Entertainment alle pijlers

Niet te pruimen hoofdpersonen uit series / films

16-09-2022 15:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde hoofdpersonen uit series of films gewoon NIET trekt? Dat de betreffende serie of film best potentieel heeft maar je gewoon niet door kan kijken omdat iemands hoofd of acteervermogen je niet aanstaat? Deel je ergernissen hier! (En/of vertel me dat iemand in een andere rol echt wel heel erg goed is ;-)).

Mijn huidige visuele nagels op het schoolbord:

* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
Alle reacties Link kopieren Quote
Doreia* schreef:
16-09-2022 15:18
Ik had het heel erg met June / Offred in the Handmaid's Tale. Ik kon niet door die zure mond heen kijken. Het verhaal vond ik echt fantastisch, maar ik kan pas echt naar haar kijken vanaf half seizoen 2 geloof ik. ( sorry)

Inderdaad. Ze is daardoor ook niet aantrekkelijk.

Ik vind Charly Luske 3 keer niks. Volgens mij speelt hij nu in GTST, dat kijk ik nooit maar zal het nu echt helemaal nooit gaan kijken :evil:
Alle reacties Link kopieren Quote
WollenStone schreef:
16-09-2022 15:38
Ja!
Er is er zelfs één bij zonder snor. Nou vraag ik je!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
De familie in Succession is verschrikkelijk, Harper uit Industry ook. Maar ja, dat is de bedoeling natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sarah Jessica Parker van Sex and the city. Zo’n neurotische vrouw en ik vind haar onplezierig uiterlijk hebben. Samantha was waarom ik toch keek. Roseanne Barr, brrrrrr die stem en dat gekoketteer met white trash zijn.. afschuwelijk mens. Halina Rijn en bestie Carice vind ik vervelende wichten in interviews enzo, maar wel goede actrices.
Alle reacties Link kopieren Quote
WollenStone schreef:
16-09-2022 15:20
Die moeder uit Gilmore Girls, verschrikkelijk hyper, niet grappig mens.
Ik vond moeder en dochter samen vreselijk, dus ik ben al gauw afgehaakt. Terwijl ik destijds precies de doelgroep was.

Hetzelfde had ik met Joey (denk ik?) uit Dawson’s Creek. En die jongen uit Dawson’s Creek had een raar waterhoofd, waardoor ik ook daar heb moeten aftaaien.
lorem_ipsum wijzigde dit bericht op 16-09-2022 15:47
23.21% gewijzigd
Sabeltandcavia schreef:
16-09-2022 15:43
Er is er zelfs één bij zonder snor. Nou vraag ik je!
Schandalig!

Ik las dat er 12 nieuwe boeken komen met Miss Marple. Oa geschreven door Val Mcdermid. Dat zouden ze niet moeten doen, vind ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
b-haatje schreef:
16-09-2022 15:41
Eens, elke reactie moet een soort van grappige comeback zijn, maar is totaal niet grappig. Beetje overkill. De oma vind ik dan weer fantastisch :lol:

Serena Williams in Gossip Girl
Olivia Pope in Scandal
Frank Delfino in How to get away with murder, vanaf het moment dat hij slap en emotioneel werd.
Piper Chapman in Orange is the new black

Ik denk omdat het op een moment allemaal zeikerds worden.
Heet ze echt Serena Williams in de serie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
16-09-2022 15:32
En elke Hercule Poirot die niet David Suchet is. Dat is namelijk de enige echte.
En elke Miss Marple die niet Joan Hickson is.

En ik vind die remakes van iets dat al fantastisch was, ook lastig om aan te zien. Bv. james Herriot.
Waarom opnieuw doen? Die serie was toch al perfect?

En House of cards speelt uiteraard in Engeland, niet in de USA en Ian Richardson is daarin onvervangbaar.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Sjulia schreef:
16-09-2022 15:33
Ik heb dit een beetje sinds ik weet dat ze bij scientology zit. Ik vind haar nu niet meer zo leuk.

Ik ergerde me heel erg aan de journalist uit Inventing Anna. Ik mocht haar niet.
Oh ja, vreselijk! Die kan gewoon niet acteren. Prima als kind met Macauley Culkin, maar als volwassen actrice moet je emoties iets subtieler kunnen tonen dan boos = fronzen en verbaasd = is wijd open gesperde ogen en je handen in de lucht gooien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Claire Danes in Homeland. Niet te doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorem_Ipsum schreef:
16-09-2022 15:49
Heet ze echt Serena Williams in de serie?
Hahaha, nee, oeps. Vanderwoodsen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook niets meer met Diane Keaton, als ik die eeuwige coltruien zie ben ik al weg. Komt bij dat ze altijd een soort neurotisch vrouw speelt van een type dat ik niet verdraag.

