Entertainment alle pijlers

Nick en Simon Symphonica in Rosso

04-12-2010 11:08 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vind ik wel erg jammer, ik had gehoopt op een internationale ster.

En lopen jullie al warm voor Symphonica in Rosso 2011?
mij had je niet blijer kunnen maken,maar ik ben dan ook een nick&simon fan,snap goed dat er veel mensen zullen zijn die er niet zo blij mee zijn...
.
Er zullen genoeg op af komen. Niet echt mijn ding. Dat hele gebeuren niet.
Beetje een tegenvaller na Lionel Richie en Diana Ross. Ik vind het niveau dalen.

Ze zullen wel te weinig geld hebben om nog internationale sterren binnen te halen.

In 2011 ben ik er dus zeker niet bij!!

Ik heb geen hekel aan Nick en Simon hoor, maar ik vind ze beter passen en een piratenfestijn ofzo (ook niet mijn ding).
Als het dan maar niet een Volendams avondje wordt, met Jan, Smit, 3j's, zus Monique, Annie Schilder...

brrrrrrrrrrrrr
ik vind het super! Volendams avondje zou van mij ook nog wel mogen .

Ik vind ook niet dat het internationale sterren moeten zijn.

Het is toch ook begonnen met Marco en daarna Paul de Leeuw, dus juist leuk dat het weer artiesten van Nederlandse bodem zijn.
quote:reen schreef op 04 december 2010 @ 11:33:

Beetje een tegenvaller na Lionel Richie en Diana Ross. Ik vind het niveau dalen.

Ik heb geen hekel aan Nick en Simon hoor, maar ik vind ze beter passen en een piratenfestijn ofzo (ook niet mijn ding). Dit dus.
Ik was wel verrast toen ik hoorde dat ze SIR gingen doen. Vind het leuk voor ze, en denk dat ze Gelredome wel 2x vol gaan krijgen. Ben geen fan van ze, maar merk wel dat ze muzikaal enorm zijn gegroeid.
Ik vind Nick en Simon best goed, ik hoop wel op gevarieerde gasten erbij
Aangezien SIR vorig jaar eigenlijk failliet was en er alleen door diverse geldschieters nog op tijd geld was om Diana Ross te betalen, snap ik heel goed dat ze nu voor een nederlandse act kiezen. ik gok dat Nick en Simon ongeveer een twintigste verdienen van wat Ross er voor heeft gekregen.
Ik ben bij Lionel Ritchie geweest toen, geweldig!

Maar voor Nick en Simon ga ik niet geld neertellen of in de rij staan. Van mij mogen ze zingen hoor, maar hun muziek (evenmin als die van Jan Smit, Frans Bauer of de 3 J's) spreekt me niet aan.

Marco Borsato heb ik in de Kuip gezien, geweldig! Hij heeft niets anders nodig dan een microfoon....
't Valt mij op dat iedereen heeft heeft over Lionel en Diana Ross, maar afgelopen jaar stond Sting er, en als er 1 artiest geschikt is om met een symphonisch orkest te spelen, is hij het. En bij N&S zie ik die combi dus echt niet...
quote:gizz schreef op 04 december 2010 @ 12:13:

Aangezien SIR vorig jaar eigenlijk failliet was en er alleen door diverse geldschieters nog op tijd geld was om Diana Ross te betalen, snap ik heel goed dat ze nu voor een nederlandse act kiezen. ik gok dat Nick en Simon ongeveer een twintigste verdienen van wat Ross er voor heeft gekregen.Diana Ross kon niet betaald worden omdat The Entertainment Group failliet ging. Het is overgenomen door Mojo Concerts waar Nick & Simon door betaald worden. Het salaris heeft er dus niets mee te maken.
anoniem_118029 wijzigde dit bericht op 04-12-2010 12:58
Reden: spelfout
% gewijzigd
quote:gizz schreef op 04 december 2010 @ 12:13:

Aangezien SIR vorig jaar eigenlijk failliet was en er alleen door diverse geldschieters nog op tijd geld was om Diana Ross te betalen, snap ik heel goed dat ze nu voor een nederlandse act kiezen. ik gok dat Nick en Simon ongeveer een twintigste verdienen van wat Ross er voor heeft gekregen.

SIR is overgenomen door Mojo Concerts en die kunnen echt wel Internationale artiesten krijgen. Denk dat SIR gewoon afwisselt met Nationale en Internationale artiesten: Marco Borsato, Paul de Leeuw, Lionel Richie, Diana Ross, Sting en nu dan N & S...

quote:pimpelmeesje67 schreef op 04 december 2010 @ 12:40:

't Valt mij op dat iedereen heeft heeft over Lionel en Diana Ross, maar afgelopen jaar stond Sting er, en als er 1 artiest geschikt is om met een symphonisch orkest te spelen, is hij het. En bij N&S zie ik die combi dus echt niet...Die combi zag ik ook niet bij Marco Borsato, maar 't was uiteindelijk wel verrassend...zo zie ik het met Nick en Simon ook gebeuren...
quote:Jeroendv schreef op 04 december 2010 @ 12:57:

[...]

Diana Ross kon niet betaald worden omdat The Entertainment Group failliet ging. Het is overgenomen door Mojo Concerts waar Nick & Simon door betaald worden. Het salaris heeft er dus niets mee te maken.Maar het feit dat het financieel zo slecht gaat met Mojo dat ze vele medewerkers gedwongen hebben moeten ontslaan, terwijl de grootste klap, de BTW verhoging, nog moet komen, zal er vast wel iets mee te maken hebben.
Ik heb de kaartjes al besteld !!

Nick en Simon passen wat mij betreft prima in het rijtje, of je ze nou leuk vindt of niet, ze verkopen toch onwijs veel cd's en hun ster is nog rijzende.
Leuk, zat net een interview met ze uit te werken toen ik het hoorde. Super! (en ik kon het mooi gelijk even toevoegen, hihi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven