Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

maandag 18 april 2016 om 18:35
maandag 18 april 2016 om 18:37
quote:EHR schreef op 16 april 2016 @ 13:30:
Waar gaat het over?
o je bedoelde Jane the virgin? mea culpa, ik dacht dat je Outlander bedoelde
Jane dus:
maagdelijk meisje raakt per ongeluk zwanger door een fout bij de gynaecoloog.
met alle gevolgen van dien.
het is een en al intrige, complot, normen en waarden met een humoristische knipoog.
Waar gaat het over?
Jane dus:
het is een en al intrige, complot, normen en waarden met een humoristische knipoog.

maandag 18 april 2016 om 18:48
quote:CaptainJaneway schreef op 18 april 2016 @ 18:37:
[...]
Jane dus:
Ik bedoelde inderdaad Jane de Virgin.
Outlander ben ik aan het kijken.
En ik hoop dat er iemand is die in een pb wil spoileren hoe het verhaal verder gaat. Zeg maar tot het eind van boek 8.
[...]
Jane dus:
En ik hoop dat er iemand is die in een pb wil spoileren hoe het verhaal verder gaat. Zeg maar tot het eind van boek 8.

dinsdag 19 april 2016 om 08:54
dinsdag 19 april 2016 om 11:06
Tijdje terug begonnen met The Outlander, seizoen bijna af en ik erger mij ook wel aan al die seks scenes, beetje is wel leuk maar dit is iets teveel van het goede.
Verder vind ik het een hele goede serie, heb hiervoor Reign gekeken en die vond ik ook steengoed. Hou sowieso wel van series over die tijd en ik vind die kostuums en jurken zo mooi.
Lees hier veel over WD, hou eigenlijk niet van zombies maar als er zoveel Viva-dames kijken dan moet het toch wel leuk zijn. Misschien ga ik die ooit nog wel kijken.
Ik vind dat ze eigenlijk ook eens aan een serie moeten beginnen over Ayla, van de boekenreeks Aardkinderen
Verder vind ik het een hele goede serie, heb hiervoor Reign gekeken en die vond ik ook steengoed. Hou sowieso wel van series over die tijd en ik vind die kostuums en jurken zo mooi.
Lees hier veel over WD, hou eigenlijk niet van zombies maar als er zoveel Viva-dames kijken dan moet het toch wel leuk zijn. Misschien ga ik die ooit nog wel kijken.
Ik vind dat ze eigenlijk ook eens aan een serie moeten beginnen over Ayla, van de boekenreeks Aardkinderen

dinsdag 19 april 2016 om 11:37
De zombies zijn maar bijzaak, en het went al die bloederigheid
Ik verwacht dat als ze van de Aardkinderen een serie maken dat daar net zoveel seks in zit als in Outlander. Met Ayla en Jondalar en die andere gast waar ze dan mee gaat.
De eerste 4 boeken vond ik wel ok maar daarna was het een grote herhaling van zetten. Leek wel of de eerste 4 boeken samengevat werden in de laatste (2?).
Ik verwacht dat als ze van de Aardkinderen een serie maken dat daar net zoveel seks in zit als in Outlander. Met Ayla en Jondalar en die andere gast waar ze dan mee gaat.
De eerste 4 boeken vond ik wel ok maar daarna was het een grote herhaling van zetten. Leek wel of de eerste 4 boeken samengevat werden in de laatste (2?).

dinsdag 19 april 2016 om 11:55
quote:EHR schreef op 18 april 2016 @ 18:48:
[...]
En ik hoop dat er iemand is die in een pb wil spoileren hoe het verhaal verder gaat. Zeg maar tot het eind van boek 8.Ik ben ongeveer tot halverwege boek 3 gekomen dus wat wil je weten per PB?
[...]
En ik hoop dat er iemand is die in een pb wil spoileren hoe het verhaal verder gaat. Zeg maar tot het eind van boek 8.Ik ben ongeveer tot halverwege boek 3 gekomen dus wat wil je weten per PB?
Stressed is just desserts spelled backwards