Ik heb het weleens gegoogled, misschien heeft ze iets aan haar hals ofzo. Nou ja, het valt veel mensen op, maar niemand weet of er een reden voor is. Ook blouses knoopt ze tot haar kin dicht.
Marit80 schreef:
16-09-2022 15:13
* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
O, maar dat zijn dan ook dezelfde onkreukbare types, die altijd precies weten wat ze moeten dragen en wat ze moeten zeggen.
Marit80 schreef:
16-09-2022 15:13
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
:heart: Vanya
Alle reacties Link kopieren Quote
Doreia* schreef:
16-09-2022 15:18
Ik had het heel erg met June / Offred in the Handmaid's Tale. Ik kon niet door die zure mond heen kijken. Het verhaal vond ik echt fantastisch, maar ik kan pas echt naar haar kijken vanaf half seizoen 2 geloof ik. ( sorry)
Ja zij heeft echt een jankhoofd. In latere seizoenen trouwens net zo goed.
Wij kunnen het amper meer serieus nemen. (We hebben het laatste seizoen pas gekeken en dan van commentaar voorzien als "en de janktellerrrr van deze afleveringgg staat op: VIER KEER")
Alle reacties Link kopieren Quote
Zanahoria schreef:
16-09-2022 16:01
Ja zij heeft echt een jankhoofd. In latere seizoenen trouwens net zo goed.
Wij kunnen het amper meer serieus nemen. (We hebben het laatste seizoen pas gekeken en dan van commentaar voorzien als "en de janktellerrrr van deze afleveringgg staat op: VIER KEER")
In Mad Men is ze ook niet echt mooi, maar huilen doet ze daar niet veel.
Alle reacties Link kopieren Quote
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou graag outlander kijken, maar elke keer haak ik na een paar afleveringen af omdat ik me zo ontzettend erger aan Claire.

En eens over Mel (Virgin River) en Abby (Chesapeakes Shores), hoewel we wel het laatste seizoen van Cjesapeake Shores gaan kijken. Laatste seizoen van Virgin River heb ik aan me voorbij laten gaan
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Alle reacties Link kopieren Quote
b-haatje schreef:
16-09-2022 15:41
Eens, elke reactie moet een soort van grappige comeback zijn, maar is totaal niet grappig. Beetje overkill. De oma vind ik dan weer fantastisch :lol:

Serena Williams in Gossip Girl
Olivia Pope in Scandal
Frank Delfino in How to get away with murder, vanaf het moment dat hij slap en emotioneel werd.
Piper Chapman in Orange is the new black

Ik denk omdat het op een moment allemaal zeikerds worden.
Ik ben OITNB weer opnieuw aan het kijken en ik snap je helemaal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een van de mannelijke hoofdrolspelers uit 'Friends'.de serie nooit gekeken maar laatst met zappen kwam die voorbij.En hij was best wel leuk (afl met Brad Pitt ). Totdat die ene man,Ross geloof ik ,opkwam.Toen was de lol er weer af.Hij is gewoon niet leuk. :nope:
Verder alles met Woody Allen.. :frusty:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeps,dubbel...zo hoog zit het me nou ook weer niet ;)
nighttripper wijzigde dit bericht op 16-09-2022 16:17
84.79% gewijzigd
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ow ja, Adam Sandler kan ik ook niet aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht echt dat Chesapeakes Shores mijn nieuwe verslaving ging worden. Maar ik haakte bij aflevering 2 al af omdat ik Abby totaal niet geloofwaardig vond. Echt veeeel te flawless.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alles met Jim Carey
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren Quote
Nighttripper schreef:
16-09-2022 16:14
Een van de mannelijke hoofdrolspelers uit 'Friends'.de serie nooit gekeken maar laatst met zappen kwam die voorbij.En hij was best wel leuk (afl met Brad Pitt ). Totdat die ene man,Ross geloof ik ,opkwam.Toen was de lol er weer af.Hij is gewoon niet leuk. :nope:
Verder alles met Woody Allen.. :frusty:
Ik vind dus niemand van Friends leuk. Meerdere keren geprobeerd maar ik vind het gewoon echt niet grappig. Onpopulaire mening volgens mij ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
De actrice die June in the handsmaidtale speelt, zit niet bij de scientology, niet exact:
Haar ouders waren hier lid van en dus de kinderen ook. Haar ouders zijn nog steeds actief, maar zij niet meer. Ze gaat er niet heen en is dus niet actief. Ze praat er vrijwel niet over en dat begrijp ik. Je wilt je ouders niet afvallen en het blijft een enge sekte waar je geen openlijk afstand van kan nemen zonder consequenties voor de leden.

Ik vind het juist voor haar spreken dat ze niet bij die sekte wil. Helaas is ze er wel 'in geboren'

Die gezichtscloseups is wel een kritiekpunt ja. Heb begrepen dat ze dit bewust gedaan hebben om te laten zien dat ze het ergens niet mee eens is/op iets beraamt. Ze kan moeilijk tegen zichzelf praten op haar kamer of tegen de commander als handsmaid. Ben wel benieuwd naar seizoen 6.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven