Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Na Suits ben ik White Collar gaan volgen, intussen enorm verslaafd. In grote lijnen lijkt het een beetje hetzelfde; Suits in de Advocatuur en White Collar in de FBI wereld. Harvey en Mike vs. Peter en Neil (die laatste..zucht.. )
Ik ben nu making a murderer aan het kijken. Een fascinerende documentaire.

Nu bij bij seizoen 5 van de walking death. Dat ik nooit eerder ben gaan kijken.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik kijk scorpion, over een stel nerds die 'wereld'problemen oplossen samen met de fbi. De eerste afleveringen waren geweldig, nu is het een beetje meer van hetzelfde. Bovendien zijn ze niet altijd even slim (of ik ben slimmer ) want sommige dingen kloppen niet.

Daarnaast net begonnen met jane the virgin. Een leuk begin, komisch maar net een andere stijl dan anders.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:neweve schreef op 13 april 2016 @ 16:36:

Ik kijk scorpion, over een stel nerds die 'wereld'problemen oplossen samen met de fbi. De eerste afleveringen waren geweldig, nu is het een beetje meer van hetzelfde. Bovendien zijn ze niet altijd even slim (of ik ben slimmer ) want sommige dingen kloppen niet.

Hier net zo

Dead like me al gezien?
quote:Maleficent schreef op 13 april 2016 @ 14:37:

Ik heb Outlander op HBO gezien al, en daar start nu seizoen 2.

Ik vond het een superserie, seizoen 1 dan. Toen ben ik gestart met de boeken maar pfff dat vond ik geen doorkomen aan.

Soort veredelde bouquet reeks. Op tv wordt toch veel niet relevante informatie (over hun seksleven o.a.) weggelaten.Is de serie wel leuk? Ik vond de boeken echt verschrikkelijk.
Ik ben ook met Outander begonnen. Hou eigenlijk niet zo van dat genre, maar toch boeit het me wel.

Ik heb nu 2 afleveringen gezien, ben benieuwd of het blijft boeien.
Mijn favoriete series

- How I Met Your Mother

- New Girl

- Prison Break

- Suits

Ben op dit moment suits aan het kijken. Geweldige en inspirerende serie! Super leuke acteurs en actrices. Seizoen 4 net afgekeken. Op naar seizoen 5!
quote:neweve schreef op 13 april 2016 @ 16:36:

Daarnaast net begonnen met jane the virgin. Een leuk begin, komisch maar net een andere stijl dan anders.Dat is vaak zo met politieseries, op den duur wordt het ook allemaal zoveel van hetzelfde.
quote:jennie77 schreef op 13 april 2016 @ 15:07:

Nu bij bij seizoen 5 van de walking death. Dat ik nooit eerder ben gaan kijken.Ha mooi, en als je bij bent sluit je aan bij het walking dead topic! (mag nu ook wel maar dan kan je gespoilerd worden)
Ha zie dat je daar al was
Kijk nu Sons of Anarchy.

Over een motorbende.

Was eerst bang dat het een mannenserie zou zijn,maar dat is het absoluut niet.

Is wel toffe serie.
Ja ik ook, alleen wachten op het laatste seizoen. ..
Ik ben pas bij de eerste..volgens mij zijn er nu zes op Netflix?
quote:Moiren_ schreef op 13 april 2016 @ 17:23:

[...]

Is de serie wel leuk? Ik vond de boeken echt verschrikkelijk.

Ja, ik vind de serie leuk. Zit wat meer vaart in en daarom is het spannender.

De boeken kwam ik ook niet doorheen. Na de zoveelste uitvoerig beschreven n**kscene tussen Jamie en Claire ben ik afgehaakt, fijn als mensen het gezellig hebben in bed, maar ik was er wel klaar mee, haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
Idd kidootje, maar er zijn 7 seizoenen, ben benieuwd wanneer seizoen 7 op Netflix komt.
Heb zin in een nieuwe (Scandinavische) crimi en deze heb ik nog niet gezien : Annika Bengtzon, Dicte en Wallender. Iemand een van deze gezien? Welke is de leukste?
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Alledrie het kijken waard Monkey Town.
quote:MonkeyTown schreef op 15 april 2016 @ 19:47:

Heb zin in een nieuwe (Scandinavische) crimi en deze heb ik nog niet gezien : Annika Bengtzon, Dicte en Wallender. Iemand een van deze gezien? Welke is de leukste?De eerste en de laatste. Heerlijke series.
Wallander it
quote:Maleficent schreef op 14 april 2016 @ 20:58:

[...]

Ja, ik vind de serie leuk. Zit wat meer vaart in en daarom is het spannender.

De boeken kwam ik ook niet doorheen. Na de zoveelste uitvoerig beschreven n**kscene tussen Jamie en Claire ben ik afgehaakt, fijn als mensen het gezellig hebben in bed, maar ik was er wel klaar mee, haha.Dan zet ik hem eens aan als achtergrondje. Ik neem aan dat je niet intensief hoeft op te letten om de verhaallijn te volgen
Ga zo de eerste nieuwe aflevering van Orhan black kijken, ben benieuwd
quote:gizzmo-returns schreef op 15 april 2016 @ 19:53:

Ga zo de eerste nieuwe aflevering van Orhan black kijken, ben benieuwdIk vond het niet zo en toen er hier ook nog eens een vette spoiler werd neergezet was ik er wel klaar mee
quote:Moiren_ schreef op 15 april 2016 @ 19:55:

[...]

Ik vond het niet zo en toen er hier ook nog eens een vette spoiler werd neergezet was ik er wel klaar mee Zie je wel vaker met series, net een seizoen te lang en dan wordt het teveel uitgemolken.
Ik bedoelde de hele serie

Ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt.
Dicte vond ik ook echt erg leuk.

En the Outlander is af, ik heb soms de sexscenes door gespoeld, ik had bij de serie al een beetje dat ik dacht, goh alweer. Maar ook wat andere lugubere scenes wat beeldjes verder gezet. Maar ik ben ook een watje soms.

Op zich hoop ik wel op een vervolg op Netflix, wil wel weten hoe het verder gaat.

Ben nu The Paradise aan het kijken, lijkt erg op Mr. Selfrigde, is wel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven