Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

vrijdag 29 april 2016 om 22:54

zaterdag 30 april 2016 om 07:30
The Davinci code staat er niet meer op... Dat is mijn lievelingsfilm. Heb ik uiteraard ook op Dvd maar die zit ergens in een doos in de opslag
En uiteraard ken ik die maar ik heb zin om hem te kijken.
Via torrent krijg ik alleen maar hele slechte.
Zijn er nog andere mogelijkheden?? (Let wel, ik ben een technische dummy dus moet wel in Jip en Janneketaal-uitleg )
Nog tips trouwens voor Luther achtige series? Die vond ik echt geweldig mjah die heb ik al uit .
En uiteraard ken ik die maar ik heb zin om hem te kijken.
Via torrent krijg ik alleen maar hele slechte.
Zijn er nog andere mogelijkheden?? (Let wel, ik ben een technische dummy dus moet wel in Jip en Janneketaal-uitleg )
Nog tips trouwens voor Luther achtige series? Die vond ik echt geweldig mjah die heb ik al uit .

zondag 1 mei 2016 om 14:55
Seizoen 1 van scorpion afgekeken. Mooi hoe de groepsdynamiek steeds meer een rol gaat spelen.
nu begonnen aan seizoen 3 van cuckoo. Geinig voor tussendoor. Mijn vriend keek een paar afleveringen mee en lag dubbel.
Daarna Orphan black en mijn andere series die ineens allemaal een nieuw seizoen hebben gekregen.
nu begonnen aan seizoen 3 van cuckoo. Geinig voor tussendoor. Mijn vriend keek een paar afleveringen mee en lag dubbel.
Daarna Orphan black en mijn andere series die ineens allemaal een nieuw seizoen hebben gekregen.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zondag 1 mei 2016 om 16:10

zondag 1 mei 2016 om 17:01
quote:Tiepvaut schreef op 01 mei 2016 @ 16:10:
Heb van de week seizoen 4 van Suits afgekeken. Altijd zo jammer dat je dan maanden moet wachten op het nieuwe seizoen.
Luther is ook een steengoede serie. Jammer dat er maar 1 seizoen van is.
Ben nu begonnen met Rectivy, ik weet nog niet wat ik er van moet vinden...Er zijn 3 seizoenen van Luther op Netflix Nederland hoor.
Heb van de week seizoen 4 van Suits afgekeken. Altijd zo jammer dat je dan maanden moet wachten op het nieuwe seizoen.
Luther is ook een steengoede serie. Jammer dat er maar 1 seizoen van is.
Ben nu begonnen met Rectivy, ik weet nog niet wat ik er van moet vinden...Er zijn 3 seizoenen van Luther op Netflix Nederland hoor.

zondag 1 mei 2016 om 18:17
quote:Miskotto schreef op 01 mei 2016 @ 14:27:
Er staat nu een nieuwe serie op Izombie, ik ben er nog niet aan begonnen maar het lijkt me wel wat.
Heeft iemand deze serie gezien en wat vond je ervan?
Ik heb vandaag de eerste twee afleveringen gekeken, tot nu toe wel leuk.
Ik wacht ook op Scorpion seizoen 2!
Er staat nu een nieuwe serie op Izombie, ik ben er nog niet aan begonnen maar het lijkt me wel wat.
Heeft iemand deze serie gezien en wat vond je ervan?
Ik heb vandaag de eerste twee afleveringen gekeken, tot nu toe wel leuk.
Ik wacht ook op Scorpion seizoen 2!

zondag 1 mei 2016 om 18:34
quote:Starshine schreef op 01 mei 2016 @ 18:13:
[...]
Dat mag, maar jij hebt tenminste gekeken.
Ik kan er niet zo goed tegen als er geoordeeld wordt zonder kennis van zaken.
Soms kan een genre je niet trekken toch? Ik heb dat ook bij een aantal soort films en series.
Misschien dat het dan wel een hele goede is in dat genre maar dan heb ik vaak ook al een mening of een reden om niet te gaan kijken.
Al merk ik wel door Netflix dat toch een aflevering kijken soms wel loont. Maar eens...Iemand die ineens gaat roepen dat iets niet serieus kan nemen is vreemd.. Het is een TV serie. Niets serieus aan.
[...]
Dat mag, maar jij hebt tenminste gekeken.
Ik kan er niet zo goed tegen als er geoordeeld wordt zonder kennis van zaken.
Soms kan een genre je niet trekken toch? Ik heb dat ook bij een aantal soort films en series.
Misschien dat het dan wel een hele goede is in dat genre maar dan heb ik vaak ook al een mening of een reden om niet te gaan kijken.
Al merk ik wel door Netflix dat toch een aflevering kijken soms wel loont. Maar eens...Iemand die ineens gaat roepen dat iets niet serieus kan nemen is vreemd.. Het is een TV serie. Niets serieus aan.

maandag 2 mei 2016 om 00:24
Het is ook een beetje de manier waarop. Ik hou bv niet van oosterse vechtfilms, dus als daar een hele serie op gebaseerd wordt voel ik niet de neiging dat te gaan kijken. Maar stel dat die serie ineens heel populair wordt en dat hij steeds wordt aangeraden hier. Dan kan ik gaan roepen ' Nee, dat vind ik stom. Kan ik niet serieus nemen.' Of ik kan zeggen 'goh, meestal vind ik dat genre niks aan, maar ik hoor iedereen er maar over. Vertel eens waarom jij het leuk vindt, misschien geef ik het eens een kans.'
Klinkt toch heel anders he.
Klinkt toch heel anders he.

maandag 2 mei 2016 om 11:30
The Fall vond ik niet zo goed, weet niet waarom.... het kon me niet genoeg boeien.
Na 4 afleveringen ben ik afgehaakt.
Ik ben nu Jane the Virgin aan het kijken en dat vind ik echt een leuke serie!
Ik ben heel benieuwd naar seizoen 2 van 30 degrees in february
Verder zijn Suits en Mad man echt mijn favoriete series
Fargo vind ik ook echt geweldig
Outlander, The Bridge, The Killing, Narcos en How to get away with murder vond ik ook erg goed!
Na 4 afleveringen ben ik afgehaakt.
Ik ben nu Jane the Virgin aan het kijken en dat vind ik echt een leuke serie!
Ik ben heel benieuwd naar seizoen 2 van 30 degrees in february
Verder zijn Suits en Mad man echt mijn favoriete series
Fargo vind ik ook echt geweldig
Outlander, The Bridge, The Killing, Narcos en How to get away with murder vond ik ook erg goed!