Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Omdat zwart een modekleur is en een gevangenispak oranje is.

Ze zeggen ook wel eens paars is het nieuwe zwart oid. Zwart kan altijd.
Je legt het beter uit dolfje. Dat bedoelde ik te zeggen.
Ik kijk nu ook naar outlander. Ik ben dit weekend heerlijk aan het bingen. Nog maar 6 afleveringen te gaan
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Net de laatste aflevering van outlander gezien. Even afkicken...
Ik kijk ook outlander. Bijna aan het einde. Volgens mij heb ik geluk, heb ook HBO en kan volgens mij de afleveringen die al van seizoen 2 zijn uitgezonden ook nog kijken en de rest wekelijk volgen.
quote:Sensy12 schreef op 24 april 2016 @ 12:01:

Het type serie dat ik kijk hangt samen met mijn stemming. Ik kan Kimmy Schmidt prima pruimen zolang ik mezelf niet te serieus neem. Ga ik het kijken als ik PMS heb....whole different story! Drop Dead Diva is gewoon leuk, maar ook irritant als je behoefte hebt aan wat meer pit. Het is een brave serie.

Orange is the new black associeer ik met stijl, zoals the black dress. Kleur die klasse uitstraalt ofzo. Dat heb ik er van gemaakt in mijn hoofd. Geen idee verder of dat klopt.

Ik kijk nu Outlander. Ik vind het een heerlijke serie.Nee dat klopt niet.
Ik heb geen idee wat ik nu moet gaan kijken. Ik heb alle goede moord en detective series in alle talen al gezien, ik vind op Modern family enzo na komedies niets aan. Heb zelfs Outlander afgekeken.

Reign leuk? Of die 30 degrees ?
quote:Goede-Fee schreef op 24 april 2016 @ 14:59:

[...]

Nee dat klopt niet.Daar was ik al achter.
quote:Goede-Fee schreef op 24 april 2016 @ 15:01:

Ik heb geen idee wat ik nu moet gaan kijken. Ik heb alle goede moord en detective series in alle talen al gezien, ik vind op Modern family enzo na komedies niets aan. Heb zelfs Outlander afgekeken.

Reign leuk? Of die 30 degrees ?Ik vond Reign mooi, veel leuker als outlander.
quote:gizzmo-returns schreef op 24 april 2016 @ 15:05:

[...]

Ik vond Reign mooi, veel leuker als outlander.Ga ik die eens aandoen!
30 degrees heb ik alleen maar positieve verhalen over gehoord. Next on my list na Outlander.
quote:dolfje schreef op 24 april 2016 @ 12:01:

Omdat zwart een modekleur is en een gevangenispak oranje is.

Ze zeggen ook wel eens paars is het nieuwe zwart oid. Zwart kan altijd.Aha begrijp het. Thanks
Wij gaan na Suits en White Collar beginnen aan The Mentalist, omdat Blacklist 'maar' 2 seizoenen heeft en wij er dan weer zo snel doorheen zijn Zijn er hier mensen die The Mentalist (af) gezien hebben?
Ja, veel van het zelfde maar lekkere eyecandy.
Ik kijk nu PLL en gossip girl... Nooit verwacht dat ik dat soort "meiden" series leuk zou vinden haha maar het kijkt lekker ontspannend weg. Ben nu ook wel benieuwd naar outlander!
quote:Meauve01 schreef op 25 april 2016 @ 10:45:

Wij gaan na Suits en White Collar beginnen aan The Mentalist, omdat Blacklist 'maar' 2 seizoenen heeft en wij er dan weer zo snel doorheen zijn Zijn er hier mensen die The Mentalist (af) gezien hebben?Ja van begin tot einde, je blijft kijken.
Hier net Jane the virgin af. Wat een spannend eind! Nu wachten op seizoen 2 (of toch stiekem de afleveringen downloaden..)

Nu scorpion en Orphan black verder kijken al zal ik die laatste miss opnieuw starten. Ik vond het vorige seizoen al wat lastiger te volgen...
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Ik zit nu the Killing te kijken. In een week heb ik 2 seizoenen gekeken, jee wat spannend. Zo spannend dat ik er 2 nachten achter elkaar over heb gedroomd.
quote:gizzmo-returns schreef op 25 april 2016 @ 13:34:

[...]

Ja van begin tot einde, je blijft kijken.Top, dat is mijn 'vereiste' bij een goede serie????
quote:gizzmo-returns schreef op 25 april 2016 @ 13:34:

[...]

Ja van begin tot einde, je blijft kijken.Top, dat is mijn 'vereiste' bij een goede serie????
Oeps, posten vanaf een iPhone mét emoticons werkt blijkbaar niet. Sorry!
OMG! Ik heb Outlander binnen een week afgekeken. Wat een geweldige serie! Heb nu zelfs de boeken besteld (acht dikke, dikke pillen, hoera!). Heeft iemand de boeken gelezen? Welke van deze boeken correspondeert met seizoen 1? Alleen boek 1 of is dit ook al boek 2?

Reign vond ik verder stukken minder dat Outlander. Saai op den duur en op het kinderachtige af.
Voor de 30 degrees fans: op 1 mei komt seizoen 2 op netflix!
FF iets heel anders. Ik ben bezig met bewaren van voeding oa door fermenteren. Ik was onder de indruk van de 4-delige docu 'Cooked" die gaat over koken met de 4 basis elementen vuur, aarde, water en lucht. Een soort terug naar de basis en de natuur op het gebied van voeding. Ik vind het een mooie docu.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ga gauw kijken naar Special Correspondents van Ricky Gervais! Lijkt me geweldig. Staat er sinds kort (vandaag?) op.
't Is al met al een heel gedoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven