Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
lollypopje schreef:
01-06-2021 18:40
House is wel leuk, maar elke aflevering is hetzelfde concept. Op een gegeven moment ken ik dat dan wel en ben ik er klaar mee
Dit. Veel te voorspelbaar en een dimensionaal.
Alle reacties Link kopieren
Daarom vind ik ER goed.
Stuk rauwer dan Grey's en afwisselender dan House. Het stoort daar ook niet als er personages weggaan, omdat er geen één centraal staat.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
The Resident is ook 'n goeie ziekenhuisserie.
lollypopje schreef:
01-06-2021 18:45
Daarom vind ik ER goed.
Stuk rauwer dan Grey's en afwisselender dan House. Het stoort daar ook niet als er personages weggaan, omdat er geen één centraal staat.
Helemaal mee eens. Zou zo fijn zijn als ze gestreamd zouden worden. SBS oid zond ze uit, maar is er mee gestopt.
lollypopje schreef:
01-06-2021 18:45
Daarom vind ik ER goed.
Dit!
Greys kom ik niet doorheen, vind het ook te soft ofzo. ER blijf ik nog steeds goed vinden.
Tijdje geleden werden er herhalingen uitgezonden, zo jammer dat ze daarmee gestopt zijn.
ER, The Good Doctor en Code Black :heart: The Transplant of zoiets is ook ok.
lollypopje schreef:
01-06-2021 17:21
Je mag door voor de koelkast :proud:

Naar mijn bescheiden mening, de beste ziekenhuisserie.
De mijne ook! Zo van genoten vroeger. En als die op Netflix komt ga ik alles nog een keer kijken.
dolfje schreef:
01-06-2021 21:48
De mijne ook! Zo van genoten vroeger. En als die op Netflix komt ga ik alles nog een keer kijken.
Ik ga alle afleveringen aan een stuk bingen. Zonder te slapen of te eten.
Moiren schreef:
01-06-2021 21:50
Ik ga alle afleveringen aan een stuk bingen. Zonder te slapen of te eten.
Moet je een tijdje vakantie opnemen denk ik :P
dolfje schreef:
01-06-2021 21:52
Moet je een tijdje vakantie opnemen denk ik :P
Bijna zomervakantie, dus voor 17 juli moet het er op staan!
15 seizoenen, 331 afleveringen. Iets minder dan een uur per aflevering, dus ronden naar boven af, want je moet ook plassen.

Dan ben je in 13,8 dagen klaar.
Dus met twee weken vakantie red je het :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik zou ook alles van ER terug willen kijken. Zo van genoten toen.
lollypopje schreef:
01-06-2021 22:05
15 seizoenen, 331 afleveringen. Iets minder dan een uur per aflevering, dus ronden naar boven af, want je moet ook plassen.

Dan ben je in 13,8 dagen klaar.
Dus met twee weken vakantie red je het :P
Dan heb ik iig tijd om te plassen.
0,2 dag tijd om te plassen.

Mooie manier van vasten en detoxen.
Ik ben met Borgen begonnen. Weet nog niet of ik 3 seizoenen zin in politiek geneuzel heb. Wel goed verder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moiren schreef:
01-06-2021 18:58
Helemaal mee eens. Zou zo fijn zijn als ze gestreamd zouden worden. SBS oid zond ze uit, maar is er mee gestopt.

Ik heb ze allemaal op dvd :$
Such fun!1
MarindaH schreef:
02-06-2021 14:07
Ik heb ze allemaal op dvd :$
Ik heb geen dvd speler.
Nouschi schreef:
02-06-2021 07:41
Ik ben met Borgen begonnen. Weet nog niet of ik 3 seizoenen zin in politiek geneuzel heb. Wel goed verder.
Precies de reden waarom ik er nog steeds niet aan begonnen ben.
Moiren schreef:
02-06-2021 14:08
Ik heb geen dvd speler.
Ik heb de eerste 5 seizoenen, maar mijn dvd speler doet het niet meer en ik denk niet dat ik een nieuwe ga kopen.
lollypopje schreef:
02-06-2021 14:14
Ik heb de eerste 5 seizoenen, maar mijn dvd speler doet het niet meer en ik denk niet dat ik een nieuwe ga kopen.
De mijne is ook kapot, maar koop wel een nieuwe. Heb van de week nog een film op blu-ray gekocht.
Zo grappig, ik kan me niet heugen wanneer ik nog een dvd speler had. Een jaar of 10 terug speelde ik nog wel eens af via de laptop op de tv, maar ook een laptop heb ik niet meer.
Moiren schreef:
02-06-2021 14:08
Ik heb geen dvd speler.

Ik gelukkig wel!
Such fun!1
Ik heb gisteren de serie "Halston" gekeken.
Keek lekker weg. Is maar 1 seizoen met 5 afleveringen.
Ik had Bridgerton opgezet, maar daar gaan mijn tenen dus echt van krullen.
Ik heb wel een dvd-speler maar de enige dvd's die ik nog heb is de collectie van Baantjer :rofl: Nou ja misschien wel lekker voor een regenachtige dag ofzo..

Ik ben nu halverwege the Assassation of Gianni Versace.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven