Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
woensdag 13 april 2016 om 16:36
Ik kijk scorpion, over een stel nerds die 'wereld'problemen oplossen samen met de fbi. De eerste afleveringen waren geweldig, nu is het een beetje meer van hetzelfde. Bovendien zijn ze niet altijd even slim (of ik ben slimmer ) want sommige dingen kloppen niet.
Daarnaast net begonnen met jane the virgin. Een leuk begin, komisch maar net een andere stijl dan anders.
Daarnaast net begonnen met jane the virgin. Een leuk begin, komisch maar net een andere stijl dan anders.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.

woensdag 13 april 2016 om 17:22
quote:neweve schreef op 13 april 2016 @ 16:36:
Ik kijk scorpion, over een stel nerds die 'wereld'problemen oplossen samen met de fbi. De eerste afleveringen waren geweldig, nu is het een beetje meer van hetzelfde. Bovendien zijn ze niet altijd even slim (of ik ben slimmer ) want sommige dingen kloppen niet.
Hier net zo
Dead like me al gezien?
Hier net zo
Dead like me al gezien?

woensdag 13 april 2016 om 17:23
quote:Maleficent schreef op 13 april 2016 @ 14:37:
Ik heb Outlander op HBO gezien al, en daar start nu seizoen 2.
Ik vond het een superserie, seizoen 1 dan. Toen ben ik gestart met de boeken maar pfff dat vond ik geen doorkomen aan.
Soort veredelde bouquet reeks. Op tv wordt toch veel niet relevante informatie (over hun seksleven o.a.) weggelaten.Is de serie wel leuk? Ik vond de boeken echt verschrikkelijk.
Ik heb Outlander op HBO gezien al, en daar start nu seizoen 2.
Ik vond het een superserie, seizoen 1 dan. Toen ben ik gestart met de boeken maar pfff dat vond ik geen doorkomen aan.
Soort veredelde bouquet reeks. Op tv wordt toch veel niet relevante informatie (over hun seksleven o.a.) weggelaten.Is de serie wel leuk? Ik vond de boeken echt verschrikkelijk.
woensdag 13 april 2016 om 20:17
quote:neweve schreef op 13 april 2016 @ 16:36:
Daarnaast net begonnen met jane the virgin. Een leuk begin, komisch maar net een andere stijl dan anders.Dat is vaak zo met politieseries, op den duur wordt het ook allemaal zoveel van hetzelfde.
Daarnaast net begonnen met jane the virgin. Een leuk begin, komisch maar net een andere stijl dan anders.Dat is vaak zo met politieseries, op den duur wordt het ook allemaal zoveel van hetzelfde.
woensdag 13 april 2016 om 20:17
donderdag 14 april 2016 om 20:58
quote:Moiren_ schreef op 13 april 2016 @ 17:23:
[...]
Is de serie wel leuk? Ik vond de boeken echt verschrikkelijk.
Ja, ik vind de serie leuk. Zit wat meer vaart in en daarom is het spannender.
De boeken kwam ik ook niet doorheen. Na de zoveelste uitvoerig beschreven n**kscene tussen Jamie en Claire ben ik afgehaakt, fijn als mensen het gezellig hebben in bed, maar ik was er wel klaar mee, haha.
[...]
Is de serie wel leuk? Ik vond de boeken echt verschrikkelijk.
De boeken kwam ik ook niet doorheen. Na de zoveelste uitvoerig beschreven n**kscene tussen Jamie en Claire ben ik afgehaakt, fijn als mensen het gezellig hebben in bed, maar ik was er wel klaar mee, haha.
Stressed is just desserts spelled backwards

vrijdag 15 april 2016 om 19:52
quote:Maleficent schreef op 14 april 2016 @ 20:58:
[...]
De boeken kwam ik ook niet doorheen. Na de zoveelste uitvoerig beschreven n**kscene tussen Jamie en Claire ben ik afgehaakt, fijn als mensen het gezellig hebben in bed, maar ik was er wel klaar mee, haha.Dan zet ik hem eens aan als achtergrondje. Ik neem aan dat je niet intensief hoeft op te letten om de verhaallijn te volgen
[...]
De boeken kwam ik ook niet doorheen. Na de zoveelste uitvoerig beschreven n**kscene tussen Jamie en Claire ben ik afgehaakt, fijn als mensen het gezellig hebben in bed, maar ik was er wel klaar mee, haha.Dan zet ik hem eens aan als achtergrondje. Ik neem aan dat je niet intensief hoeft op te letten om de verhaallijn te volgen

vrijdag 15 april 2016 om 19:59
Dicte vond ik ook echt erg leuk.
En the Outlander is af, ik heb soms de sexscenes door gespoeld, ik had bij de serie al een beetje dat ik dacht, goh alweer. Maar ook wat andere lugubere scenes wat beeldjes verder gezet. Maar ik ben ook een watje soms.
Op zich hoop ik wel op een vervolg op Netflix, wil wel weten hoe het verder gaat.
Ben nu The Paradise aan het kijken, lijkt erg op Mr. Selfrigde, is wel leuk.
En the Outlander is af, ik heb soms de sexscenes door gespoeld, ik had bij de serie al een beetje dat ik dacht, goh alweer. Maar ook wat andere lugubere scenes wat beeldjes verder gezet. Maar ik ben ook een watje soms.
Op zich hoop ik wel op een vervolg op Netflix, wil wel weten hoe het verder gaat.
Ben nu The Paradise aan het kijken, lijkt erg op Mr. Selfrigde, is wel leuk.