Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
zaterdag 22 mei 2021 om 10:51
Ik ben er ook mee bezig. Hoorde dat sommige mensen het saai of traag vonden, daar snap ik niks van!
Halston leek me leuk qua verhaal maar heb ik na 10 minuten afgezet. Dat kon mij dan weer niet boeien. Te gladjes ofzo.
Van de docus's over Steve Madden (schoenen) en Alexander Mcqueen heb ik wel genoten.
impala wijzigde dit bericht op 22-05-2021 10:56
9.15% gewijzigd
.

zaterdag 22 mei 2021 om 11:25
Daar ben ik er 1 van. Traag en slecht geacteerd. Maar de meesten zijn lovend, dus waarschijnlijk ligt het aan mij.impala schreef: ↑22-05-2021 10:51Ik ben er ook mee bezig. Hoorde dat sommige mensen het saai of traag vonden, daar snap ik niks van!
Halston leek me leuk qua verhaal maar heb ik na 10 minuten afgezet. Dat kon mij dan weer niet boeien. Te gladjes ofzo.
Van de docus's over Steve Madden (schoenen) en Alexander Mcqueen heb ik wel genoten.
zaterdag 22 mei 2021 om 11:30
Qua acteren is het geen topper, dat ben ik wel met je eens. Maar traag, nee. Ik verveel me nog niet. Maar kan nog komen, ik ben pas bij aflevering 3 en vroeg me al wel af wat er allemaal nog moet gaan gebeuren om alle afleveringen boeiend te houden.
.
zaterdag 22 mei 2021 om 12:31

zaterdag 22 mei 2021 om 16:37
Oh oké, dan hoor ik graag je oordeel als je uitgekeken bent
Het verhaal an sich, zeker in de wetenschap dat het waargebeurd is, vond ik wel boeiend en spannend. Maar het had wat mij betreft wel in een paar afleveringen minder gekund. Maar ik was geïntrigeerd genoeg om het af te kijken.

zaterdag 22 mei 2021 om 16:43
Is er al een datum bekend?

zaterdag 22 mei 2021 om 20:06
Oké, duidelijk. Ben zoekende. Ik ben weer voor de 88e keer Friends aan het kijken.
Net seizoen 2 Virgin River gekeken. Dat had ik uitgesteld omdat ik wisselende recensies hier las. Maar ik vond het wel goed eigenlijk.
En met dochter kijk ik El Inocente, tot nu toe wel boeiend. Maar ik zoek ook nog iets voor mezelf.
Vaak zoek ik het in de thriller hoek. Maar ik houd ook van series als The queen's gambit, Firefly Lane en Virgin River.

zaterdag 22 mei 2021 om 20:12
Chesapeake ShoresTijger32 schreef: ↑22-05-2021 20:06Oké, duidelijk. Ben zoekende. Ik ben weer voor de 88e keer Friends aan het kijken.
Net seizoen 2 Virgin River gekeken. Dat had ik uitgesteld omdat ik wisselende recensies hier las. Maar ik vond het wel goed eigenlijk.
En met dochter kijk ik El Inocente, tot nu toe wel boeiend. Maar ik zoek ook nog iets voor mezelf.
Vaak zoek ik het in de thriller hoek. Maar ik houd ook van series als The queen's gambit, Firefly Lane en Virgin River.
When Calls The Heart
Madre Solo Hay Dos
zaterdag 22 mei 2021 om 20:13
Inmiddels bezig met seizoen 4 van The real housewives of New York.
Ik dacht dat het niet erger kon.
Nou wel dus.
Wat een vreselijke, walgelijke mensen bij elkaar.
Ik dacht dat het niet erger kon.
Nou wel dus.
Wat een vreselijke, walgelijke mensen bij elkaar.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

zaterdag 22 mei 2021 om 20:27
Thanks! Alledrie nog niet gezien.
Shakespeare Chesaspeake shores is met die lekkere acteur uit desperate housewives zie ik. Is het qua serie vergelijkbaar?
When calls the heart spreekt me niet aan. Historisch en western, maar misschien moet ik het een kans geven.
Madre solo hay dos zou wat voor me kunnen zijn.
anoniem_41246 wijzigde dit bericht op 22-05-2021 20:51
2.25% gewijzigd

zaterdag 22 mei 2021 om 20:37
Ik heb nooit Desperate Housewives gekeken, maar ik denk niet het vergelijkbaar is. Chesapeake Shores gaat over drie zussen en twee broers en hun ouders. De zussen zijn erg verschillend van karakter, vooral een gezellige serie.
Ik had de trailer wel eens gezien, maar ik ben pas gaan kijken, omdat deze serie in dit topic aangeraden werd.
De trailer van deze serie sprak me ook helemaal niet aan. (Ik weet eigenlijk niet waarom ik hem uiteindelijk toch ging kijken, misschien omdat Netflix hem aan me bleef opdringen.) When Calls The Heart is vooral erg romantisch, vind ik.
Lekker pittige types en ik vond de baby's zo schattig.