Netflix deel 7
donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
woensdag 2 juni 2021 om 17:01
Ik kijk eigenlijk nooit meer dvd's, sinds ik streamingdiensten heb. Dus misschien moet ik ze maar weg gaan doen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 2 juni 2021 om 17:03
Ik vind sommige wegdoen zo lastiglollypopje schreef: ↑02-06-2021 17:01Ik kijk eigenlijk nooit meer dvd's, sinds ik streamingdiensten heb. Dus misschien moet ik ze maar weg gaan doen.
woensdag 2 juni 2021 om 17:03
Ik vind het fijn om dvd's/blu-rays te kunnen kijken. Echt goede films en series wil ik nog wel eens kopen.lollypopje schreef: ↑02-06-2021 17:01Ik kijk eigenlijk nooit meer dvd's, sinds ik streamingdiensten heb. Dus misschien moet ik ze maar weg gaan doen.
woensdag 2 juni 2021 om 17:05
Snap ik.
Nu we het over ER hebben denk ik. O ja, toch wel jammer dat die het niet doet. Om het daarna weer drie jaar te vergeten.
Dus blijkbaar mis ik hem niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 2 juni 2021 om 17:13
donderdag 3 juni 2021 om 12:12
Ow, zomaar ineens staat Bo Burnham tussen mijn aanbevelingen.
Comedy-drama special: Bo Burnham: Inside. Geheel gefilmd tijdens de COVID-19 pandemie vanuit huis, zonder crew en zonder personeel.
Ik hou eigenlijk niet van comedy en cabaret als ze met liedjes zijn.. heel weinigen kunnen dat een beetje jofel. Maar hij kan dat vaak wel, vind ik.
Het is niet iedereens smaak denk ik. Zeker deze show niet, heel donker en chaotisch en totaal anders en vaag.
Comedy-drama special: Bo Burnham: Inside. Geheel gefilmd tijdens de COVID-19 pandemie vanuit huis, zonder crew en zonder personeel.
Ik hou eigenlijk niet van comedy en cabaret als ze met liedjes zijn.. heel weinigen kunnen dat een beetje jofel. Maar hij kan dat vaak wel, vind ik.
Het is niet iedereens smaak denk ik. Zeker deze show niet, heel donker en chaotisch en totaal anders en vaag.
donderdag 3 juni 2021 om 20:08
Morgen komt deel 2 van Feel Good erop. Ik vond deel 1 heel erg goed en leuk en ánders. Gebaseerd op het echte leven van de hoofdrolspeelster, die geen blad voor de mond neemt.
(Stand-upcomedian Mae Martin gaat de uitdagingen van een nuchter leven aan tijdens een gepassioneerde, verwarrende nieuwe relatie met haar vriendin George. Hoofdrollen: Mae Martin (speelt zichzelf), Charlotte Ritchie, Lisa Kudrow)
(Stand-upcomedian Mae Martin gaat de uitdagingen van een nuchter leven aan tijdens een gepassioneerde, verwarrende nieuwe relatie met haar vriendin George. Hoofdrollen: Mae Martin (speelt zichzelf), Charlotte Ritchie, Lisa Kudrow)
.
vrijdag 4 juni 2021 om 22:04
De laatste tijd heb ik erg genoten van de volgende series:
- The Innocent: in het Spaans, zeer spannend en boeiend
- The Bold Type: heel girly, millennial stuff, beetje Sex and the City maar dan met Twitter en Instagram
- Firefly Lane: gewoon een heerlijk verhaal over vriendschap
Straks Lucifer, joepie!
- The Innocent: in het Spaans, zeer spannend en boeiend
- The Bold Type: heel girly, millennial stuff, beetje Sex and the City maar dan met Twitter en Instagram
- Firefly Lane: gewoon een heerlijk verhaal over vriendschap
Straks Lucifer, joepie!
vrijdag 4 juni 2021 om 22:13
vrijdag 4 juni 2021 om 23:53
Toen ik deze serie gekeken heb ben ik ook dagen van slag geweest. Onvoorstelbaar dat dit echt gebeurd is......
Er staat ook nog een interview met de echte ‘kinderen’ (inmiddels al lang volwassen natuurlijk) op Netflix, vond ik ook erg indrukwekkend.
zondag 6 juni 2021 om 20:24
zondag 6 juni 2021 om 21:34
Zeker! Al af en ik hou van de grimmigheid die er in sluipt.
zondag 6 juni 2021 om 21:47