voor m’n gevoel toch te onwaar is.
Films met George Clooney vind ik ook vaak leuk. Laatste die ik gezien had op Netflix was “o, brother where art thou”. Prachtfilm. Beetje gek, apart, soms hard, maar ook met humor.
Ga geen hele lijst opsommen, maar misschien hebben jullie tips voor dit soort films op Netflix op dit moment. Ik zie vaak door de bomen het bos niet, dus ga graag af op jullie ervaring.
Ferry ga ik ook nog zien, trouwens!
Waar hou ik niet van? Zie eerdere opsomming
Wat vind ik wel leuk? Humor, spanning, reality, historisch.
Ik vond The Crown bijv. leuk, Downton Abbey, Peaky Blinders, maar zo’n serie als Bridgerton spreekt me dan weer niet aan. Waarschijnlijk omdat het dan voor m’n gevoel toch te onwaar is.
Films met George Clooney vind ik ook vaak leuk. Laatste die ik gezien had op Netflix was “o, brother where art thou”. Prachtfilm. Beetje gek, apart, soms hard, maar ook met humor.
Ga geen hele lijst opsommen, maar misschien hebben jullie tips voor dit soort films op Netflix op dit moment. Ik zie vaak door de bomen het bos niet, dus ga graag af op jullie ervaring.
Ferry ga ik ook nog zien, trouwens!
maandag 17 mei 2021 om 22:54
Dank je! Heb ‘m op m’n lijst gezet!

maandag 17 mei 2021 om 23:08
Prime heb ik helaas niet, maar de Zweedse films op Netflix ga ik even opzoeken. Bedankt!Minto schreef: ↑17-05-2021 23:03@baan68, op Prime, de serie 'The Marvelous Mrs. Maisel'.
Op Netflix.
Genoeg Engelstalige films.
Maar kijk ook eens naar de Scandinavische films. Bijvoorbeeld:
Den Store Dag
Att göra en pudel
Lykkevej
Serie: Hjem til jul
Of de Spaanse/Portugese films:
Diecisiete
Gente que viene y bah
A Pesar de todo
La Tribu

woensdag 19 mei 2021 om 08:08
Ja vond ik ook. Even geleden dat ik zo'n goede serie heb gezien.
woensdag 19 mei 2021 om 20:03
Ik zit nu in seizoen 3 van The real housewives of New York city en ik zit echt met plaatsvervangende schaamte te kijken.
Ik vond Alex in de 1e 2 seizoenen niet zo sympathiek, maar zij valt mij nu 100% mee, echter Luann en Jill, vreselijke vrouwen, walgelijk.
Ik vond Alex in de 1e 2 seizoenen niet zo sympathiek, maar zij valt mij nu 100% mee, echter Luann en Jill, vreselijke vrouwen, walgelijk.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 19 mei 2021 om 20:27
Dynasty, leuke serie, kijkt lekker weg.

woensdag 19 mei 2021 om 21:29
Ik zit al eeuwen vast in seizoen 2.redbulletje schreef: ↑19-05-2021 20:22Ozark: fantastische serie! Gelukkig komt er nog een 4e seizoen.